McIntosh - Turkise VU-metere - HiFiens svar på kitch

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • T

    Tittentei

    Gjest
    Jeg har også entret McIntosh for fult. Startet med en C48, og vips ble det effekt også :). Veldig fornøyd med lyden!

    Vis vedlegget 261650
    Gratulerer med sykt kule monoblokker, etter min mening de peneste som finnes der ute. Tipper det trykker rimelig greit hos deg! ;D

    Hvor dypt graver Klipschene dine, og bruker du noe sub?

    Du må få C48 frem sammen med de to torpedoene dine, slik at du kan nyte synet av samtidlige komponenter simultant! ;D
     
    Ble medlem
    27.06.2014
    Innlegg
    29
    Antall liker
    26
    Sted
    Stavanger
    Ligger et sett 1.2kw'ere ute nå :D... prisen er det jo ikke noe å si noe på :).
    Syntes nå de lå litt høyt i pris; men markedet bestemmer.
    Syns ikke prisen er høy.. er 85000kr under ny pris :). ca 1 år gamle... er man på jakt etter noe sånt, så hadde jeg heller kjøpt de brukt til 145000kr enn nye til 230000kr ;).
    Hvis dette er de blokkene som stod på Finn til salgs i Bergen så kan jeg opplyse om at de havnet i Stavanger, står ca. 1,5m foran meg her :) og der blir de stående lenge. Powrer et par BW 802Diamond, men jeg er på jakt etter en tredje 1.2kW blokk til senterkanalen. 1.2kW blokkene og BW 802D er god match. Neste på lista blir som nevnt en til senterkanalen og utskifting av preamp som pr. i dag er Onkyo PR-SC5509. MC sin MX151 står på ønskelisten men bankkontoen må få igjen puls etter den siste tids nokså spontane innfall :) Står for øvrig en MC452 og mater bakhøyttalerne BW CM9.
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.019
    Antall liker
    4.082
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Ligger et sett 1.2kw'ere ute nå :D... prisen er det jo ikke noe å si noe på :).
    Syntes nå de lå litt høyt i pris; men markedet bestemmer.
    Syns ikke prisen er høy.. er 85000kr under ny pris :). ca 1 år gamle... er man på jakt etter noe sånt, så hadde jeg heller kjøpt de brukt til 145000kr enn nye til 230000kr ;).
    Hvis dette er de blokkene som stod på Finn til salgs i Bergen så kan jeg opplyse om at de havnet i Stavanger, står ca. 1,5m foran meg her :) og der blir de stående lenge. Powrer et par BW 802Diamond, men jeg er på jakt etter en tredje 1.2kW blokk til senterkanalen. 1.2kW blokkene og BW 802D er god match. Neste på lista blir som nevnt en til senterkanalen og utskifting av preamp som pr. i dag er Onkyo PR-SC5509. MC sin MX151 står på ønskelisten men bankkontoen må få igjen puls etter den siste tids nokså spontane innfall :) Står for øvrig en MC452 og mater bakhøyttalerne BW CM9.
    Gratulerer med fete blokker! Er svært god venn med han du kjøpte de av, og kan virkelig si at de er behandlet slik som HiFi skal behandles :)

    Kom gjerne med bilder av oppsettet! ;)
     
    Ble medlem
    27.06.2014
    Innlegg
    29
    Antall liker
    26
    Sted
    Stavanger
    IMG_0156.jpg


