|
Hehe, vi steller, for det meste bra, med flyktningerbjornh skrev:Nå må dere være snille med ham og Magnepan'ene hans - eller så kommer jeg ned en tur...
Aner ikke. Det er i såfall første gangen (?) at noe ikke har fungert overhodet i anlegget til vår venn.bjornh skrev:Det er bra, JanR. ;D
Så EC3 falt ikke i smak der nede..? -hva kan det komme av?
Mvh. Bjørn
Siden Mbare dro fram det tunge skytset så virker det ikke sånn men igjen...man vet aldri med det anlegget hans.bjornh skrev:Vi får vel et svar på det etter hvert. Det er ikke bare mis-match mellom komponenter mm.?
Skremmende nok benekter du ikke at dere driver å ofrer dyr.BHO skrev:Det er dog en stor forskjell.....vi går nok ikke til krig for vår tro. ;D
Religiøse er vi vel ikke? iallefall ikke jeg.![]()
Det hadde vært hyggelig. RoDa skulle også ha vært innom. Dere kunne tatt turen ihop?Mbare skrev:Jeg må få kommet meg til deg, Valentino, en gang - jeg tror at vi har noe like preferanser og det hadde vært morsomt å hørt anlegget ditt. Kanskje jeg får leie bil en gang i slutten av juni/begynnelsen av juli å kjøre oppover.
Prøv å planlegg noe i lag med en tre x småbarnsfar. Yeah right. Jeg tror jeg leier en bil og spør om RoDa vil være med ei uke før jeg drar eller no sånt. 8) ;DValentino skrev:Det hadde vært hyggelig. RoDa skulle også ha vært innom. Dere kunne tatt turen ihop?Mbare skrev:Jeg må få kommet meg til deg, Valentino, en gang - jeg tror at vi har noe like preferanser og det hadde vært morsomt å hørt anlegget ditt. Kanskje jeg får leie bil en gang i slutten av juni/begynnelsen av juli å kjøre oppover.
Ikke mobb dem som benytter reproduksjonsredskapen!Mbare skrev:Prøv å planlegg noe i lag med en tre x småbarnsfar. Yeah right. Jeg tror jeg leier en bil og spør om RoDa vil være med ei uke før jeg drar eller no sånt. 8) ;DValentino skrev:Det hadde vært hyggelig. RoDa skulle også ha vært innom. Dere kunne tatt turen ihop?Mbare skrev:Jeg må få kommet meg til deg, Valentino, en gang - jeg tror at vi har noe like preferanser og det hadde vært morsomt å hørt anlegget ditt. Kanskje jeg får leie bil en gang i slutten av juni/begynnelsen av juli å kjøre oppover.
? Hva får deg til å tro at jeg har kopla den opp, hm? ;D Greit, du var innom på fredag og da var den kopla opp, jeg ser den, greit, greit.JanR skrev:Må mase litt
Noen, førsteinntrykk, av EC3 ubalansert ?
/jan
;D ;DMbare skrev:? Hva får deg til å tro at jeg har kopla den opp, hm? ;D Greit, du var innom på fredag og da var den kopla opp, jeg ser den, greit, greit.JanR skrev:Må mase litt
Noen, førsteinntrykk, av EC3 ubalansert ?
/jan
Førsteinntrykk? Tja. Uten at jeg har sammenligna den med TVC'en, har bare spilt plater siden fredag av ymse varianter, så må jeg si at jeg er:
1. Litt imponert.
2. Har lyst til å modde den.
Førsteinntrykket er at den tilfører litt varme, klang og kropp. Spesielt bassen er blitt mer fysisk. Er dette farging? Aner ikke. Den er også kopla opp med litt kabling av ymse kvalitet (og som jeg kjenner dårlig) og ubalansert - ingen Coanda i signalkjeden nå. Det høres ikke dårligere ut enn med TVC'en, primært annerledes. Nok noe mykere og muligens ikke like oppløst spesielt i toppen, vi får se når jeg gidder å sammenligne litt mer aktivt. Spennende er det i hvert fall.
Vakkert i alle fall, og for satan dette låter vakkert rent lydmessig også.Valentino skrev:Medhårs er kjekt det også, for all del. Jeg synes Oktobertrilogien til Thomas Dybdahl er deilig medhårs og vakker.
Vi får se.Authorities are anxious to trace: a devious dwarf wanted on charges of sexual harassment and world domination; a partially-sighted God observed handling stolen goods, also sought by the CSA; a large murderer, believed to be using the alias F. Dragon; a rampaging pyromaniac; any suppliers of narcotic apples; two incestuous siblings; a petulant teenager carrying a sword, possibly damaged; a forthright lady in armour with a vicious gang, warning, this is no man; one master forger; a talking bird; three aquatic prostitutes; three scheming royals. Members of the public should not approach these individuals who are considered extremely dangerous.
Aha, du har tenkt til å utsette ham for Rhin-gullet, Valentino. Kanskje det blir (apekiste-) skjellsettende.Valentino skrev:Om alt går som det skal kureres han for planare tilbøyeligheter på søndag.
Vi får se.Authorities are anxious to trace: a devious dwarf wanted on charges of sexual harassment and world domination; a partially-sighted God observed handling stolen goods, also sought by the CSA; a large murderer, believed to be using the alias F. Dragon; a rampaging pyromaniac; any suppliers of narcotic apples; two incestuous siblings; a petulant teenager carrying a sword, possibly damaged; a forthright lady in armour with a vicious gang, warning, this is no man; one master forger; a talking bird; three aquatic prostitutes; three scheming royals. Members of the public should not approach these individuals who are considered extremely dangerous.
Kan jeg høre på Dire Straits da....? :Valentino skrev:Vi må nok prate litt film også.
....ikke verre enn en liten (intern) spøk dette bjornhbjornh skrev:..hva er galt med Dire Straits..? :![]()
De er oppløst.bjornh skrev:..hva er galt med Dire Straits..? :![]()
..det meste!bjornh skrev:..hva er galt med Dire Straits..? :![]()
Hadde de hatt en bedre gitarist så kanskje.....HoJ skrev:..det meste!bjornh skrev:..hva er galt med Dire Straits..? :![]()
...hadde jeg ikke sovna når jeg hører på de. Som forsåvidt hadde vært til det verre, når jeg tenker meg om, bedre å sove gjennom noe fælt enn å lide seg gjennom det. ;Drolfozzy skrev:Hadde de hatt en bedre gitarist så kanskje.....HoJ skrev:..det meste!bjornh skrev:..hva er galt med Dire Straits..? :![]()
Ja dessverre. Jeg hadde mer sansen for Knopfler i Dire Straits enn som solo-artist, uten ajeg synes han uten gutta er dårlig!rolfozzy skrev:De er oppløst.bjornh skrev:..hva er galt med Dire Straits..? :![]()
Hvor i alle dager har du funnet ut det..? ;DHoJ skrev:..det meste!bjornh skrev:..hva er galt med Dire Straits..? :![]()
Er ikke han en av de bedre da..?rolfozzy skrev:Hadde de hatt en bedre gitarist så kanskje.....HoJ skrev:..det meste!bjornh skrev:..hva er galt med Dire Straits..? :![]()