Jeg er ikke treg i oppfattelsen. Mobben vil ha meg ut av Mbares lyttestue, og dere skal få det som dere ønsker. Jeg har ingen interesse av å trenge meg på der hvor jeg ikke er velkommen.rolfozzy skrev:Synd at den interessante debatten mellom Mbare og Roda ble kvalt på denne måten. Jeg syns det er en upassende måte denne Affern bryter inn og kommer med karakteristikker av personer på. Enhver må få like den musikken og fremført på hvilken måte det nå måtte være uten at de trenger og bli hengt ut på denne måten.
P.S. Jeg har hørt Residents for mange år siden, men jeg har ingenting av de i mine hyller. Kanskje ikke uten grunn. Hva nå det måtte ha med saken og gjøre.
Takk for meg, og unnskyld forstyrrelsen.
PS
Av The Residents kan det være litt vrient å være sikker på at en ingenting har, siden ingen er sikre på hvem The Residents er. Et velkjent navn, Fred Frith, kan assosieres med gruppa, men kan kanskje ikke regnes som medlem. Siden Fred Frith har hatt en finger med i spillet på utallige skiver, og i en rekke ulike konstellasjoner, så skal det vel egentlig godt gjøres å ikke ha noe av ham i hylla, i hvert fall hvis man er litt over gjennomsnittet interessert i musikk.
URL: http://home.arcor.de/nyds-exp-discogs/frith.htm#frith_discography