LUMINs venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    #Distinctive - Hva er OhMedia ?, noe som kan gjør overføringen enklere ?
    OHMedia (OpenHome) er Linn sin extension til uPnP OhMedia - OpenHome

    I tillegg har man en funksjon som ivaretar gapless play (SetNextAVTransportURI):
    https://forum.kodi.tv/archive/index.php?thread-133045.html
    De som har Lumin har sikkert merket seg avhengigheten til Playlisten, noe som kan være litt forvirrende.
    Når man bruker gapless play må renderer vite hva neste spor fra kilden blir slik at dette kan forhåndslastes før første spor er ferdig. Det nytter ikke å vente med å laste inn neste spor i det forrige spor er ferdig, da får man jo et ‘gap‘ i lydgjengivelsen.
     

    elta

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.07.2005
    Innlegg
    166
    Antall liker
    34
    Torget vurderinger
    2
    takk for det.Må også nevne servicen fra Endpoint.Eg bestemte meg for X1 søndag kveld for å kjøpe,boksen blei levert døra mi mandag ettermiddag.aldri opplevd maken til god service
     

    Prebs

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.09.2013
    Innlegg
    159
    Antall liker
    45
    Lumin U1 mini har nå ruslet 200t via 24/7 streaming og begynner å «sette» seg👍🏼🎶
    Trives godt med det som strømmer ut av Sf nå om dagen😋

    Vis vedlegget 568146

    Skal hente en oppgradert WireWord nettkabel på posten i dag, bare
    sånn for nattesøvnens skyld😎😂

    gismo
    Akkurat det med Wireword nettkabler var en nedtur for meg. Vær kritisk til den avslipningen av "kant" dem gir. Ikke sikkert det blir rett hos deg.
    Du får prøve å fore din T2 slik som meg med strøm fra en PS Audio P12 istedet:p
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.822
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    fekk heim ein Lumin X1 i dag,er nesten i sjokk over kor bra denne boksen er,anbefales
    Gratulerer med X1 i hus, en utrolig flott boks du har der👍🏼
    Støtter deg om service hos EndPoint, seriøs og meget hyggelig kar😉

    gismo
     

    Minutten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Innlegg
    8.299
    Antall liker
    3.090
    Torget vurderinger
    4
    Får melde meg inn her, svart U1, gått fra Auralic Aries. Stått koblet opp i en drøy måned nå. Storfornøyd både med lyd, stabilitet og brukergrensesnitt på app. Eneste ankepunkt er litt lang søke-tid på Lumin-app på NAS/Minimserver. Løsningen for meg er å bruke Linn Kazoo, som også lar deg bruke Mac som styringsenhet for avspilling.

    Men; så til det jeg lurer på:)
    Hva bruker dere som har U1 i kabeloppsett? Erfaringer? Tenker både på strømkabel og signalkabel. Min Lumin er koblet til Devialet 250 Expert Pro med AES/EBU (preferert foran USB som hos meg ga et litt "lukket" lydbilde, både med Heimdall2 USB og Synergistic Research Galileo uef USB).
    Vurderte en stund å teste en U1 mini p.g.a. nettverks problemene til Devialet (gigabit), wifi er blitt en workaround. Hvordan opplever du lydkvaliteten fra U1 mini sammenlignet med Devialet Air? Hos meg så spiller det såpass mye bedre over nettverket sammenlignet de andre digitale inngangene (testet AES/EBU rca spdif og usb) så jeg er litt skeptisk til eksterne streamere når det kommer til lydkvalitet fra Devialeten.
     

    plasma

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.11.2009
    Innlegg
    843
    Antall liker
    1.644
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Har hatt T2 hos meg i en måned nå. Vidunderlig godlyd, og stor eierglede. Og jeg slutter meg til dere angående servicen fra Endpoint. Helt topp. Alltid vennlig og hjelpsom.
     

