Magico

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • soa

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.453
    Antall liker
    982
    Torget vurderinger
    18
    Racket så ut til å være i klasse og stil med høytalerne, løp og kjøp!

    Mvh.
    SAL
    Ser desverre ut som prisen står i stil med resten av sortimentet til Magico, så ikke løp altfor fort:cool:...ifg bloggen til Wizard er racket priset til mellom $30.000 og $50.000 avhengig av konfig...

    mvh
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.469
    Antall liker
    4.266
    Torget vurderinger
    10
    Racket så ut til å være i klasse og stil med høytalerne, løp og kjøp!

    Mvh.
    SAL

    Ser desverre ut som prisen står i stil med resten av sortimentet til Magico, så ikke løp altfor fort:cool:...ifg bloggen til Wizard er racket priset til mellom $30.000 og $50.000 avhengig av konfig...

    mvh
    He-he, var "noe" mer enn jeg så for meg! Strekker ikke utgiftene til er jo racket helt perfekt....


    Mvh.
    SAL
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Må si at jeg også synes dette var en uhyrlig pris.

    Mvh
    Roysen
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Hmm.
    Når tilogmed du som er vant til at ting koster, reagerer, så er det kanskje noe som ikke stemmer hva oppgitt pris angår?

    Har googlet litt, og det ser jaggumeg ut som om prisen stemmer! ;)
    Nå er det riktignok ganskje fjernt fra en løsning i MDF eller finer, men allikevel. Selv om det er ganske så sofistikert hva materialvalg og konstruksjon angår, så er det likefullt en utrolig pris for et rack!
     
    Sist redigert:

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    999
    Antall liker
    1.041
    Sted
    Porsgrunn
    Sykt, hinsides sykt.
    Inntil 250k for et rack??
    Plusser du på merverdiavgiften passerer du 300 000 kr. Da har du ett rack som koster over 1300 kr per kilo! Bruker du en dollarkurs på 8 ink mva, ligger prislappen på 400 kkr.
    Selger sikkert noen i Kina, Russland og Midtøsten, men her i Skandinavia går det nok ikke mange av de:rolleyes:

    Mvh Morten
     

    Drammen lyd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2012
    Innlegg
    765
    Antall liker
    389
    Racket så ut til å være i klasse og stil med høytalerne, løp og kjøp!

    Mvh.
    SAL
    Ser desverre ut som prisen står i stil med resten av sortimentet til Magico, så ikke løp altfor fort:cool:...ifg bloggen til Wizard er racket priset til mellom $30.000 og $50.000 avhengig av konfig...

    mvh
    Er det muligheter for at høytalerne er en smule overpriset og:confused:
     
    P

    PacMan

    Gjest
    Racket så ut til å være i klasse og stil med høytalerne, løp og kjøp!

    Mvh.
    SAL

    Ser desverre ut som prisen står i stil med resten av sortimentet til Magico, så ikke løp altfor fort:cool:...ifg bloggen til Wizard er racket priset til mellom $30.000 og $50.000 avhengig av konfig...

    mvh
    Er det muligheter for at høytalerne er en smule overpriset og:confused:
    I lys av prisen på racket er det naturleg å stilla seg det spørsmålet.
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Vil du ha ny bil eller et hifi-rack?

    Skal være rimelig eksotisk elektronikk for å passe i det racket.
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Racket så ut til å være i klasse og stil med høytalerne, løp og kjøp!

    Mvh.
    SAL
    Ser desverre ut som prisen står i stil med resten av sortimentet til Magico, så ikke løp altfor fort:cool:...ifg bloggen til Wizard er racket priset til mellom $30.000 og $50.000 avhengig av konfig...

    mvh
    Er det muligheter for at høytalerne er en smule overpriset og:confused:
    Ikke i sammenlignet med det øvrige markedet. Magico er helt i front med hensyn til teknologi, lydkvalitet, byggkvalitet, service og holdbarhet. Har du hørt Magico?

    Mvh
    Roysen
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.978
    Antall liker
    6.153
    Torget vurderinger
    32
    Nå er det vel svært lenge siden dollaren stod i åtte kroner. Når det gjelder høyttalere, så er oppsettet med Magico Q7 det beste jeg noensinne har hørt, og jeg har hørt både høyttalere og elektronikk som har vært lagt dyrere.

    Roy
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Racket så ut til å være i klasse og stil med høytalerne, løp og kjøp!

    Mvh.
    SAL
    Ser desverre ut som prisen står i stil med resten av sortimentet til Magico, så ikke løp altfor fort:cool:...ifg bloggen til Wizard er racket priset til mellom $30.000 og $50.000 avhengig av konfig...

    mvh
    Er det muligheter for at høytalerne er en smule overpriset og:confused:
    Ikke i sammenlignet med det øvrige markedet. Magico er helt i front med hensyn til teknologi, lydkvalitet, byggkvalitet, service og holdbarhet. Har du hørt Magico?

    Mvh
    Roysen
    Jeg har ikke hørt magico , men kunne tenkt meg og høre magico q3/q7. Håper jeg får sjansen ein dag :)
     
    P

    PacMan

    Gjest
    Nå er det vel svært lenge siden dollaren stod i åtte kroner. Når det gjelder høyttalere, så er oppsettet med Magico Q7 det beste jeg noensinne har hørt, og jeg har hørt både høyttalere og elektronikk som har vært lagt dyrere.

    Roy

    Du synes den er betre enn CD-spelaren Edge GCD som du beskreiv med "verdens beste ?" i din omtale ?

    Nederst på denne linken er bilder av EDGE GCD sin innmat:
    http://www.hifisentralen.no/forumet/hi-fi-generelt/22149-edge-g-cd-spiller-verdens-beste-6.html
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    999
    Antall liker
    1.041
    Sted
    Porsgrunn
    Nå er det vel svært lenge siden dollaren stod i åtte kroner. Når det gjelder høyttalere, så er oppsettet med Magico Q7 det beste jeg noensinne har hørt, og jeg har hørt både høyttalere og elektronikk som har vært lagt dyrere.

    Roy
    Jeg skrev inkludert moms, dvs 6 kr pluss 25% som gir 8 kr kun for at det skulle bli lett å bruke hoderegning. Ellers så er jeg helt enig, oppsettet med Spectral og Magico Q7 er det beste som jeg har hørt. Riktignok har jeg ikke samme sammenligingsgrunnlaget som en garvet hifijournalist, men jeg vet hva jeg liker. På messa i Munchen spilte det etter min smak i ringer rundt alt det andre.

    Mvh Morten
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Nå er det vel svært lenge siden dollaren stod i åtte kroner. Når det gjelder høyttalere, så er oppsettet med Magico Q7 det beste jeg noensinne har hørt, og jeg har hørt både høyttalere og elektronikk som har vært lagt dyrere.

    Roy

    Du synes den er betre enn CD-spelaren Edge GCD som du beskreiv med "verdens beste ?" i din omtale ?

    Nederst på denne linken er bilder av EDGE GCD sin innmat:
    http://www.hifisentralen.no/forumet/hi-fi-generelt/22149-edge-g-cd-spiller-verdens-beste-6.html
    Ta en bolle, du! For det første har Edge og Magico ikke noe med hverandre å gjøre. Ingen grunn til sammenligning. For det andre hadde vel RES noen reservasjoner i forhold til spilleren. Jeg har ikke sett at han har skrevet at den var verdens beste. Til slutt er dette et utdebattert tema. Hva er årsaken til at du drar opp denne igjen - og i en koselig vennetråd? Gøy å krangle?

    Mvh
    Roysen
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Det blir utrolig artig å høre når du får dem i hus Jabba-Jabba - har du ETA på dem?

    Hva skal de drives med?
     

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Nå er det vel svært lenge siden dollaren stod i åtte kroner. Når det gjelder høyttalere, så er oppsettet med Magico Q7 det beste jeg noensinne har hørt, og jeg har hørt både høyttalere og elektronikk som har vært lagt dyrere.

    Roy

    Du synes den er betre enn CD-spelaren Edge GCD som du beskreiv med "verdens beste ?" i din omtale ?

    Nederst på denne linken er bilder av EDGE GCD sin innmat:
    http://www.hifisentralen.no/forumet/hi-fi-generelt/22149-edge-g-cd-spiller-verdens-beste-6.html
    Ta en bolle, du! For det første har Edge og Magico ikke noe med hverandre å gjøre. Ingen grunn til sammenligning. For det andre hadde vel RES noen reservasjoner i forhold til spilleren. Jeg har ikke sett at han har skrevet at den var verdens beste. Til slutt er dette et utdebattert tema. Hva er årsaken til at du drar opp denne igjen - og i en koselig vennetråd? Gøy å krangle?

    Mvh
    Roysen
    La meg si - for en gangs skyld helt enig med Roysen her! Selv om det ikke er så ofte at akkurat det skjer. :cool:
    Omtaler av Edge har ingenting i denne tråden å gjøre....
    --
    Ellers vil jeg forsiktig føye meg inn i rekken av de som ser frem til å låne ører til et par Magico Q7-høyttalere. Når det enn måtte skje.....:rolleyes:
    Magico Q7 er vel det mest fantastiske byggverk av en høyttaler jeg for min del har sett, og ovasjonene står jo i kø hva tilbakemeldinger om lyden angår!
    Meeget spennende, om alt er sant........
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Jeg deler syn med R.E.S og Jabba jabba. Q7 må være noe av det bedre jeg har hørt. De sto i et rom på ca 60m2 og noe særlig mindre bør det nok ikke være hvis man liker å spille med litt volum. Det ble aldri høyt, men det var mye energi og luft som ble flyttet på.
    Ser frem til en ny lytt til Espen sine kreasjoner når de er nærmere innspilt og Jabba Jabba sine når de kommer.
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    999
    Antall liker
    1.041
    Sted
    Porsgrunn
    Det blir utrolig artig å høre når du får dem i hus Jabba-Jabba - har du ETA på dem?

    Hva skal de drives med?
    Hun som jobber med forsendelser hos Audionord, hadde en lang juleferie og kom først på jobb denne mandagen. Samtidig har Frode hatt en enda lengre ferie og er nå på vei hjem fra ett eller annet sted i østen. Det er i dag som han skal komme hjem, og det siste jeg hørte fra han er at forventet tidspunkt er denne helgen. Regner med at når han er i hjemme, så vil han ganske snart gi meg beskjed.

    De skal drives med en Bryston 4B SST som forsterker og Bladelius Embla Classic som forforsterker og kilde. Den sistnevnte har Frode selv hatt privat og hadde mye godt å si om den. Effektforsterkeren er kjent for sin nøytralitet og den gir 500 watt i 4 ohm, noe som skulle sørge for nok effekt.

    Mvh Morten
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Jeg deler syn med R.E.S og Jabba jabba. Q7 må være noe av det bedre jeg har hørt. De sto i et rom på ca 60m2 og noe særlig mindre bør det nok ikke være hvis man liker å spille med litt volum.
    Hvorfor mener du det? Det er vel stort sett bassen som skaper problemer i små rom og jeg har hørt høytalere med betydelig mer bassoutput enn Q7 fint integrert i rom på ned til 25 kvadratmeter. Man må dog kanskje jobbe litt med høytalerplassering, lytteposisjonsplassering og rommet, men det er fint mulig å få det til å låte veldig bra. Med sin beskjedne høyde på 152cm vil også alle elementene fint integrere i motsetning til andre produsenters "fyrtårn-toppmodeller" selv om avstand mellom høytalere og lytteposisjon ikke er veldig stor.

    Mvh
    Roysen
     
    Sist redigert:

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.978
    Antall liker
    6.153
    Torget vurderinger
    32
    Nå er det vel svært lenge siden dollaren stod i åtte kroner. Når det gjelder høyttalere, så er oppsettet med Magico Q7 det beste jeg noensinne har hørt, og jeg har hørt både høyttalere og elektronikk som har vært lagt dyrere.

    Roy

    Du synes den er betre enn CD-spelaren Edge GCD som du beskreiv med "verdens beste ?" i din omtale ?

    Nederst på denne linken er bilder av EDGE GCD sin innmat:
    http://www.hifisentralen.no/forumet/hi-fi-generelt/22149-edge-g-cd-spiller-verdens-beste-6.html
    Jeg har aldri omtalt den som verdens beste. Årsaken til at den tittelen og med spørsmålstegn ble brukt i testen av spilleren, var at den ble foreslått i en tråd her på HFS om verdens beste cd-spillere. Jeg skrev også som Roysen påpeker at drivverket var som på en dvd-spiller til 1500 kroner, og ikke konkluderte jeg med at det var verdens beste heller, bare så det er sagt.

    Ellers må du gjerne prøve å disse meg som hifijournalist. Når man stikker hodet fram, så må man regne med å få seg en på trynet innimellom, i motsetning til den beskyttende tilværelsen som anynomt nick på et forum som dette. Men det lever jeg godt med.

    Det finnes de som synes at Hifisentralen har utviklet seg til det verre fordi det er blitt en tendens til stadig flere personangrep. Ditt etter min mening ikke spesielt elegante innlegg er i hvert fall ikke noe forsøk på å debattere trådens tema. Skal du ta mannen og ikke ballen, foreslår jeg at du i stedet begynner med amerikansk fotball. Der er det litt av poenget. Det burde det ikke være her.

    Ellers er svaret på spørsmålet ditt at ja, jeg liker epler bedre enn pærer. (som kan leses som at det er vanskelig for meg å sammenligne et helt oppsett med Magico Q7 med en cd-spiller jeg testet i et kjent oppsett, hvor den var den eneste ukjente faktoren)

    Roy
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Det vil trille inn litt tilårskomne, men lite skuddredde forsterkere på rekke og rad her frem til Magico Q7 ankommer i slutten av april. Mark Levinson No.33 UHC, Dynaudio Arbiter, Tube Research Labs Platinum GTR-800 i tillegg til Krell MRA som står her fra før. Det kan bli gøy å prøve både en og en eller i par for bi-amping.

    Begynner å glede meg veldig nå.

    Mvh
    Roysen
     

    Dan Dare

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Innlegg
    1.012
    Antall liker
    393
    Sted
    Egersund
    Torget vurderinger
    4
    Er det noen som har erfaring med den eldre M5 kontra de nye Q3/Q5/S5?
     

    Virgo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2006
    Innlegg
    1.707
    Antall liker
    602
    Torget vurderinger
    10
    Kan dette være fargen jeg har bestilt på Q7 tro (M-Cast (eloksert) bronse)?



    Mvh
    Roysen
    Spiller de Magico bedre enn de Cerubin høytalerne du har?
    De må jo være helt sinnsyke i lyden:) Ofte lurt på hvordan bass fra en slik en er
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.331
    Torget vurderinger
    49
    Finner ikke pris på S1 på Acoustic Tuning , men ser de koster 12600USD , så da skulle vel det bety i underkant av 100K med norsk moms og 12-13K i frakt .
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Er det noen som har erfaring med den eldre M5 kontra de nye Q3/Q5/S5?
    Jeg har hørt Q5, Q3 og M5. Q5 er definitivt best dersom du har forsterkere som kan sparke liv i de. Dersom du har dine McIntosh fremdeles skulle ikke det by på problemer. Mellom M5 og Q3 er det nok mer jevnbyrdig tror jeg. M5 har mer kraftfull bass og kan spille dypere. Den har nok også større dynamiske kontraster. Q3 er imidlertid mer nøytral, oppløst og presis. Q3 er nok også mer lettdreven. M5 er ikke fullt så åpen som Q5 og Q3 og er nok også en smule mørkere i klangbalansen.

    Mvh
    Roysen
     
    Sist redigert:
    R

    Roysen

    Gjest
    Kan dette være fargen jeg har bestilt på Q7 tro (M-Cast (eloksert) bronse)?

    Mvh
    Roysen
    Spiller de Magico bedre enn de Cerubin høytalerne du har?
    De må jo være helt sinnsyke i lyden:) Ofte lurt på hvordan bass fra en slik en er
    Det har jeg i øyeblikket litt vanskelig for å svare på da jeg ikke har hørt Q7 ennå. Jeg er dog såpass sikker på det at jeg har valgt å kjøpe de uhørt. Slik jeg oppfatter Q7 så er ikke det bare en større Q5 som kan spille høyere og dypere. Det er en helt annen høytaler som er betydelig bedre på alle parametere. Det viser seg også at den er svært kresen på det tilkoblede utstyret. Ved et par messer har tilbakemeldingene variert noe når det ikke har vært perfekt match. Dette er dog en styrke i mine øyne. Det gjør at den skiller veldig godt og oppturen ved en god match er da desto større.

    Mvh
    Roysen
     

    Dan Dare

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.11.2005
    Innlegg
    1.012
    Antall liker
    393
    Sted
    Egersund
    Torget vurderinger
    4
    Er det noen som har erfaring med den eldre M5 kontra de nye Q3/Q5/S5?
    Jeg har hørt Q5, Q3 og M5. Q5 er definitivt best dersom du har forsterkere som kan sparke liv i de. Dersom du har dine McIntosh fremdeles skulle ikke det by på problemer. Mellom M5 og Q3 er det nok mer jevnbyrdig tror jeg. M5 har mer kraftfull bass og kan spille lavere. Den har nok også større dynamiske kontraster. Q3 er imidlertid mer nøytral, oppløst og presis. Q3 er nok også mer lettdreven. M5 er ikke fullt så åpen som Q5 og Q3 og er nok også en smule mørkere i klangbalansen.

    Mvh
    Roysen
    Takker for innsiktsfult svar. Det er nyttig og få tilbakemelding fra personer som har hørt alle modellene og ikke minst fra Roysen som er kapabel til å definere forskjeller. Har kun hørt M5 selv foreløpig men din tilbakemelding bekrefter vel også hva jeg selv har forespeilet meg. Jeg har McIntosh'ene enda så drømmen er selvfølgelig Q5. Vi får se hva det ender opp med, er fremdeles i tenkeboksen.
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    999
    Antall liker
    1.041
    Sted
    Porsgrunn
    Finner ikke pris på S1 på Acoustic Tuning , men ser de koster 12600USD , så da skulle vel det bety i underkant av 100K med norsk moms og 12-13K i frakt .
    Siden jeg har svart på dette før så tillater jeg meg å kopiere mitt tidligere innlegg: De er ikke av de billigeste, prisen er i landet er 125 000 kr. I UK koster de 12 900 pund, som med dagens kurs + forandre mva fra britisk til norsk gir oss 122 147 kr. Storebrødrene S5 koster 28 900 pund, så de er litt billigere i Norge enn i UK. Det er Acoustic Tuning som er forhandler i Norge.

    I følge Frode så er Alon veldig opptatt av value for money, så det er mindre penger for forhandler/importør å tjene for hver enhet en for andre sammenlignbare merker. Det samme gjelder for det som Magico tjener på hver høyttaler som de selger.


    Det er desverre nå engang slik at amerikanske hifiprodukter er dyrere i europa og ditto for europeiske i USA. Skulle selvfølgelig ønske at det ikke var slik, men foreløpig får vi leve med det som best vi kan.

    Mvh Morten
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.990
    Antall liker
    10.638
    Sted
    Skien
    Er det noen som har erfaring med den eldre M5 kontra de nye Q3/Q5/S5?
    Jeg har hørt Q5, Q3 og M5. Q5 er definitivt best dersom du har forsterkere som kan sparke liv i de. Dersom du har dine McIntosh fremdeles skulle ikke det by på problemer. Mellom M5 og Q3 er det nok mer jevnbyrdig tror jeg. M5 har mer kraftfull bass og kan spille lavere. Den har nok også større dynamiske kontraster. Q3 er imidlertid mer nøytral, oppløst og presis. Q3 er nok også mer lettdreven. M5 er ikke fullt så åpen som Q5 og Q3 og er nok også en smule mørkere i klangbalansen.

    Mvh
    Roysen
    Takker for innsiktsfult svar. Det er nyttig og få tilbakemelding fra personer som har hørt alle modellene og ikke minst fra Roysen som er kapabel til å definere forskjeller. Har kun hørt M5 selv foreløpig men din tilbakemelding bekrefter vel også hva jeg selv har forespeilet meg. Jeg har McIntosh'ene enda så drømmen er selvfølgelig Q5. Vi får se hva det ender opp med, er fremdeles i tenkeboksen.
    Får hørt S1 mest sansynlig i morgen da jabba jabba sine S1 nå står i Oslo, så for Acoustic Tuning de ferdig fortollet i morgen og fraktet de til Porsgrunn så blir det S1 lytting i helgen, må si jeg gleder meg til å høre de :)
    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.990
    Antall liker
    10.638
    Sted
    Skien
    Det vil trille inn litt tilårskomne, men lite skuddredde forsterkere på rekke og rad her frem til Magico Q7 ankommer i slutten av april. Mark Levinson No.33 UHC, Dynaudio Arbiter, Tube Research Labs Platinum GTR-800 i tillegg til Krell MRA som står her fra før. Det kan bli gøy å prøve både en og en eller i par for bi-amping.

    Begynner å glede meg veldig nå

    Mvh
    Roysen
    At du gleder deg til dette forstår jeg godt Roysen :)
    Hvilken av forsterkerene trur du vil fungere best av de du har og for inn på Q7?
    Regner med du kommer til å teste alle sammen på Q7 for å finne ut av det
    Mvh: Espen L
     

    Sigmund_B

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.07.2003
    Innlegg
    140
    Antall liker
    28
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Må bare si at det blir utrolig spennende å få høre rapporter fra deg fremover Jabba_Jabba - er i markedet for et par S1 selv.


    Mvh
    Sigmund
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Jeg har nå blitt fortalt litt om konstruksjonen av M-Racket. Det benyttes store mengder kobber i produktet. Alle hyller, vanger og børestolper er laget i en sandwich av et lag kobber mellom to lag aluminum. Racket veier flere hundre kilo og har samme dempefunksjonalitet som føttene QPods som Magico også lager etter samme prinsipp med et lag kobber mellom to lag aluminum.

    Jeg forstår at dette koster mye å produsere siden de også produserer alt in-house i USA i stedet for å outsource til Asia. Spørsmålet er om denne enorme byggkvaliteten medfører et bedre lydmessig resultat.


    Mvh
    Roysen
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Det vil trille inn litt tilårskomne, men lite skuddredde forsterkere på rekke og rad her frem til Magico Q7 ankommer i slutten av april. Mark Levinson No.33 UHC, Dynaudio Arbiter, Tube Research Labs Platinum GTR-800 i tillegg til Krell MRA som står her fra før. Det kan bli gøy å prøve både en og en eller i par for bi-amping.

    Begynner å glede meg veldig nå

    Mvh
    Roysen
    At du gleder deg til dette forstår jeg godt Roysen :)
    Hvilken av forsterkerene trur du vil fungere best av de du har og for inn på Q7?
    Regner med du kommer til å teste alle sammen på Q7 for å finne ut av det
    Mvh: Espen L
    Jeg har mest tro på Dynaudio Arbiter, men det må prøves først.

    Mvh
    Roysen
     

    eikeland

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.10.2005
    Innlegg
    127
    Antall liker
    78
    V3

    Hei.
    Tenkte å legger ut noen bilder av min Magico V3 som jeg har spilt på i snart et år nå :) . Kjekt å se at det er så mye aktivitet på denne tåden.. så her er mitt bidrag :D
    Og lykke til med dere heldige som skal får nye Magico'er

    Mvh Øyvind
    1.jpg
    2.jpg
    3.jpg
    5.jpg
    6.jpg
    7.jpg
    8.jpg
    9.jpg
    10.jpg
    11,1.jpg
    11.jpg
    12.jpg
    13.jpg
     

    Vedlegg

    • 37.1 KB Visninger: 1.145

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    V3 er noe av det flotteste jeg vet å se på. Takk for titten Eikeland!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn