Gjestemedlem har som vanlig rett
. ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
1. Vel, selvsagt kjenner eg disse symbolene du snakker om Oldboy, de har eg jo på mp3-spilleren min og bl.a. Poenget mitt va at de e ikkje på cd-spilleren vår
. Trodde eg. Eg har i hvert fall aldri sett de. Men så gikk eg ned for å sjekke atter en gang, og når eg stikker nesen inn under hyllen på platespilleren, sånn at eg e sånn cirka 2 centimeter fra disse knappene, då kan eg faktisk skimte nokken slags symboler. Skulle du ha sett!! Jammen hadde ikkje luringene merket knappene likevel, med nesten usynlig skrift, i nesten samme farge så overflaten på spilleren, sånn at om du legger nesen på knappene så kan du faktisk skimte de.
Nei ka e vel då problemet?
Og med din velsignelse så kan eg då prøve og feile så fingen blir sår, si fra meg kravet om manualer, og vi kan gå over til neste sak i trygg forvissing om at skogen får leve.
2. Skulle vi ha gruppemøte Oddgeir? Søren og, det har ingen sagt til meg, e det sekretæren som har sviktet no igjen?
3. Vi får vel unnskylde, han feier de 100.
( og vi e ikkje invitert
?!?!) :-[ :'(
4. Du får ha lykke te med festen Arve. E du begynt å skrive i Fidelity forresten? Registrerte at det var en nynorsk-Arve der denne gang, men det e kanskje flere av dokkar??