    E.P

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    127
    Antall liker
    55
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    10
    Jeg lurer fortsatt på om platecover kommer med fra alt jeg har i iTunes ved «drag and drop» over til en Lumin L1?.?.
     
    Sist redigert:

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Jeg lurer fortsatt på om platecover lommer med fra alt jeg har i iTunes ved «drag and drop» over til en Lumin L1?.?.
    Alle filene kommer over i det minste.
    Når det gjelder album art så mener jeg å erindre at det er en begrensning i pixel størrelsen.
    Har du tenkt å bruke Lumin sin egen server eller Minimserver?
     

    E.P

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    127
    Antall liker
    55
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    10
    Jeg lurer fortsatt på om platecover lommer med fra alt jeg har i iTunes ved «drag and drop» over til en Lumin L1?.?.
    Alle filene kommer over i det minste.
    Når det gjelder album art så mener jeg å erindre at det er en begrensning i pixel størrelsen.
    Har du tenkt å bruke Lumin sin egen server eller Minimserver?
    Det er sikkert Lumin sin egen server,men hva kommer med ved drag and drop fra iTunes?
     

    ksveen73

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2005
    Innlegg
    213
    Antall liker
    30
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    2
    Får melde meg inn her, svart U1, gått fra Auralic Aries. Stått koblet opp i en drøy måned nå. Storfornøyd både med lyd, stabilitet og brukergrensesnitt på app. Eneste ankepunkt er litt lang søke-tid på Lumin-app på NAS/Minimserver. Løsningen for meg er å bruke Linn Kazoo, som også lar deg bruke Mac som styringsenhet for avspilling.

    Men; så til det jeg lurer på:)
    Hva bruker dere som har U1 i kabeloppsett? Erfaringer? Tenker både på strømkabel og signalkabel. Min Lumin er koblet til Devialet 250 Expert Pro med AES/EBU (preferert foran USB som hos meg ga et litt "lukket" lydbilde, både med Heimdall2 USB og Synergistic Research Galileo uef USB).
    Vurderte en stund å teste en U1 mini p.g.a. nettverks problemene til Devialet (gigabit), wifi er blitt en workaround. Hvordan opplever du lydkvaliteten fra U1 mini sammenlignet med Devialet Air? Hos meg så spiller det såpass mye bedre over nettverket sammenlignet de andre digitale inngangene (testet AES/EBU rca spdif og usb) så jeg er litt skeptisk til eksterne streamere når det kommer til lydkvalitet fra Devialeten.
    Jeg har ikke mini, men "fullversjon" med bl.a. ekstern PSU. Den har ikke WiFi, men må kjøres via ethernet. Som nevnt spiller den best med Devialet ved bruk av AES/EBU. Når jeg hadde Auralic oppnådde jeg best lyd ved USB - så det kan virke som at både lydpreferanser og kilde (streamer) er avgjørende ift. type kabler som funker/liker best.

    Når det gjelder Devialet Air, har jeg kun testet dette litt ved bruk av jRiver media via Mac. Lydopplevelsen jeg har ved bruk av Devialet Air er forsåvidt positiv (uten å ha AB testet dette mot Lumi med AES/EBU), men for meg ønsker jeg et litt enklere (og raskere) brukergrensesnitt enn jRiver. Jeg spiller også endel DSD, som jeg aldri har fått til å fungere med Devialet Air. Jeg vet også at endel har positive erfaringer med å transportere lyden via ethernet rett i Devialet'n, men har ikke prøvd dette selv, da jeg tenker at man må gå via en switch, noe som kan påvirke negativt på lydbildet.
     