    Oppsettet, eller iallfall forsterkerbenken...dette er jo bare den spede begynnelsen, men Mc så langt har gitt meg hakaslepp. Ikke det at jeg har mange referanser til andre ting da, men jeg fikk definitivt nytt anlegg da Mc'ene kom i hus. Sjansen for å bli gjeldfri noen gang forsvant vel også med dette, men som det sies fattig eller rik, lykke kan ikke måles i penger. (Selv om jeg jo selvsagt ville ha foretrukket å sitte gråtende bak rattet på en fet Merc, fremfor en gammel Toyota)
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    HenningThorsen;1845i641 skrev:
    Ligger et sett 1.2kw'ere ute nå :D... prisen er det jo ikke noe å si noe på :).
    Syntes nå de lå litt høyt i pris; men markedet bestemmer.
    Syns ikke prisen er høy.. er 85000kr under ny pris :). ca 1 år gamle... er man på jakt etter noe sånt, så hadde jeg heller kjøpt de brukt til 145000kr enn nye til 230000kr ;).
    Hvis dette er de blokkene som stod på Finn til salgs i Bergen så kan jeg opplyse om at de havnet i Stavanger, står ca. 1,5m foran meg her :) og der blir de stående lenge. Powrer et par BW 802Diamond, men jeg er på jakt etter en tredje 1.2kW blokk til senterkanalen. 1.2kW blokkene og BW 802D er god match. Neste på lista blir som nevnt en til senterkanalen og utskifting av preamp som pr. i dag er Onkyo PR-SC5509. MC sin MX151 står på ønskelisten men bankkontoen må få igjen puls etter den siste tids nokså spontane innfall :) Står for øvrig en MC452 og mater bakhøyttalerne BW CM9.
    Gi PM når onkyon skal selges. :p

    Grattis med nydelig oppsett. :)
     

    Kivi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.12.2007
    Innlegg
    116
    Antall liker
    130
    Flott Henning! Eg var fast bestemt for å finne senga, men etter å ha sett bilda dine så blei det ei øl og ein tur i kinoen. ;-) eg er litt opptatt av symetri.. Kunne det ha vert ein ide å hatt platespelaren i midten og 452 nederst i midten? 1,2 på kvar si sida?
     

    Kivi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.12.2007
    Innlegg
    116
    Antall liker
    130
    Tenker på? Eg ser ingen hindring i forhald om korleis det er no..? Det blir berre penare etter min meining..
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Tenker på? Eg ser ingen hindring i forhald om korleis det er no..? Det blir berre penare etter min meining..
    HAr 1.2KW plass inni der var det jeg tenkte på :). Men skjønner hva du mener ;).. tror jeg da :p.
     

    Kivi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.12.2007
    Innlegg
    116
    Antall liker
    130
    1,2 oppe på venstre og høgre sida.. Lp i midten.. 452 nede i midten. Onkyo til venstre.. Got it? ;-)
     

    Kivi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.12.2007
    Innlegg
    116
    Antall liker
    130
    image.jpg
    Like this på ein måte.. Berre at 1,2 står oppe. :)
     
    Ble medlem
    27.06.2014
    Innlegg
    29
    Antall liker
    26
    Sted
    Stavanger
    Hehe, masse gode forslag her og jeg er ikke uenig. Har imidlertid et lite møbleringsproblem, eller utfordring heter det vel, siden det ikke finnes problemer, kun utfordringer. Sterkerbenken står plassert foran venstre frontkanal, kan kanskje så vidt skimte foten på 802D helt i høyre bildekant. Stua min er sånt rundt 8 x 4 meter og sterkerbenken står på langsiden. Midt på veggen sånt ca. har jeg en to-fløyet dør ut til terrassen så jeg får ikke plassert ting på normal måte, altså med hifikomponentene i midten. Legger ved et bilde som viser stua, riktignok tatt før MC'ene kom i hus, men viser utfordringen min. Bak lerretet er døren ut til terrassen. Når det gjelder 1.2'ene nede i benken så er det ikke plass i benken nede til dem. Mulig det hadde gått på håret og fått dem inni, men i tilfelle så hadde det blitt så godt som null luft rundt. Mulig jeg må gjøre noe med benken uansett, selv om jeg tenkte at 1.2 nr. 3 skulle få plass der platespilleren står nå, men benken med 3 x rundt 70 kilo på toppen kan muligens bli litt i tyngste laget for benken.

    IMG_0105.jpg
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Grattis Henning. Du er en heldig fyr!

    Flott Henning! Eg var fast bestemt for å finne senga, men etter å ha sett bilda dine så blei det ei øl og ein tur i kinoen. ;-) eg er litt opptatt av symetri.. Kunne det ha vert ein ide å hatt platespelaren i midten og 452 nederst i midten? 1,2 på kvar si sida?
    Monoblokkene er de kuleste i verden, og jeg får vondt av å se den manglende symmetrien her. På tide med nytt stereomøbel, der de blir pølsa i rosinen!!! Eller var det rosinen i pølsa? Kanskje bare ha dem på et par plattinger på gulvet også.
     
    • Liker
    Reaksjoner: oct
    Ble medlem
    27.06.2014
    Innlegg
    29
    Antall liker
    26
    Sted
    Stavanger
    :) Ikke uenig med deg Tittentei, får gjøre noe med symmetrien snart, som f.eks. å få på plass den tredje blokken :) Onkel UP gjorde imidlertid et lite forsøk på å hindre de planene i dag da jeg i min iver etter å komme hjem igjen fra en liten tur til Kristiansand var en smule tung på gasspedalen, kan opplyse om at gjeldende markedspris for kjøring i 85 km/t i 70 sone er kr 2 600,- :-( - men ok, gleden over å komme tilbake til heimen og pirre ørene med litt god lyd etter 2 dager borte i stor grad veier opp for uhellet. Nå kom akkurat Sarah Brightman med Amazing Grace på her :) ståpelsen er på plass :)
     

    leifeinar

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2012
    Innlegg
    227
    Antall liker
    24
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Er det en tanke og vurdere C50/C48 som pre til en AW250r ? er det samme DAC i de to?
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Samme dac ja. Men ville også vurdert classe cp800. Har eid den, eier nå mcintosh c48. På analog delen er MC best, på den digitale biten samt muligheter er classe totalt overlegen.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Hei

    Jeg har i dag fått meg en McIntosh MA6900. Fått spilt nå i ca en times tid. Jeg må jo si at førsetinntrykket er MEGET oppegående :)
    Og uteseendet med disse potmeterne i turkis som danser og litt retro look gir en eierglede i seg selv. Og i tillegg låter så bra
    så må det sies å være score.
    Må le litt og. Denne MA6900 har jo tonekontroller. Og de første 4 sangene tenkte jeg at det var jo kjempely, men dog "Litt" slank i bassen... Hmmm...
    Bort og tittet nærmere... Joda der sto bassen på minimum :) Opp på midten med den som alle de andre. Ahhh der kom jaggu fylden jeg hadde
    håpet og trodd jeg skulle få. Denne graver jaggu ut detaljer i musikken som ingen forstekere jeg har hatt før har klart. Samtidig som lyden
    beholder seg såpass balansert all over. Her er det ikke for skarpt i toppen, men detaljene er der. Og bassen er så utrolig fast og dyp. Følger også
    lagene i bassen som en drøm. Mellomtonen er myk og "fremme" Denne sammen med min Hegel HD20 dac bringer hvertfall gullet frem i mine Mantra 60 :)

    Mvh Øyvind
    19_1624037752.jpg
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer :)
    Du beskriver lyden av McIntosh akkurat sånn som jeg opplever den :)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Takk for det :) Ja det er en herlig lyd fra denne boksen. Klart den hadde fått skinne enda mere med enda bedre høyttalere. Men når det er sagt så er Mantra 60 en forbasket fin høyttaler som takler det meset av musikk med glans. Med MA6900 som motor er det desto mer morro :)
    Sammenhengen i denne forsterkeren kan vel bare oppsummeres som musikk :) Smilet kommer enda mer frem jo mer man drar på.
    Bassen den graver frem av 4 små bassere i Mantra 60 er ikke mindre enn forbløffende. De har både punsh og dybde i mitt rom som kan sammenlignes med langt
    større konstruksjoner. Så McIntosh er kan i mine ører godkjennes med SA ;) Dette var kjekt.....
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.048
    Antall liker
    21.967
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Jeg er fornøyd selv om plassering av både høyttalere og sweet spot langt ifra er optimal. Det blir derfor litt vanskelig å bedømme, men det blir forhåpentligvis bedre når jeg får flyttet etterhvert. Jeg har kun prøvd HD11 i oppsettet.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ja det med plassering kan ofte være en utfordring. Har teip på gulvet der jeg har utgangspunkt for den beste
    "gjennomsnittslyden" av høyttalere jeg har hatt i stuen. Så den bruker å være nokså greit. Kan ikke dra høyttalerne 1 meter ut
    siden det er stuen :) Men lyden er no knall den nå :) Får ikke nok av å sitte og se på de VU-metrene i turkis lys som svaier frem
    og tilbake. Er vel litt av eiergleden ;)
     

    irma1000

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.01.2013
    Innlegg
    95
    Antall liker
    7
    Hei, opplevde noe rart i går. Hadde noen kompiser på besøk og de ville presse meg. Har spilt på 90% før men i går gikk 275 i protect alle lampene i smårørene begynte å lyse rødt blinkende. Er det et forsvarsjel på at røra er dåvene. Dette har ardrig skjedd før da kunne jeg dra på til max. Moen som har den nye MK6. Det virker som den ene kutter når jeg nermer meg 90%. kan si at jeg kjøpte de for 2 år sia. Takker for hjelp.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Hei, opplevde noe rart i går. Hadde noen kompiser på besøk og de ville presse meg. Har spilt på 90% før men i går gikk 275 i protect alle lampene i smårørene begynte å lyse rødt blinkende. Er det et forsvarsjel på at røra er dåvene. Dette har ardrig skjedd før da kunne jeg dra på til max. Moen som har den nye MK6. Det virker som den ene kutter når jeg nermer meg 90%. kan si at jeg kjøpte de for 2 år sia. Takker for hjelp.
    Da er det på tide og selge, send meg P.M. ;)

    2år er ikke så lenge, men det kommer jo an på hvor mye du har spillt.
    Hadde byttet ut rørene og testet før noe annet iallefall.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Fra http://www.mcintoshlabs.com/McintoshDocumentMaster/us/MC275B brochure 35015800.pdf (pdf)

    Sentry Monitor:
    The High-Speed Sentry Monitor protection
    circuitry shuts down the amplifier in case
    of a rare tube malfunction before additional
    damage can occur. The small tubes closest to
    the defective output tube
    set will illuminate

    Red to indicate which pair of output tubes
    need replacing.
    If speaker wires are
    inadvertently shorted, Sentry Monitor will
    shut the amp off and the power LED on the
    input side of the amp will flash. Once the
    speaker wires are corrected, the amplifier will
    power back up.
     

    irma1000

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.01.2013
    Innlegg
    95
    Antall liker
    7
    Fra http://www.mcintoshlabs.com/McintoshDocumentMaster/us/MC275B brochure 35015800.pdf (pdf)

    Sentry Monitor:
    The High-Speed Sentry Monitor protection
    circuitry shuts down the amplifier in case
    of a rare tube malfunction before additional
    damage can occur. The small tubes closest to
    the defective output tube
    set will illuminate

    Red to indicate which pair of output tubes
    need replacing.
    If speaker wires are
    inadvertently shorted, Sentry Monitor will
    shut the amp off and the power LED on the
    input side of the amp will flash. Once the
    speaker wires are corrected, the amplifier will
    power back up.
    Rart at alle smårørene blinker, har et nytt rør i forsterkeren som trøbler.:confused: Skal prøve å bytte utgangsrøra, men det kan jo være kluss med smårørene også. Har ikke peiling på timer ca 2-3 timer daglig i 1,7 år.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Slik jeg tolker det, så blinker smårøra rundt det store som bør skiftes.

