- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 399
Ser ut til å gå veien dette, men har du kappet føttene til satelittene?
Hva tegner du med?
Hva tegner du med?
Frontht er på frihånd som sagt...el_mariachi skrev:Ser ut til å gå veien dette, men har du kappet føttene til satelittene?
Hva tegner du med?
Han synger 8)omholt skrev:Hva spiller theStig på nå da? Dynavoice ;D
Var det ikke et 4-veis prosjekt på gang?Berg skrev:Han synger 8)omholt skrev:Hva spiller theStig på nå da? Dynavoice ;D
Utvilsomt interessant prosjekt! Og ikke minst ENORMT! ;DtheStig skrev:Det kommer en reportasje fra meg når alt er ferdig. Det kan ta tid ser det ut til ....
Huff ja.........omholt skrev:Hva spiller theStig på nå da? Dynavoice ;D
theStig skrev:Huff ja.........omholt skrev:Hva spiller theStig på nå da? Dynavoice ;D![]()
theStig skrev:Dynavoice'ene mine er moddet med Seas og Vifa innmat av god kaliber. Uansett - nedturen ble stor gitt.
Jeg sover ikke, gjør du? hehe....YEL skrev:theStig skrev:Dynavoice'ene mine er moddet med Seas og Vifa innmat av god kaliber. Uansett - nedturen ble stor gitt.
Sorry PKS, men nå er jeg så nysgjerrig på The S sitt prosjekt, så nå må jeg ha noen lede tråder, skal jeg få sove... HINT HINT HINT?????
-Y
1", 5", 8" & 18"pks skrev:Jeg sover ikke, gjør du? hehe....YEL skrev:theStig skrev:Dynavoice'ene mine er moddet med Seas og Vifa innmat av god kaliber. Uansett - nedturen ble stor gitt.
Sorry PKS, men nå er jeg så nysgjerrig på The S sitt prosjekt, så nå må jeg ha noen lede tråder, skal jeg få sove... HINT HINT HINT?????
-Y
theStig må stå for info, men jeg kan bare si NICE! Som Stig har sagt; det kommer en tråd.
I tråden min er det lov tel å diskutere hva som helst, spesielt theStig sitt nye projekt ;D
Men det har vel lekket ut endel info, så du får søkje litt.. ;D
God natt
PK
Ribbon tweetertheStig skrev:1" skulle vel indikere dome? Kan avkrefte at det blir noen dome i systemet mitt.......
Ikke det heller....OivindJ skrev:Ribbon tweetertheStig skrev:1" skulle vel indikere dome? Kan avkrefte at det blir noen dome i systemet mitt.......![]()
Skal han gå fullstendig PA eller ? Horn?pks skrev:I know..
PK
Går ut ifra at du har fått hørt litt på anlegget nå?pks skrev:;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Takker.. Skar itte vente for lenge, men je må faktisk arbe litt for fatter'n i dag. han jalp meg nok tel at je syns je må trå tel litt sjøl...OivindJ skrev:Vi blir sittende oppe ikveld vi da (HFS medlemmene) ;D
GRATULERER!
Inntrykk må uttrykkes i ord etterhvert..![]()
Vet ikke, tør ikke tenke på det, og vil ikke tenke på det.OivindJ skrev:Når det gjelder disse vesle sub`ene; Når må en begynne å spørre hva gulvet faktisk tåler av vekt?
Har du glømt det?? :Valentino skrev:Det er noe kjent med de kablene der. Som om jeg skulle ha tvunnet dem selv, huff.