R
RoDa
Gjest
Bwahahahahahahahhaaa!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DJanR skrev:retskirvinegn min
Bwahahahahahahahhaaa!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DJanR skrev:retskirvinegn min
Ga klar melding til Mbare at jeg ville si akkurat hva jeg mente. Hvorfor noen syntes det spilte bra før, får de stå for!! Jeg syntes det spilte grått, og kjedelig!RoDa skrev:Gode poenger her.
Dersom det låt bra før og nå piggtråd (uten AL altså), hvor var kommentarene til folk?
Hvordan kan et forsterkerbytte i et AL-anlegg låte så forskjellig?
Begge amper er da way beyond "gode nok" rent målemessig?
Godt å høre at flere hører den "fasefeilen" jeg rapporterte tidligere.
Godt å høre at flere hører den gråheten og mattheten jeg rapporterte tidligere.
Jeg har vært direkte og "nådeløs" i mine tilbakemeldinger til Mbare.
Vi har hatt noen heftige meningsutvekslinger opp i gjennom, og det er ikke alt jeg har skrevet til Mbare som jeg er like stolt av.
Men etterhvert har vi lært hverandre å kjenne, og jeg har blitt godt kjent med en jævli trivelig kar som brenner for hifi og ikke er redd for å prøve nye veier!
Noen ganger er det helt all right å være hifi-interessert! ;D
R
8) ;D ;DRoDa skrev:Bwahahahahahahahhaaa!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DJanR skrev:retskirvinegn min
KlipschornJazzy skrev:Skulle gjerne hatt et slikt løft hos meg selv! ;D
/Trond
'JanR skrev:KlipschornJazzy skrev:Skulle gjerne hatt et slikt løft hos meg selv! ;D
/Trond
/jan
Klipschorn Klipschorn Klipschorn Klipschorn KlipschornJazzy skrev:'JanR skrev:KlipschornJazzy skrev:Skulle gjerne hatt et slikt løft hos meg selv! ;D
/Trond
/jan
Kan du sette ned hastigheten på det som passerer Jan. Rekker ikke å lese hva som står.!!!
Det er ikke bare bare, for da kommer Mbare og modererer deg bort.JanR skrev:;D ;D ;DJazzy skrev:Fysjom!! Kom deg over i Roysen, eller karmes tråd til du blir bedre!!! ;D ;DJanR skrev:Jasså, gir du opp ?Jazzy skrev:Tror nok ikke AL hadde klart å rette opp alle feilene på Khorn, men ville vært morro med et forsøk!!! ;D ;D ;D ;D
/Trond
/jan
/jan
Kloke ord Rolf.rolfozzy skrev:Ser at Roda nevner for en jævli hyggelig kar Mbare er.
Selvfølgelig er Mbare en jævli hyggelig kar. Det syns jaggu jeg også.
Men jævli hyggelige folk fortjener ikke å bli pissa oppetter ryggen.
Derfor syns jeg man skal være så ærlig man kan når det skal gis tilbakemeldinger.
enig med du!rolfozzy skrev:Ser at Roda nevner for en jævli hyggelig kar Mbare er.
Selvfølgelig er Mbare en jævli hyggelig kar. Det syns jaggu jeg også.
Men jævli hyggelige folk fortjener ikke å bli pissa oppetter ryggen.
Derfor syns jeg man skal være så ærlig man kan når det skal gis tilbakemeldinger.
JanR skrev:Klipschorn Klipschorn Klipschorn Klipschorn KlipschornJazzy skrev:'JanR skrev:KlipschornJazzy skrev:Skulle gjerne hatt et slikt løft hos meg selv! ;D
/Trond
/jan
Kan du sette ned hastigheten på det som passerer Jan. Rekker ikke å lese hva som står.!!!
Bedre ?
/jan
Fritt oversatt " bigger is better "Jazzy skrev:JanR skrev:Klipschorn Klipschorn Klipschorn Klipschorn KlipschornJazzy skrev:'JanR skrev:KlipschornJazzy skrev:Skulle gjerne hatt et slikt løft hos meg selv! ;D
/Trond
/jan
Bedre ?
/jan
Ja nå var hastigheten mye bedre. Hva står det???
Det kan være nyheter på samisk. Mye finnmarkinger her.Jazzy skrev:JanR skrev:Klipschorn Klipschorn Klipschorn Klipschorn KlipschornJazzy skrev:'JanR skrev:KlipschornJazzy skrev:Skulle gjerne hatt et slikt løft hos meg selv! ;D
/Trond
/jan
Bedre ?