    KapteinUfattelig

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    501
    Antall liker
    146
    Torget vurderinger
    4
    Jeg kjøpte en D2 for en del måneder siden, men pga flytting har jeg ikke fått koblet den opp ennå. Noen som kan si noe om forskjellen opp til T2, evt T1 med god strømforsyning?
     

    srtorp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2013
    Innlegg
    555
    Antall liker
    1.101
    Torget vurderinger
    11
    Jeg kjøpte en D2 for en del måneder siden, men pga flytting har jeg ikke fått koblet den opp ennå. Noen som kan si noe om forskjellen opp til T2, evt T1 med god strømforsyning?
    Jeg kan svare litt på det, hadde D1 med god ekstern strømforsyning. Har nå kjøpt T2 og det var større forskjell en jeg hadde trodd. Flere detaljer kommer frem, mye mer kontroll på Bass, størrelse og luft i lydbilde. Veldig fornøyd og verdt oppgraderingen. T1 kjenner jeg ikke.
     

    Kenol

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.09.2005
    Innlegg
    528
    Antall liker
    173
    Torget vurderinger
    12
    Jeg kjøpte en D2 for en del måneder siden, men pga flytting har jeg ikke fått koblet den opp ennå. Noen som kan si noe om forskjellen opp til T2, evt T1 med god strømforsyning?
    D2 er fantastisk bra, låter tilgivende, varmt og analogt. Aldri hørt T2, men etter hva jeg har lest låter den mer "hifi", korrekt/presist. Begge meget bra..
     

    Minutten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Innlegg
    8.299
    Antall liker
    3.090
    Torget vurderinger
    4
    Får melde meg inn her, svart U1, gått fra Auralic Aries. Stått koblet opp i en drøy måned nå. Storfornøyd både med lyd, stabilitet og brukergrensesnitt på app. Eneste ankepunkt er litt lang søke-tid på Lumin-app på NAS/Minimserver. Løsningen for meg er å bruke Linn Kazoo, som også lar deg bruke Mac som styringsenhet for avspilling.

    Men; så til det jeg lurer på:)
    Hva bruker dere som har U1 i kabeloppsett? Erfaringer? Tenker både på strømkabel og signalkabel. Min Lumin er koblet til Devialet 250 Expert Pro med AES/EBU (preferert foran USB som hos meg ga et litt "lukket" lydbilde, både med Heimdall2 USB og Synergistic Research Galileo uef USB).
    Vurderte en stund å teste en U1 mini p.g.a. nettverks problemene til Devialet (gigabit), wifi er blitt en workaround. Hvordan opplever du lydkvaliteten fra U1 mini sammenlignet med Devialet Air? Hos meg så spiller det såpass mye bedre over nettverket sammenlignet de andre digitale inngangene (testet AES/EBU rca spdif og usb) så jeg er litt skeptisk til eksterne streamere når det kommer til lydkvalitet fra Devialeten.
    Jeg har ikke mini, men "fullversjon" med bl.a. ekstern PSU. Den har ikke WiFi, men må kjøres via ethernet. Som nevnt spiller den best med Devialet ved bruk av AES/EBU. Når jeg hadde Auralic oppnådde jeg best lyd ved USB - så det kan virke som at både lydpreferanser og kilde (streamer) er avgjørende ift. type kabler som funker/liker best.

    Når det gjelder Devialet Air, har jeg kun testet dette litt ved bruk av jRiver media via Mac. Lydopplevelsen jeg har ved bruk av Devialet Air er forsåvidt positiv (uten å ha AB testet dette mot Lumi med AES/EBU), men for meg ønsker jeg et litt enklere (og raskere) brukergrensesnitt enn jRiver. Jeg spiller også endel DSD, som jeg aldri har fått til å fungere med Devialet Air. Jeg vet også at endel har positive erfaringer med å transportere lyden via ethernet rett i Devialet'n, men har ikke prøvd dette selv, da jeg tenker at man må gå via en switch, noe som kan påvirke negativt på lydbildet.
    Du må vel gjennom en switch til Lumin også da? Hos meg var også AES/EBU best av de digitale inngangene. Ikke de helt store forskjellen mellom cd-driverk, og streamer , men ingen tvil om at det spiller klart bedre over nettverk hos meg, både fra Air (fra Mac) og Air og RAAT fra Roon.
     

    noaa

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.10.2006
    Innlegg
    249
    Antall liker
    35
    Torget vurderinger
    2
    Fått Lumin D2 i hus med ekstern strømforsyning , er enormt så bra den spiller i forhold til PC over dac som eg har spillt med tidligere , så oppløst og flott.

