Nå er ikke dette en diskusjon om hvorvidt stig har nok erfaring, men han skal da visstnok ha hørt nok. Stig sitt anlegg spiller naturlig, noe alle audiofile bør høre.
Anlegget er jo også ettertrykkelig målt.
Jeg håper også på å lære meg systemet skikkelig, så jeg kan greie det meste sjøl.
Håpet mitt på mitt rom, er å få frekvansgang på 300-20000 Hz +-2-3 dB i første omgang. Men dette kommer jo an på rommet etc, og målinger blir vel postet når det står å spiller.
PK
Anlegget er jo også ettertrykkelig målt.
Rommet til stig er jo spesielt, og det er jo drømmen å få til et dedikert digert rom en dag også, med god akustikk, men for nå blir det nærfelt.wilbur-x skrev:Lykke til PKS.
Jeg har også (dessverre ?) besøkt Stig, og hifi-illusjonen fikk et før/etter tidskille.
(Må føye til at det spesielle lytterommet er en "integrert" del av konstruksjonen).
Har du ikke plass eller råd, ikke reis til Løten.
Jeg håper også på å lære meg systemet skikkelig, så jeg kan greie det meste sjøl.
Håpet mitt på mitt rom, er å få frekvansgang på 300-20000 Hz +-2-3 dB i første omgang. Men dette kommer jo an på rommet etc, og målinger blir vel postet når det står å spiller.
PK