/jan
rolfozzy skrev:Det kan være nyheter på samisk. Mye finnmarkinger her.Jazzy skrev:JanR skrev:Klipschorn Klipschorn Klipschorn Klipschorn KlipschornJazzy skrev:'JanR skrev:KlipschornJazzy skrev:Skulle gjerne hatt et slikt løft hos meg selv! ;D
/Trond
/jan
Bedre ?
/jan
![]()
Hehehehe innertier.Jazzy skrev:Jeg ler meg skakk. Helt konge Rozzy!!! ;D ;D ;D
Jeg er sikker på Mbare setter pris på at vi tumler oss i tråden hans.JanR skrev:Hehehehe innertier.Jazzy skrev:Jeg ler meg skakk. Helt konge Rozzy!!! ;D ;D ;D
Mbare:
Beklager at jeg har tatt av litt her :
Var godt ment, noe av det
/jan
Alltid ute og fikser eller var det fisker innlegg.ErosLoveking skrev:bare innrøm det Jan, du er ute å "fisker" antall innlegg
Har kona vært ute og kjøpt sjampis ennå?
bør jeg legge på en smiley? :-X
![]()
Må vel det etterhvert ogsåJazzy skrev:Mye of topic etterhvert!
Kom dere til Mbare å hør sjæl!!! ;D
Spellær uta hælv.........
JanR skrev:Må vel det etterhvert ogsåJazzy skrev:Mye of topic etterhvert!
Kom dere til Mbare å hør sjæl!!! ;D
Spellær uta hælv.........
/jan
Det kan du ta deg faen på at ikke skjer igjen.JanR skrev:Er inkvisasjonen ute og rir igjen ?
Da får vi døpe Mbare -->RoDa skrev:Det kan du ta deg faen på at ikke skjer igjen.JanR skrev:Er inkvisasjonen ute og rir igjen ?
Begrenset hvor mye skit jeg svelger unna.
R
Godt å høre at det er flere som savner'n.Jazzy skrev:Ahhh!!! Tex Willer. Det var tider det. :'( :'( :'(
Hvis jeg ikke husker feil så er det en Model 1 Stereo Amplifierpedal skrev:Gratulerer med framskrittet og en ny erfaring fra Hi-Fiens merkelige verden. Hvordan Rowland forsterker er det?
Aner ikke impedanskurven på disse HT, storebror har en ganske grei en hvis jeg husker rett, men den bikker ikke under 4 ohm. Fant det:Valentino skrev:Aj, den var flott, Mbare!
Samme utgangseffekt som en Dvalinn 60, forresten. ;D Men en Dvalinn 60 vil ikke ha lavere R last enn 3 ohm.
Putt den under armen og kom hit. Vi må prøve den på 'horna slik vi snakket om i sommer!
Fra JA i Stereophile sine målinger på 1.6.Its impedance (fig.1) is basically that of a 4.5 ohm resistor, modified by the crossover, which results in the peak at 600Hz. Any good 4-ohm-rated amplifier should be able to drive the Maggie without difficulty.
LydfreakMbare skrev:Faen ta, av og til blir jeg så forbanna på denne moderne plateindustrien at jeg knapt nok har ord. Jeg var på Platekompaniet i går og kjøpte meg noen plater, deriblant ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead sin "So Divided". Jeg har hørt de tre første platene deres og liker de veldig godt, så jeg var ganske spent på nevnte plate, både fordi den har blitt godt mottatt og fordi jeg, som sagt, liker bandet godt. Så i går rippa jeg plata, men rakk ikke å få hørt noe på den.
I dag, derimot, satte jeg meg ned og fant den fram på Squeezeboksen og begynte å spille gjennom den. Halvveis ut i låt 4 måtte jeg kaste inn håndkleet og gi opp. Hva FAEN I HELVETE er det den satans forbanna plateindustrien driver med? Hvilken satans idiot fikk det for seg at det er greit at ALT skal komprimeres så inni helvetes mye at det faen meg ikke er mulig å høre på musikk uten å få vondt i hodet av det? Det er jo helt, forbanna sjukt! Jeg hører jo at musikken er bra og den fenger, men når alt er så hardt og ihjelkomprimert at uansett volum så er det knapt hørbart så blir det jo helt forbanna meningsløst! Jeg har ingen problemer med dårlige innspillinger, det kan jeg helt fint høre gjennom. Men det rælet som var "So Divided" gjør at... vel... jeg kommer sannsynligvis aldri til å klare å høre meg gjennom hele plata p.g.a. det. Jeg føler meg lurt, snytt og er ganske så forbanna. Hvor kan jeg kreve pengene tilbake?![]()