Medlemsmøte i nynorsklauget.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja det e honkjønnet eg ve te livs.

Som vanlig fikk vi det dårligste. Eg vil ha vekk honkjønnsordene, de kan gå over te hankjønn, kor de og allerede e i mitt vokabular, og så gjør vi om intetkjønnet og de ordene som e der, til det nye honkjønnet.

Mykje stiligere ord i denne gruppen.

Da har vi to kjønn, og alle e fornøyde. Lettere for våre nye landsmenn å lære seg og.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:

Som vanlig fikk vi det dårligste. Eg vil ha vekk honkjønnsordene, de kan gå over te hankjønn, kor de og allerede e i mitt vokabular, og så gjør vi om intetkjønnet og de ordene som e der, til det nye honkjønnet.

Da har vi to kjønn, og alle e fornøyde. Lettere for våre nye landsmenn å lære seg og.
Høyr på "intet-kjønn". Det er kjønnslaust, ikkje sant? Så då går du eigentleg for eitt kjønn. Slikt vert kjedeleg i lengda. Eg er i mot. Våre nye landsmenn er stort sett frå Sverige. Og der har dei mykje kjønn. Argumentet held ikkje.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Audiophile-Arve skrev:
Komponenten skrev:

Høyr på "intet-kjønn". Det er kjønnslaust, ikkje sant? Så då går du eigentleg for eitt kjønn. Slikt vert kjedeleg i lengda. Eg er i mot. Våre nye landsmenn er stort sett frå Sverige. Og der har dei mykje kjønn. Argumentet held ikkje.
Vi skal jo fjerne ordet intet-kjønn, det er jo hele poenget..

Hunkjønn og hankjønn, vi er jo faktisk helt enig. Hunkjønn overtar intetkjønnsordene

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Komponenten skrev:

Hunkjønn og hankjønn, vi er jo faktisk helt enig. Hunkjønn overtar intetkjønnsordene
Altså:
ub.form eintal b.form eintal ub.form fleirtal b.form fleirtal
ei tre - trea - treer - treene
ei eple - epla - epler - eplene
ei hus - husa - huser - husene

Bruksdøme: Eg hadde plukka meg ei eple frå epletrea mitt. Så gjekk eg inn i husa med dei andre eplene mine.
Det liknar på bokmål, for svarte!!! :'(

G

Gjestemedlem

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Komponenten skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Komponenten skrev:

Altså:
ub.form eintal b.form eintal ub.form fleirtal b.form fleirtal
ei tre - trea - treer - treene
ei eple - epla - epler - eplene
ei hus - husa - huser - husene

Bruksdøme: Eg hadde plukka meg ei eple frå epletrea mitt. Så gjekk eg inn i husa med dei andre eplene mine.
Det liknar på bokmål, for svarte!!! :'(

Det blir jo tvert om då. Inkjekjøn er det nye hokjøn.

Den nye hokjønsforma heiter 'eit'. Nokon vil modelegvis grubla litt over kvifør det skal heite ein jente. Men ver nok ikkje so hoplaust gamaldags i rolletenkinga kring kjønni so gjeng det nok sytalaust.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Gjestemedlem skrev:

Den nye hokjønsforma heiter 'eit'. Nokon vil modelegvis grubla litt over kvifør det skal heite ein jente. Men ver nok ikkje so hoplaust gamaldags i rolletenkinga kring kjønni so gjeng det nok sytalaust.
Nettopp, han læreren har visst litt tungt for det, det eneste han trenger å gjøre er å flytte honkjønnsordene over til hankjønnsarkivet, og kalle det som var intetkjønn for honkjønn.
Ingen endring i bøying selvsagt.

Det heter da en pike. Man må ikkje prøve å tenke logisk når det gjelder gramatikk.
Ei skute, en båt, et skip, kor e logikken...?

Forenkling e en super ting...

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Gjestemedlem skrev:

Nettopp, han læreren har visst litt tungt for det, det eneste han trenger å gjøre er å flytte honkjønnsordene over til hankjønnsarkivet, og kalle det som var intetkjønn for honkjønn.
Ingen endring i bøying selvsagt.

Det heter da en pike. Man må ikkje prøve å tenke logisk når det gjelder gramatikk.
Ei skute, en båt, et skip, kor e logikken...?

Forenkling e en super ting...
skal vi skrive EN også no?

G

Gjestemedlem

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Kvifo ikkje. Nynorsk er jo basert på vestlandsmål ikkje, og bergensk er det høgaste av desse. Så en gradvis overgang til slikt et gildt mål er da berre en forbetring vel?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Kvifo ikkje. Nynorsk er jo basert på vestlandsmål ikkje, og bergensk er det høgaste av desse. Så en gradvis overgang til slikt et gildt mål er da berre en forbetring vel?
Det skal vere høgste.
Elles er eg ikkje utan vidare samd i dette.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vi viderefører forenklingen ved å kutte ut unødvendige bokstaver.

ein-> en, eit-> et, kvar/hvor-> kor, kven/hvem-> kem, kva/hva-> ka vi kutter ut heit og sier het ( mogelegheit osv...)

Færre bokstaver, sparer både tid og plass.

God ide'?? :) :)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:

ein-> en, eit-> et, kvar/hvor-> kor, kven/hvem-> kem, kva/hva-> ka vi kutter ut heit og sier het ( mogelegheit osv...)

skl v drpp ll vkln? (skal vi drope alle vokalane?)
ee ae ooaae? (eller alle konsonantane?)
? (eller begge delar?)

G

Gjestemedlem

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Komponenten skrev:

skl v drpp ll vkln? (skal vi drope alle vokalane?)
ee ae ooaae? (eller alle konsonantane?)
? (eller begge delar?)
Nei det held at me droppar æ som bokstav. Eg har snakke om dette i ein tidlegare tråd så eg skal ikkje starta det på ny, men vil peika på at denne bokstaven nok er henta rett frå DANSK.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Æ ær kanskje dansk, men lyden æ står for, ær iallfall norsk. Han brukast svært mykje bådæ i austnorskæ (Vestfold) og vestnorskæ (Nordfjord) dialektar. Så eg æ slett ikkje lystæn på å droppæ æ. Då hellær opnæ for fleiræ sidæformæ og alternativæ stavæmåtar dær æ kjem til sin rett.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Ein annan ting de skal tenke over, er at dersom rettskrivingsnormene skal ha endringar, inkludert slike som omfattar fleire sideformer, så må eg sette opp tariffen på rettingsarbeidet. Når ein ser korleis de slit med innbetalingane i dag, trur eg de må vurdere dette skikkeleg. Eg prøver å ha eit prisnivå som ikkje skal gå ut over stereoanlegga dykkar, og ligg noko under tariff. Men no er det varsla prishopp på raudeblyantar.....

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Med de forslag som eg har komt med blir det vel like gjerne eg, og ikkje bare du, som godt kan utføre rettingene Arve, og eg e mykkje billigere, e ikkje så opptatt av penger, så dette ska ikkje bli nokke problem. Her e det markedskreftene som styrer... ::)

Vi ska ikkje droppe alle vokaler eller konsonanter tøysekoppen, vi ska gjøre det enkelt, men forståelig.

Å droppe æ blir dumt, den e allerede en forenkling, en sammenslåing av a og e, der har de i grunn vært flinke syns eg.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Med de forslag som eg har komt med blir det vel like gjerne eg, og ikkje bare du, som godt kan utføre rettingene Arve, og eg e mykkje billigere, e ikkje så opptatt av penger, så dette ska ikkje bli nokke problem. Her e det markedskreftene som styrer... ::)

Vi ska ikkje droppe alle vokaler eller konsonanter tøysekoppen, vi ska gjøre det enkelt, men forståelig.

Å droppe æ blir dumt, den e allerede en forenkling, en sammenslåing av a og e, der har de i grunn vært flinke syns eg.
Du Kompe, no må du ikkje vere lei deg, men....det har seg nemleg slik at du ikkje er så veldig flink når det gjeld rettskriving. Du bommar ganske mykje, skjønar du, men eg har valt å ikkje rette alle feila dine, for ikkje å ta motet frå deg. Eg er redd du hadde enda opp med skrivevegring, noko som er ganske ille når ein i hovudsak ordlegg seg skriftleg...

Du bør altså ikkje drive rettingsarbeide av noko slag.

Men du skal ikkje vere lei deg. Sjølv om rettskriving er det ryddigaste og mest skikkelege, er det mange som ikkje er særleg flinke med dette.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Og en annen ting, for noen uker siden så jeg på Grosvold på NRK, da var det en svenske i studio og NRK presterte
å tekste dette innslaget :p -
Når det dukker opp en nisse fra dalstrøka uttafor med en dialekt de knapt nok forstår selv, ja se da er det uten teksting.
forstå det den som kan.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.832
Torget vurderinger
35
Dersu Uzala skrev:
Og en annen ting, for noen uker siden så jeg på Grosvold på NRK, da var det en svenske i studio og NRK presterte
å tekste dette innslaget :p -
Når det dukker opp en nisse fra dalstrøka uttafor med en dialekt de knapt nok forstår selv, ja se da er det uten teksting.
forstå det den som kan.
Det er nok ei sanning med ikkje altfor mange modifikasjonar at folk på det sentrale Austlandsområdet ikkje er spesielt flinke til å forstå andre dialektar enn sin eigen. Kan hende det har si orsak i at dei i Tigerstaden treff fleire svenske kelnarar enn represenantar for dei ulike dialektane vi har i kongedømet vårt.

Roy
..som diverre har mista mykje av sandefjorddialekta mi...

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
R.E.S. skrev:
Roy
Då må du sei til Roy at du vil ha sandefjordsdialekten din attende.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.832
Torget vurderinger
35
oddgeir skrev:
R.E.S. skrev:
Roy
Då må du sei til Roy at du vil ha sandefjordsdialekten din attende.
Den kjem attende kvar gong eg er i Sandefjord meir enn eit par dagar. Då vert det bilær og båtær nett som då eg vaks opp.

Roy

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Audiophile-Arve skrev:
Komponenten skrev:

Du Kompe, no må du ikkje vere lei deg, men....det har seg nemleg slik at du ikkje er så veldig flink når det gjeld rettskriving. Du bommar ganske mykje, skjønar du, men eg har valt å ikkje rette alle feila dine, for ikkje å ta motet frå deg. Eg er redd du hadde enda opp med skrivevegring, noko som er ganske ille når ein i hovudsak ordlegg seg skriftleg...

Men du skal ikkje vere lei deg. Sjølv om rettskriving er det ryddigaste og mest skikkelege, er det mange som ikkje er særleg flinke med dette.
Pøh!!

Det geniale e, at når vi e ferdig med dette møtet, så e det eg så skriver rett... Alle modifikasjonene vil føre oss rett inn på bergensk skrivemåte skjønner du, et enkelt og genialt språk, som har skjønt kor det e verdt å spare inn på unødvendigheter.

Ska vi fortsette?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Komponenten skrev:

Pøh!!

Det geniale e, at når vi e ferdig med dette møtet, så e det eg så skriver rett... Alle modifikasjonene vil føre oss rett inn på bergensk skrivemåte skjønner du, et enkelt og genialt språk, som har skjønt kor det e verdt å spare inn på unødvendigheter.

Ska vi fortsette?
Kompe, eg skjønar du er lei deg og sånn, men vi kan ikkje tulle med nynorsk skriftspråk. Kva ville vel han Ivar (han som vi er så glade i) sagt til sånt?

Menmen, no held vi fram. Er det nokon som har noko meir å seie om det kjønnslege? Det vart litt digresjonar her.
Sjølv tenkte eg at vi kunne innføre eit fjerde kjønn; i tillegg til han- ho- og inkjekjønn vil eg opne for slikt som er udefinerbart, altså tvils-kjønn. Ikkje tvikjønn, altså. Endingane er eg sjølvsagt open for å diskutere.
I motsett fall kan vi gå til sak 6

G

Gjestemedlem

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Menmen, no held vi fram. Er det nokon som har noko meir å seie om det kjønnslege? Det vart litt digresjonar her.
Sjølv tenkte eg at vi kunne innføre eit fjerde kjønn; i tillegg til han- ho- og inkjekjønn vil eg opne for slikt som er udefinerbart, altså tvils-kjønn. Ikkje tvikjønn, altså. Endingane er eg sjølvsagt open for å diskutere.
I motsett fall kan vi gå til sak 6
Hald no att litt. Du kan ikkje åpne denne yskja og så løpe vidare som om inkje har hendt.

Me kan ha 1.tvekjønna ord, 2.hemafroditiske ord, 3.transvestitiske ord, 4.ord som vegrar seg for å si kva dei egentleg er, 5/6 ord som berre trivast med ord som gjer dei ilt eller med ord som har same kjøn, 7.ord om er til leige og som er akkurat det du vil dei skal vera når du brukar dei, 8.ord som du er bunde til for livet ved kontrakt, 9.ord som skiftar kjøn hvis du skjer i dei, 10.ord som likar å kle seg i endingar frå det anna kjøn, 11.ord som forgrip seg på andre ord, 12.ord som kun lever åleine og aldrig opptrer saman med andre ord, 13 ord som forbys å opptre med andre ord uten følge av ein manleg slektning, osv.

EN MANN

1. Eina Manna
2. ei mannen
3. ei - mann
4. ehmm mannuhmmehh.nvm
5. eæn mannæhzzxauau
6. einer mannemann
7. en mann (-valfri ending)
8. mein mannenmin
9. n mnnaet
10. eint mannet
11. eintuz lommemannum
12. mann
13 eiz mannemannemannemannekvinemanne, alternativt eiz mmmmfm eller eiz m#m for dei mest konservative.

Denne lista kan bli lang og grubleful.

Her har me nok 10-15 gode nye kjøn til orda. Men er det ikkje bedre å gjera som me bergensare og kun ha to kjøn, og heller tolerera alt det anna utan for mange innblandingar og reglar så lenge ingen ord lider overlast og alle bli nøgde?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nei det gjør vi aldeles ikkje Arve. Vi har en sak, du liker ikkje utviklingen, men du e bare ordstyrer, ikkje diktator. Her skal det stemmes, og forslaget gikk på å fjerne et kjønn.

At du prøve å komme med tullete motforslag endrer ikkje på nokke.
Eg og Deph (ser det ut til) e enige om å fjerne et kjønn og kun ha to. Parelius sa seg vel bortimot enig, du har panikk no skjønner eg, men dette e et demokrati, vi bestemmer, å hevde at Ivar blir sur, minner meg om en sak eg ska prøve å ikkje dra inn her....

Kankje får eg Deph med meg på de andre forslagene også, om å fjerne litt unødvendige bokstaver hist og pist, sånn så vi bergensere har praktisert i årevis??

G

Gjestemedlem

Gjest
Komponenten skrev:
Kankje får eg Deph med meg på de andre forslagene også, om å fjerne litt unødvendige bokstaver hist og pist, sånn så vi bergensere har praktisert i årevis??
Ja d'ekkje meg i mot.

En tykjar dog me skal dele inn nynorsken i to likestilde formar. Bergensmål og høgnorsk. Dei har begge si estetikk. Dette anna mjydlomålet med valfrie formar til det meste vatnar berre ut nynorsken til vassgraut og lottotrekning.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.832
Torget vurderinger
35
Eg trudde at nynorsklauget skulle forfekte nynorsk, ikkje lage seg eit kvasispråk ingen vil forstå eller nytte. Nynorsklauget skal fremje nynorsk som språk, ikkje vatne det ut.

Å fjerne eit av kjønna står for meg som eit tarveleg forsøk på å latterleggjere nynorsklauget her på HFS.

Om di vil ha eit eige bergensk mållaug med berre to kjønn, so sett berre i gang. Nynorsklauget kan dykk etter mi ringe meining, halde dykk langt unna.

Roy

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Gjestemedlem skrev:
Komponenten skrev:
Ja d'ekkje meg i mot.

En tykjar dog me skal dele inn nynorsken i to likestilde formar. Bergensmål og høgnorsk. Dei har begge si estetikk. Dette anna mjydlomålet med valfrie formar til det meste vatnar berre ut nynorsken til vassgraut og lottotrekning.

Ja det e eg enig i. Det e så mykkje valgmuligheter no at eg tror ikkje nokken egentlig vet ka så e lov å ka så e ikkje, det e et fulltidsstudium å holde seg oppdatert på alle endringene og mulighetene.

Ska det være nynorsk så får det være skikkelig uforståelig, for folk flest funker bergensk-varianten best.

Språket e hele tiden i utvikling RES, dette e bare en konsekvens av dette. Som medlemmer av nynorsklauget har selvsagt alle medlemmene lov te å komme med sine meninger og ønsker om endringer.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.832
Torget vurderinger
35
Komponenten skrev:
Språket e hele tiden i utvikling RES, dette e bare en konsekvens av dette. Som medlemmer av nynorsklauget har selvsagt alle medlemmene lov te å komme med sine meninger og ønsker om endringer.
Det er heilt rett at målet er i utvikling, men det kan da ikkje være nynorsklauget sin oppgåve å endre det fagre nynorske målet i retning eit forflata mål som bergensk?

Eg står framleis på at nynorsklaugets oppgåve er å fremje og støtte nytting av nynorsk på Hifisentralen. Det inneber med anna å utvikle det nynorske målet ved å kome med gode nynorske hifitermar, der det til no kun har vert nytta engelsk og bokmål.

Roy

G

Gjestemedlem

Gjest
R.E.S. skrev:
Komponenten skrev:
Det er heilt rett at målet er i utvikling, men det kan da ikkje være nynorsklauget sin oppgåve å endre det fagre nynorske målet i retning eit forflata mål som bergensk?

Eg står framleis på at nynorsklaugets oppgåve er å fremje og støtte nytting av nynorsk på Hifisentralen. Det inneber med anna å utvikle det nynorske målet ved å kome med gode nynorske hifitermar, der det til no kun har vert nytta engelsk og bokmål.

Roy
Om du har innvendigar mot sakslista så får du ta det opp under eventuelt eller henvenda deg til ordstyrar, og ikkje leggja deg i strid med dei som prøvar å fylje normal saksgong.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.832
Torget vurderinger
35
Gjestemedlem skrev:
Om du har innvendigar mot sakslista så får du ta det opp under eventuelt eller henvenda deg til ordstyrar, og ikkje leggja deg i strid med dei som prøvar å fylje normal saksgong.
Om eg audmjukt kunne be om å få sjå sakslista, ville det vore fint. Om vi har kome til punktet der det skal avgjeras om nynorsklauget skal stryke eit kjøn, så røystar eg i mot.

Roy

G

Gjestemedlem

Gjest
Eg trur dette er den gjeldande sakslista.

Eg er også litt useker på korleis punkt 3-5 kan gjønomførast utan å gje det heile ein litt uformell vinkling. Saka du lyser etter blei vel dekka i punkt 2. Men den er nok på langt nær utdebbattert ennå likvelev, så det er nok rom for nye innspel her også.

Audiophile-Arve skrev:
Ei mellombels oppsummering av saklisteframlegga så langt. Med mindre leiaren har merknadar, meiner eg alle saman må godkjennast:

Sak 1. manualar på nynorsk

Sak 2. Høvelege omgrep som erstatning for flatmate, kringlasting, høgtru, WAF og affeksjonskoeffisient (andre omgrep vert også lagde under sak 2)

Sak 3. BB sitt krav ”Åpent homofilt samliv kan ein uansett ikkje godta.”

Sak 4: BB sitt seksualliv, jfr utsegnet ”Eg dreg meg, og vil gå over til riksmål”.

Sak 5: Kompe sin frustrasjon over kjønna: jfr utsegnet: ”tre kjønn e ett for mye”

Sak 6: Raudeblyantsvinging, kor mykje/ofte, og kven som skal betale (meg) for dette.

Sak 7: (som eg melder sjølv) Oppo sin nynorskspelar - heider og ære til dette produktet?

Er det då noko meir å melde?

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.832
Torget vurderinger
35
Gjestemedlem skrev:
Eg trur dette er den gjeldande sakslista.

Eg er også litt useker på korleis punkt 3-5 kan gjønomførast utan å gje det heile ein litt uformell vinkling. Saka du lyser etter blei vel dekka i punkt 2. Men den er nok på langt nær utdebbattert ennå likvelev, så det er nok rom for nye innspel her også.

Audiophile-Arve skrev:
Ei mellombels oppsummering av saklisteframlegga så langt. Med mindre leiaren har merknadar, meiner eg alle saman må godkjennast:

Sak 1. manualar på nynorsk

Sak 2. Høvelege omgrep som erstatning for flatmate, kringlasting, høgtru, WAF og affeksjonskoeffisient (andre omgrep vert også lagde under sak 2)

Sak 3. BB sitt krav ”Åpent homofilt samliv kan ein uansett ikkje godta.”

Sak 4: BB sitt seksualliv, jfr utsegnet ”Eg dreg meg, og vil gå over til riksmål”.

Sak 5: Kompe sin frustrasjon over kjønna: jfr utsegnet: ”tre kjønn e ett for mye”

Sak 6: Raudeblyantsvinging, kor mykje/ofte, og kven som skal betale (meg) for dette.

Sak 7: (som eg melder sjølv) Oppo sin nynorskspelar - heider og ære til dette produktet?

Er det då noko meir å melde?
Takker

Men eg kan ikkje se at eg har bevega meg utafor saklista sitt punkt nummer 5. Det må då vere høve til å ytre si meining om at dei som krev berre to kjøn på nynorsk, burde skipe sitt eige mållaug, i eit ordskifte om ein skal ta vekk eit av kjønna?

Roy

Roy

G

Gjestemedlem

Gjest
R.E.S. skrev:
Men eg kan ikkje se at eg har bevega meg utafor saklista sitt punkt nummer 5. Det må då vere høve til å ytre si meining om at dei som krev berre to kjøn på nynorsk, burde skipe sitt eige mållaug, i eit ordskifte om ein skal ta vekk eit av kjønna?
Nei den biten er grei den, det er lov å ikkje vera samd. Men i bokmål er det heilt greit å nytta berre to kjøn, og nynorsken har jo tradisjonelt vert open for fleire sideformar enn bokmålet. Så debatten er meir enn eit forøk på latterliggjering som du oppfatter det som. Eg tek jo også til orde for den strengare høgnorsken som ikkje nyttar alskens sideformar. Så sjølv om tona kan vera uhødtidleg er det ikkje sagt at dette er forsøk på å gjera latter av nynorsken.

Og at dette ikkje er eit like viktig punkt for deg som innføring av nyord med hifi tilknytning er jo ein annan sak, som eg dels kan vera samd i. Men ein sak i gongen.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Trond Giske (den feigingen) hoppa over å lage ny nynorsk skriftnorm til neste statsråd. For å sleppe denne debatten, og alle sideformene. Eg trur vi må avvente det departementet vil nedkomme med. Så får kvar og ein av oss håpe på det beste.
Mitt framlegg er at vi glyttar nøye på føremålet for nynorsklauget, og inntil vidare held oss til same skriftnormer som allmogen.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Feiger du ut no Arve??

Skal vi plutselig forholde oss til ka Giske bedriver no?

Korti kom han inn på sakslisten?

Topp Bunn