    Noaa
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Jeg lurer fortsatt på om platecover lommer med fra alt jeg har i iTunes ved «drag and drop» over til en Lumin L1?.?.
    Alle filene kommer over i det minste.
    Når det gjelder album art så mener jeg å erindre at det er en begrensning i pixel størrelsen.
    Har du tenkt å bruke Lumin sin egen server eller Minimserver?
    Det er sikkert Lumin sin egen server,men hva kommer med ved drag and drop fra iTunes?
    Hvis ingen har prøvd dette, står og faller kjøpet med dette?
    Har du googlet problemstillingen?
     

    plasma

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.11.2009
    Innlegg
    843
    Antall liker
    1.644
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Har holdt på med denne hobbyen i 40 år. Du skal jaggu laangt opp i pris på vinylrigg eller cd spiller for å matche T2.
    Beste lydprodukt jeg har opplevd:)
     

    E.P

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.12.2004
    Innlegg
    127
    Antall liker
    55
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    10
    Har holdt på med denne hobbyen i 40 år. Du skal jaggu laangt opp i pris på vinylrigg eller cd spiller for å matche T2.
    Beste lydprodukt jeg har opplevd:)
    Det kan jeg bekrefte «plasma» da jeg eier Lumin T2 og en ditto kostbar vinyl-rigg
     

    plasma

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.11.2009
    Innlegg
    843
    Antall liker
    1.644
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Med den riggen du har kan du uttale deg på trygg grunn. Det sier mye om T2.
    Bjørn
     

    Harald HM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Innlegg
    2.251
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    ...og like raskt som man satt med senkede skuldre og nøt fantastisk godlyd, med en helt grei vinylrigg, topp CD-boks og Tidal Hifi, og var heeeelt fornøyd med det som utspant seg, ja, så tok det fyr i Lumin-tråden her på nett.

    Og hva var det de sa der?

    Jo, en gjeng med «dårlige» kamerater fra Sentralen. Skal ikke nevne navn. For enkelhet kan vi bare kalle dem «Ewo III», «Zerostat» og «Gismo», for eksempel.

    Plutselig var det veldig mye bra musikk å få ut av et merke som het Lumin. Streaming skulle være det store.

    Nå har jeg vært veldig fornøyd med lyden som jeg jeg har fått ut av Classe, med Tidal. Men har forstått at begrensningen egentlig ligger i AirPlay. Altså maks CD-kvalitet, hvis jeg har forstått det rett. Klager ikke på det.

    Men så tilbyr altså Lumin Master-kvalitet fra Tidal. Så det må, ettersom jeg forstår mine dårlige kamerater, prøves ut.

    Da ble det jo til at en T2 er på tur i posten.

    (Hvor lang tid kan det ta fra Vestfold og Telemark til Troms og Finnmark med Bring? Sikkert mye lengre tid nå enn i gamle dager når et fylke var et fylke...)

    Kanskje hører dere ikke fra meg før om ca 200 timer. Er det det de sier, gutta fra Kalkutta?

    Forøvrig, fortsatt god helg!
     