    Dette for å indikere at det er det store røret som må byttes, altså ikke smårøra som blinker. For de store røra lyser vel ikke? Jeg ville ringt Neby for å være sikker.
     

    irma1000

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.01.2013
    Innlegg
    95
    Antall liker
    7
    Slik jeg tolker det, så blinker smårøra rundt det store som bør skiftes.

    Dette for å indikere at det er det store røret som må byttes, altså ikke smårøra som blinker. For de store røra lyser vel ikke? Jeg ville ringt Neby for å være sikker.
    Får vell ringe Neby kanskje er rørtestere et must for rørhuer;)
     

    maxmekker

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.03.2005
    Innlegg
    675
    Antall liker
    319
    Torget vurderinger
    2
    Eiergleden er i alle fall stor ja :)
    Det er sikkert og visst. Få ting er så vakkre som McIntosh, samt at lyden er bare fantastisk. Finnes nesten ikke forvrengning i dem, så en får bsre lyst til å spille så høyt. Merker ikke hvor høyt en spiller før noen sier noe. Så er det dette med byggekvaliteten også. Solid som bare det, holder sikkert i 30 til 40 år. Jeg har funnet mitt merke, både når det gjelder god lyd og eierglede. Ønsker alle McIntosh venner en vellydende hifi høst.
     
    U

    Utgatt24668

    Gjest
    Eiergleden er i alle fall stor ja :)
    Det er sikkert og visst. Få ting er så vakkre som McIntosh, samt at lyden er bare fantastisk. Finnes nesten ikke forvrengning i dem, så en får bsre lyst til å spille så høyt. Merker ikke hvor høyt en spiller før noen sier noe. Så er det dette med byggekvaliteten også. Solid som bare det, holder sikkert i 30 til 40 år. Jeg har funnet mitt merke, både når det gjelder god lyd og eierglede. Ønsker alle McIntosh venner en vellydende hifi høst.
    Jeg kjenner meg igjen i dette. Mcintosh spiller meget rent og man får et annet forhold til hva "høyt" er. Med volumkontrollen opp går egentlig ikke volumet opp, men man får en følelse av rommet blir fylt med mer lyd, men ikke høyere. Forstå det den som kan - foruten det faktum at transfoene gjør at transistorene kan gå på høy spenning vs. andre SS forsterkere - og lyden blir mye renere. Jeg Kjøpte meg forøvrig nettopp en MA 7900. Helt enig med de som snakker om eierglede. Den er et møbel i seg selv - og det føles bra å ha en forsterker som "aldri" skal repareres igjen. Jeg er lei av å ha rørforsterkeren på reperasjon en gang i året. Det er som å eie en veteranbil!

    En annen flott ting med SS Mcintosh er at den lyder som en rørforsterker takker være trafoene - som egentlig er det som gir rørlyd - og ikke rørene i seg selv.

    Mcintoshen ruller litt av i toppene, og er ikke like detaljert som noen andre toppspillere - men den er uten tvil den mest musikalske forsterkeren. Passer utmerket til elektrostater - selv om noen vil mene at direkte koblet SS forsterkere tåler impdansesvingingene til noen typer ESL bedre. Stort sett synes jeg at SS forsterkere er for hard i kanten, og med mindre du har en god forforsterker (gjerne rør) som "glatter" ut signalet høres det vondt ut. Enda værre er det med hornhøytalere.

    Med andre ord, hvis man ikke er for kritisk til eller opptatt av at forsterkeren gjengir alle detaljer, spesielt i øvre toneleie, i sammenlikning med andre toppspillere som Luxman, Accuphase, T+A osv. finnes det få forsterkere som synger som de flotte og elegante Mcintoshene.

    Jeg sammenliknet Mcintoshen med flere forsterkere før jeg bestemte meg for Ma7900. Noen av dem lyder fantastisk, som Luxman klasse A og Accuphase. De har både mer oppløsning i lydbildet og et bredere lydbilde - men de er ikke i nærheten så bra i mellomtonen som Mcintosh, der sistnevnte også har er en annen dybde i lydbildet. Man skal også huske på at de nyeste Mcintoshene har blitt mer detaljerte og er mer like sine likeverdige konkurrenter etter at de byttet eier - som gjorde valget enda enklere for mitt vedkommende.
     

    Electrocompis

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    15.01.2014
    Innlegg
    63
    Antall liker
    28
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Hei McIntosh fans! :) Jeg har kun vært McIntosh frelst et års tid ca. Jeg har til nå hatt ulike modeller av effekttrinn. MC402, MC501, MC601 og nå MC452 sammen med C220 forforsterer. Kjører dette på et par med Usher BE-10 og føler jeg får ut mye god lyd!
    Det jeg har opplevd i det siste er at min MC452 faktisk slår seg av helt av seg selv etter kun 1 time. Dvs den står i On modus og ikke remote. Jeg kan få den igang med å vippe den tilbake til feks remote og tilbake On posisjon.. men så skjer det samme igjen etter ca 1 time. Uavhengig om jeg spiller musikk eller ikke. Noen som har opplevd det samme?
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Hei McIntosh fans! :) Jeg har kun vært McIntosh frelst et års tid ca. Jeg har til nå hatt ulike modeller av effekttrinn. MC402, MC501, MC601 og nå MC452 sammen med C220 forforsterer. Kjører dette på et par med Usher BE-10 og føler jeg får ut mye god lyd!
    Det jeg har opplevd i det siste er at min MC452 faktisk slår seg av helt av seg selv etter kun 1 time. Dvs den står i On modus og ikke remote. Jeg kan få den igang med å vippe den tilbake til feks remote og tilbake On posisjon.. men så skjer det samme igjen etter ca 1 time. Uavhengig om jeg spiller musikk eller ikke. Noen som har opplevd det samme?
    Benytter du power control?
    Hvis ikke skal 452 slå seg av etter 30 minutter om den ikke har signal. Men hos deg er det jo etter 60 min uansett signal eller ikke.
    Hvis du benytter power control; kan det være noe i oppsettet som tilsier at den skal sende et power off signal etter 60 min? Jeg fant ikke noe i manualen, men kjenner ikke forsterkeren.

    Send en mail til kundeservice og se om du får et fornuftig svar. Jeg er dessverre ikke spesielt imponert over support-medarbeideren etter de ble en del av Fine Sound Group. Men du har jo ikke noe å tape og kanskje blir du satt i kontakt med teknisk, de kan sakene sine ser det ut til.
     
    U

    Utgatt24668

    Gjest
    Hei McIntosh fans! :) Jeg har kun vært McIntosh frelst et års tid ca. Jeg har til nå hatt ulike modeller av effekttrinn. MC402, MC501, MC601 og nå MC452 sammen med C220 forforsterer. Kjører dette på et par med Usher BE-10 og føler jeg får ut mye god lyd!
    Det jeg har opplevd i det siste er at min MC452 faktisk slår seg av helt av seg selv etter kun 1 time. Dvs den står i On modus og ikke remote. Jeg kan få den igang med å vippe den tilbake til feks remote og tilbake On posisjon.. men så skjer det samme igjen etter ca 1 time. Uavhengig om jeg spiller musikk eller ikke. Noen som har opplevd det samme?
    Dette kan være en firmware feil. Isåfall sender de deg en oppdateringspakke. De svarer raskt på e-post!
     

    Electrocompis

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    15.01.2014
    Innlegg
    63
    Antall liker
    28
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Med Power Control så mener dere Remote? Det jeg faktisk opplever er at den ikke skrur seg av om jeg spiller musikk/film på et greit volum. Men den skrur seg av hvis jeg har veldig lavt volum over tid. Jeg får sjekke med support. Kan en oppdatere firmware på en effektforsterker?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn