Medlemsmøte i nynorsklauget.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Giske (den feigingen) er som statståd den som skal forvalte arven frå Ivar (som vi er så glade i). Det må dessutan opplysast at Ivar (som vi er så glade i) aldri noterte ned den bergenske dialekten. Så å komme trekkjande med slikt no, er i høgste grad for seint.

Eg ser då at vi har ein del framlegg vi får røyste over:

Framlegga:
1. Kompe vil at vi skal tillate alt bergensk, slik at alt ho måtte finne på å skrive er korrekt. Dette er det mest radikale framlegget. Dei som er for, gjev stemmeteikn no.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Audiophile-Arve skrev:
same skriftnormer som allmogen.
Kan vi i staden for 'allmogen' bruke det meir tradisjonsbundne 'ålmenta'?

Ålmenta er eit bra ord tykkjer eg.

P

Parelius

Gjest
Audiophile-Arve skrev:

Framlegga:
1. Kompe vil at vi skal tillate alt bergensk, slik at alt ho måtte finne på å skrive er korrekt. Dette er det mest radikale framlegget. Dei som er for, gjev stemmeteikn no.
Stemmeteikn!

No skal du slutte med at fara over ho kompe med raudeblyant. Slikt eit vesen sett farge på seg sjølve!

Når kjem eventuelt? Eg har eit ljod at taste.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.832
Torget vurderinger
35
Eg ser gjerne at du sett strek for røystgjevinga no, Arve. Då skulle vi ha overveldande fleirtal for å forkaste Komponenten sitt forslag. ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Framlegga:

Vedlegg

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Audiophile-Arve skrev:
Giske (den feigingen) er som statståd den som skal forvalte arven frå Ivar (som vi er så glade i). Det må dessutan opplysast at Ivar (som vi er så glade i) aldri noterte ned den bergenske dialekten. Så å komme trekkjande med slikt no, er i høgste grad for seint.

Framlegga:
At Ivar ( han med det rare skjegget) forsømte seg betyr ikkje at vi skal følge i hans fotspor. Det e ikkje for seint, Ivar va no ikkje profet heller...

Eg stemmer selvsagt også for at man kan godta alt på bergensk.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Eg stemmer i mot for mange sideformer, og iallfall dei bergenske. Dersom dei skal verte hovudstad i det vestnorske riket (som kanskje vert på saklista - kven veit?) må dei øve seg i å vere audmjuke. Det fell dei nok ikkje så lett, men likevel....(og om alternativet er at Bulandet vert hovudstad, tenkjer eg dei held kjeft).

Då skal vi telje stemmer....Roy, er du teljekorps?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
3 for og 2 imot.

Om Roy kommer frem til nokke annet jukser han. ;)

Bergensere e naturlig ydmyke, ingen grunn te bekymring, vi har vært hovedstad før, så det takler vi helt greit.

Ellers må eg si at det e grådig irriterende for oss bergensere å ikkje få skrive sånn så vi snakker. Det får de i Oslo lov te, då e det bare rett og rimelig at vi og får lov...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Som uhilda vi eg få anføra at Bergensk talemål heilt klart er for "urbant" til at det kan aksepterast! Det enkle momentet at det bergenske talemålet kun kan beskrivast som "urbant", og ikkje med noko anna dekkjande ord visar heilt klart at eg har rett!

Orsaking Kompo, men på det viset er det! :-[

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Eg har tre spørsmål:

1. E du medlem av nynorsklauget Spiralis??
2. Kor e Oddgeir og Oldboy og ka mener de..?
3. Korti ble det bestemt at nynorsk ikkje kan være urbant? Har profeten bestemt dette eller kor står det?

(ja det ble strengt tatt 4 spørsmål, men det kan vel kalles oppfølgingsspørsmål..)

O

OldBoy

Gjest
Komponenten skrev:
Eg har tre spørsmål:

1. E du medlem av nynorsklauget Spiralis??
2. Kor e Oddgeir og Oldboy og ka mener de..?
3. Korti ble det bestemt at nynorsk ikkje kan være urbant? Har profeten bestemt dette eller kor står det?

(ja det ble strengt tatt 4 spørsmål, men det kan vel kalles oppfølgingsspørsmål..)
Eg har tre svar:

1. Spiralis deltar i debatten, og lyt difor reknast som medlem. Trur paragrafane.

2. Ingen veit kor leiaren vår hoppar, men EG er her. Ka vi meiner? Tja, sei det, du.....Leiaren vår lyt svara for seg sjølv, og eg veit ikkje. Bergensk er bergensk, og nynorsk er nynorsk. Trur eg.

3. Vår store profet likte ikkje byar. Han reiste difor helst rundt på landsbygda og lytta til språket der. Mykje billigare hotellrom på landet, veit du.

Vi lyt komme oss vidare i sakslista no.

:) :) :)

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.832
Torget vurderinger
35
Om eg er heilt på viddene, står det no 4-3 i favør av å røyste ned Komponenten sitt forslag om fjerne eit av kjønna. Eg tykkjer og at det er vert å merka seg at når røystinga tok til, vart det bede om at berre dei som støtta forslaget skulle avgje stemmeteikn. Alle medlemmane i nynorsklauget som ikkje har vist stemmeteikn, har difor ifylgje ordstyrar sitt opplegg i røynda røysta i mot Komponenten sitt forslag. Eg kan ikkje tyde det til anna enn at Komponenten sitt forslag er avvist med stor majoritet.

Roy

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Du e helt på viddene, eller Vidden, så vi sier i Bergen.

Forslaget vi stemmer over nå er dette:
”Framlegga:
1. Kompe vil at vi skal tillate alt bergensk, slik at alt ho måtte finne på å skrive er korrekt. Dette er det mest radikale framlegget. Dei som er for, gjev stemmeteikn no.”

Eg protesterer på det sterkeste på at man tolker alle som ikkje stemmer som uenig.Kor mange medlemmer har dette lauget, og kor mange deltar egentlig på dette møtet?
Eg forlanger kontravotering.

Oldboy har ikkje stemt imot, han e usikker.

Om vi ska droppe hunkjønn får vi stemme over i neste omgang.

Denne foreningen e i ferd med å fremstå som ekstremt udemokratisk, kan vi godta dette Oddgeir?

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Eg forlanger kontravotering
Forlange og forlange, det er då også alt desse byfruane klarar gjæra. Eg tykkje ikkje at ho bør få lov å kreva kontra, ho e eit hokjønn og når vi les det ho skriv så vil ho jo fjærna hokjønnet!? Med andre ord skal lauget ikkje bry seg korkje om hokjønnet eller det som hokjønnet krev ( forlanger ). :p

Komponenten skrev:
Om vi ska droppe hunkjønn får vi stemme over i neste omgang.
Eg skal vedgå at hokjønnet kan ha sine mindre koselege eller reint ut sagt uhyggelige sidar, men å ta dei heilt bort blir alt for ekstremt for meg! Dei har da sine gode sidar også!? :-\ ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Då er det avgjort. Vi skal framleis ha hokjønn. Neste sak.
No gjeng det i badl for han Arve. Avstemminga skulle vera om:

"1. Kompe vil at vi skal tillate alt bergensk, slik at alt ho måtte finne på å skrive er korrekt. Dette er det mest radikale framlegget. Dei som er for, gjev stemmeteikn no.”"

Ikke om vi skulle drive med kjønnsdropping i losjen.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Kjære vene, ka e det for et supperåd eg har rotet meg inn i...?

Det går i styr for ordstyreren, ingen klarer å telle stemmer skikkelig, ka vi stemmer om har folk forskjellig oppfatning av...og Arve tar an helt ut og overser alle krav og kommentarer...og Spiralis.. ja han går vi forbi i taushet..

Eg protesterer!!

No e det rett før eg går ut og oppretter et bokmålslaug om eg ska bli overkjørt på denne måten... :mad:

O

OldBoy

Gjest
Komponenten skrev:
Kjære vene, ka e det for et supperåd eg har rotet meg inn i...?

Det går i styr for ordstyreren, ingen klarer å telle stemmer skikkelig, ka vi stemmer om har folk forskjellig oppfatning av...og Arve tar an helt ut og overser alle krav og kommentarer...og Spiralis.. ja han går vi forbi i taushet..

Eg protesterer!!

No e det rett før eg går ut og oppretter et bokmålslaug om eg ska bli overkjørt på denne måten... :mad:
Ikke noe supperåd kjære venninne, et alkoholråd.

Paragrafryttaren intet unntak i så henseende, han drikker også. Akkurat i øyeblikket har han et lite hendig rødvinsglass lett tilgjengelig ved siden av tastaturet, men det blir vel sterkere saker utover kvelden. Håper jeg.

Paragrafryttaren har ei streng åtvaring: Å starte ei konkurrerande verksemd er i strid med alle paragrafar. Eksklusjon på flekken, intet mindre. Ingen om og men her, dette er krystallklårt. Seier paragrafane.

Men å protestere er full lovleg. Berre held fram med det. Vi får ta det opp til vurdering utpå måndagen, etter at helgefylla har sluppet taket.

Nå er det imidlertid "inn i tåkeheimen" for oss som forstår seg på denslags.

P

Parelius

Gjest
Maltheimen, OldBoy, maltheimen! Raudvin blir for mykje raudeblyant for synapsane.

Ka han er drukken på, raudeblyanten? Nokon som veit.

O

OldBoy

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Og så skal vi snakke om:
Sak 6: Raudeblyantsvinging, kor mykje/ofte, og kven som skal betale (meg) for dette.

Det er mykje stygt å sjå. Men skal vi gjere noko med det?
Raudeblyantsvinging skal vi ikke ha noe av. Ikke så lenge jeg er beruset og ikke kan skrive annet enn det målet jeg er oppvokst med. Skolens påvirkning, herunder nynorskpåvirkning, er det første som går ut når alkoholen kommer inn.

O

OldBoy

Gjest
Parelius skrev:
Maltheimen, OldBoy, maltheimen! Raudvin blir for mykje raudeblyant for synapsane.

Ka han er drukken på, raudeblyanten? Nokon som veit.
Maltheimen, det er neste trinn på min tretrinnsrakett.

Først rødvin, deretter en malt eller to. Og etter det? Ja, den som lever, får se. Kvelden og helgen er ennå ung.

Synapsene mine har det aldeles trivelig nå, men det blir nok verre. Godt at det er helg og påskeuke. Synapsene kan trenge litt restitusjonstid.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Har overstyreren vår lov å gå videre på sakslisten før protesten min e behandlet paragrafrytter?

Vel. Om vi no e komt til rette-delen så skal jammen han der retteren få slite med å rette min innlegg, for eg kommer te å skrive uten honkjønn og med alle de ordene eg sjøl syns e greit.

Sur.

:(

Drikker dokkar så tidlig??

Dette målet fører til alkoholisme... kordan kan det ha seg??

Eg tror rett og slett eg går og tar et bad.

O

OldBoy

Gjest
Drikke tidlig? Klokka er kvart på åtte på kvelden, det er drikketid, det!

Ta deg et bad, du. Har du forresten prøvd et bad med et lite rødvinglass stående ved siden av. Vanskelig å finne noe som slår det. Det måtte være hvis man kunne få litt musikk attåt rødvinen. Da er det nirvana.

O

OldBoy

Gjest
Komponenten skrev:
Har overstyreren vår lov å gå videre på sakslisten før protesten min e behandlet paragrafrytter?
Jeg overså spørsmålet ditt. Alkoholen, vet du.

Ordstyreren styrer. Paragrafane kan se på, og aksjonere i ettertid. Mandag, for eksempel.

G

Gjestemedlem

Gjest
En oppmodar om varleik med den raude tusjen med sprit i. Eller brennevisntusjen som kan kalst i ytre vestlandsbygder. Varleiksoppmodinga gjeld også for den raude sorten.

Ellers er eg sterk tilhengar av raudeblyant. Eg føler at det er noko som manglar i nynorsken utan raude anmerkningar. Det blir nett so å droppa rodningen over Åen eller ikkje settje endeprikk når setninga er slut

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Audiophile-Arve skrev:
Men må eg gjere ALT rettingsarbeidet? Det er mykje å ta fatt i. Og raudeblekk er dyrt. Eg vil ha betaling, elles vert det impulsretting. Alt etter humør og dagsform. Sånn som i skuleverket. Der er det også langt mellom utbetalingane.
Eg har som tidligere nevnt tilbudt meg å rette.

Ingen som vet om du retter rett eller feil uansett, lett å jukse da, og håve inn penger helt ufortjent, derfor foreslår eg lave takster. Statens regulativ pleier å være lavt, vi kan følge det.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
...og Spiralis.. ja han går vi forbi i taushet..
..................................................................................
..................................................................................
.................................................................................. !!

Dykkar ord er min lov skjønne frue!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Spiralis skrev:
Komponenten skrev:
...og Spiralis.. ja han går vi forbi i taushet..
.................................................................................. !!

Dykkar ord er min lov skjønne frue!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Må nok litt mer te før du får tilbake goodwillen... ;) ;D

Om du hadde ment det så hadde du stemt for mitt forslag... ::)

G

Gjestemedlem

Gjest
Komponenten skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Men må eg gjere ALT rettingsarbeidet? Det er mykje å ta fatt i. Og raudeblekk er dyrt. Eg vil ha betaling, elles vert det impulsretting. Alt etter humør og dagsform. Sånn som i skuleverket. Der er det også langt mellom utbetalingane.
Eg har som tidligere nevnt tilbudt meg å rette.

Ingen som vet om du retter rett eller feil uansett, lett å jukse da, og håve inn penger helt ufortjent, derfor foreslår eg lave takster. Statens regulativ pleier å være lavt, vi kan følge det.

Då har me eit konkret framlegg om ny raudeblyantansvarleg i nynorsklauget.

Så hvis ikkje Arve skundar seg å hente att handduken han kasta frå seg, eller vi får ein motkandidat, så får me begynna å klappa og gratulera.

Vedlegg

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Eg har Alf Hellevik i utvida utgåve. Dessutan nynorskhandboka framfor meg. Kva har du, kompe?
Eg har eingong fått eit gratis stereoanlegg også. Det verka ikkje. Så det er ikkje berre å komme med eit billeg kvinnfolk. Kvalitet kostar, det skulle då de vite betre enn nokon.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.832
Torget vurderinger
35
Eg vil ikkje stå fram som ein mannsjåvinist, men når det gjeld raudeblyantansvarleg, har eg langt større tiltro til ein med Alf Hellevik i sin nærleik, enn ei dame som skriv "tidligere nevnt"...

Ei heilt anna sak er at om vi skal ha raudeblyantansvarleg for mållauget vårt i det heile. Mi ringe kunnskap om nynorsk ser ikkje ut til å vere eineståande i lauget, og då er eg redd raudeblyantansvarleg får ein nær umogleg oppgåve.

Roy

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Audiophile-Arve skrev:
Eg har Alf Hellevik i utvida utgåve. Dessutan nynorskhandboka framfor meg. Kva har du, kompe?
Eg har eingong fått eit gratis stereoanlegg også. Det verka ikkje. Så det er ikkje berre å komme med eit billeg kvinnfolk. Kvalitet kostar, det skulle då de vite betre enn nokon.
Eg har Alf Hellevik, normalutgåve. Eg e ikkje så glad i utvidede mannfolk...

Dessuten har eg mitt gode hovve. Ingen grunn til å tro at Alf har et bedre hovve enn det eg har. På toppen kommer kvinnelig intuisjon, noe Alf og Arve bare kan se langt etter..

Vi har hatt mange stereoanlegg, og alle har vært gratis. For meg. Ka andre har investert av penger i de har eg sluttet å tenke over, så eg anser de for gratis.
Men de virker.

At eg no skal omtales som "billeg kvinnfolk" skal eg prøve å ikkje la gå innpå meg. Eg aner desperasjonen e te å ta og føle på no, det kan få sine merkelige utslag.

Eg har ikkje nokke stort ønske om å bli rødblyantansvarlig, eg bare torpederer Arve sin drøm om å bli rik på dette, med å fremstå som et mulig alternativ.

Eg ska jo egentlig skive dikt eg... men blir helt uinspirert av alt dette våset...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Eg tror vi må gå videre på sakslisten eg, dette møtet e en katastrofe... som det kommer te å gå gjetord om.. Ivar roterer i graven, men ellers går det greit.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Eg tror vi må gå videre på sakslisten eg, dette møtet e en katastrofe... som det kommer te å gå gjetord om.. Ivar roterer i graven, men ellers går det greit.
Eg skal nok finne på eitkvart å skrive i referatet. Neste sak:
Sak 7: Oppo sin nynorskspelar - heider og ære til dette produktet?

Spelaren har no vorte avløyst av ein bokmålsspelar som også kan overføre SACD-lyd via HDMI. Enkelt og greitt, så eg kjøpte denne til heimekinoen. Men det er ikkje nynorsk. Skal eg klage? Eller skal vi ta ein positiv vri, kontakte forhandlaren og skryte av den fyrste spelaren, med nynorske menyar (fontane til menyane var derimot ikkje så fine).

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Audiophile-Arve skrev:
Komponenten skrev:
Eg skal nok finne på eitkvart å skrive i referatet. Neste sak:
Sak 7: Oppo sin nynorskspelar - heider og ære til dette produktet?

Spelaren har no vorte avløyst av ein bokmålsspelar som også kan overføre SACD-lyd via HDMI. Enkelt og greitt, så eg kjøpte denne til heimekinoen. Men det er ikkje nynorsk. Skal eg klage? Eller skal vi ta ein positiv vri, kontakte forhandlaren og skryte av den fyrste spelaren, med nynorske menyar (fontane til menyane var derimot ikkje så fine).
Det er vel alltid kjekt å klage...? ::)
Men så var det dette med fontene da... Tror du bare får leve med det, kanskje de har en slags filosofi om annenhver gang nynorsk og annenhver gang bokmål? Da blir produktet billigere når man slipper å oversette til enda et språk, og du får skjerpet opp bokmålet dit, som sikkert trengs.
La det være du. Litt dumt å bli sett på som en sutrepave og... ;D

Topp Bunn