    Sist redigert:

    plasma

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.11.2009
    Innlegg
    843
    Antall liker
    1.644
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Er det bare innbilling?? Hadde Roon på prøve noen uker. Flotte greier. Men jeg har fått inn i hodet mitt at det låter bedre med å spille direkte fra Lumin appen enn å gå via Roon...bare meg og mine nevroser eller??
    Bjørn
     

    srtorp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2013
    Innlegg
    555
    Antall liker
    1.101
    Torget vurderinger
    11
    ...og like raskt som man satt med senkede skuldre og nøt fantastisk godlyd, med en helt grei vinylrigg, topp CD-boks og Tidal Hifi, og var heeeelt fornøyd med det som utspant seg, ja, så tok det fyr i Lumin-tråden her på nett.

    Og hva var det de sa der?

    Jo, en gjeng med «dårlige» kamerater fra Sentralen. Skal ikke nevne navn. For enkelhet kan vi bare kalle dem «Ewo III», «Zerostat» og «Gismo», for eksempel.

    Plutselig var det veldig mye bra musikk å få ut av et merke som het Lumin. Streaming skulle være det store.

    Nå har jeg vært veldig fornøyd med lyden som jeg jeg har fått ut av Classe, med Tidal. Men har forstått at begrensningen egentlig ligger i AirPlay. Altså maks CD-kvalitet, hvis jeg har forstått det rett. Klager ikke på det.

    Men så tilbyr altså Lumin Master-kvalitet fra Tidal. Så det må, ettersom jeg forstår mine dårlige kamerater, prøves ut.

    Da ble det jo til at en T2 er på tur i posten.

    (Hvor lang tid kan det ta fra Vestfold og Telemark til Troms og Finnmark med Bring? Sikkert mye lengre tid nå enn i gamle dager når et fylke var et fylke...)

    Kanskje hører dere ikke fra meg før om ca 200 timer. Er det det de sier, gutta fra Kalkutta?

    Forøvrig, fortsatt god helg!
    Herlig.. Bare og glede seg, og ikke tull med de 200 timene, sett den på repet og glem den , når du ikke sitter og lytter.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.765
    Antall liker
    50.392
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    ...og like raskt som man satt med senkede skuldre og nøt fantastisk godlyd, med en helt grei vinylrigg, topp CD-boks og Tidal Hifi, og var heeeelt fornøyd med det som utspant seg, ja, så tok det fyr i Lumin-tråden her på nett.

    Og hva var det de sa der?

    Jo, en gjeng med «dårlige» kamerater fra Sentralen. Skal ikke nevne navn. For enkelhet kan vi bare kalle dem «Ewo III», «Zerostat» og «Gismo», for eksempel.

    Plutselig var det veldig mye bra musikk å få ut av et merke som het Lumin. Streaming skulle være det store.

    Nå har jeg vært veldig fornøyd med lyden som jeg jeg har fått ut av Classe, med Tidal. Men har forstått at begrensningen egentlig ligger i AirPlay. Altså maks CD-kvalitet, hvis jeg har forstått det rett. Klager ikke på det.

    Men så tilbyr altså Lumin Master-kvalitet fra Tidal. Så det må, ettersom jeg forstår mine dårlige kamerater, prøves ut.

    Da ble det jo til at en T2 er på tur i posten.

    (Hvor lang tid kan det ta fra Vestfold og Telemark til Troms og Finnmark med Bring? Sikkert mye lengre tid nå enn i gamle dager når et fylke var et fylke...)

    Kanskje hører dere ikke fra meg før om ca 200 timer. Er det det de sier, gutta fra Kalkutta?

    Forøvrig, fortsatt god helg!
    Gratulerer med T2 jeg tviler du vil angre på det kjøpet:). Jeg satt min streamer opp og spillte musikk og det låt bra rett ut av esken. Den fikk kanskje litt mere finslipt topp etter en del timer men ikke noe aha opplevelse etter 200 timer. Men hele lydbildet ble bedre definert/ detaljert kontra bluesound med en gang, etter det har jeg blitt bare mere og mere fornøyd med å bytte så det er fullt mulig den trenger noen timer;)

    O
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.822
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Da er det bare å gratulere🎉 Vil tro at du aldri ser deg tilbake😎
    T2 har også en ypperlig dac innebygd sier folket så dette kan jo bare gå en vei👍😄🎼
    Ta deg et par hundre timer med vinyl mest du "venter"😄😄

    gismo
     

    Harald HM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Innlegg
    2.251
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Ja, det var det jeg tenkte. Dacen jeg har ville kanskje ikke gi en LUMIN full uttelling. Så da blir det en boks ut, ny boks inn. (Jeg har fått en øvre grense på antall stereobokser i stua. Null-sum-spill. Så der nytter ingen argumentasjon, whatsoever.)
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.765
    Antall liker
    50.392
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Ja, det var det jeg tenkte. Dacen jeg har ville kanskje ikke gi en LUMIN full uttelling. Så da blir det en boks ut, ny boks inn. (Jeg har fått en øvre grense på antall stereobokser i stua. Null-sum-spill. Så der nytter ingen argumentasjon, whatsoever.)
    Tror dette blir drit bra jeg :).
    Blir nok en Lumin med dac på meg ettervært også. I all enkelhet hadde det vært gøy med Lumin Amp og X-1:) noe å tenke på når jeg blir gammel å skrøpelig og ikke orker Vinyl lengere ;)

    O
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Jeg synes min A1 hadde et lite slør på analogutgangen. Likte best digitalutgangen.
     

    ThomasO

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2004
    Innlegg
    552
    Antall liker
    284
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    1
    Lumin komboen ser fantastisk ut og virker som om den har alle forutsetninger for å drive passe store høyttalere. MEN, jeg finner et lite men her, det er vel ikke mulig å koble til andre kilder med noen av Lumins streamere?
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.765
    Antall liker
    50.392
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Lumin komboen ser fantastisk ut og virker som om den har alle forutsetninger for å drive passe store høyttalere. MEN, jeg finner et lite men her, det er vel ikke mulig å koble til andre kilder med noen av Lumins streamere?
    Du får en analog overgang til 1 stk kilde mener jeg å ha lest.


    O
     

    Pluto666

    Medlem
    Ble medlem
    12.02.2015
    Innlegg
    27
    Antall liker
    23
    Sted
    westcoast
    Torget vurderinger
    1
    Analog (RCA inn) switch tingen som går inn i usb, funker kun på m1.. Den med forsterker, funker ikke på x1 A1 osv.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.765
    Antall liker
    50.392
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Analog (RCA inn) switch tingen som går inn i usb, funker kun på m1.. Den med forsterker, funker ikke på x1 A1 osv.
    Ok da er jo det greit :)
    Det spiller jo egentlig ingen rolle for meg,om jeg bytter til Lumin oppsett kommer jeg til å kutte ut Vinyl.

    O
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.287
    Antall liker
    3.439
    Torget vurderinger
    4
    Har D2 og er veldig fornøyd. Hvor mye er det å hente på å bytte til T2 ?
     

    Uttern

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.11.2007
    Innlegg
    804
    Antall liker
    424
    Sted
    Ytre Enebakk
    Torget vurderinger
    3
    Analog (RCA inn) switch tingen som går inn i usb, funker kun på m1.. Den med forsterker, funker ikke på x1 A1 osv.
    Ok da er jo det greit :)
    Det spiller jo egentlig ingen rolle for meg,om jeg bytter til Lumin oppsett kommer jeg til å kutte ut Vinyl.

    O
    Kutte vinyl???? E du steike toillat? Jaja, gjorde det sjøl i 92, CD låt jo flott, og det va det mediet jeg brukte. Solgte plater og spiller, hele ruklet. Men akk, hvor lenge gikk det? Nøyaktig 10år, så var man i full gang igjen, og fy det ble dyrt tilslutt. Sitter ennå og er forbainna på mæ sjøl, og savne inderlig de platene jeg solgte, hvorpå brorparten ikke er mulig å få tak i. Så lykke til karer :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn