Pulse of Floyd var en høydare lørdag, tror ikke jeg var i seng før nærmere fem....
Men så kom søndag, og da var det tid for korets egen sommerkonsert. Vi valgte altså å legge bort gospel denne sesongen, og kjørte istedet
et rent musikal-show, med låter fra musikaler som Les Miserables, Mamma Mia, Pocahontas, Rent, Beatles, The Greatest Showman, Sister Act, og mange flere.
Generalprøven ble timene før konsertstart. - og vi var nok alle litt usikre på hvordan dette ville gå, selv vår dirigent hadde svart til mannen sin, da han spurte om dette ble bra; jeg vet ikke...
I tillegg til sangene, var det mye koreografi, dans og bevegelser, utstyr, ting og effekter, det meste ganske uvant for oss.
Men, nå var alvoret her, 30 sekunder til teppefall.
Det er noe jeg har latt meg fascinere av mer enn en gang, - hvordan adrenalinet sparker inn, når det er alvor. Hvordan alt faller på plass, og alt sitter klart i hodet.
Det er veldig spesielt, og igjen - alt gikk på skinner, utrolig gøy.
Fame!
Mandag hadde så koret sommeravslutning/fest. En av gutta hadde ordnet en overraskelse, og hentet inn gjengen sin - de kaller seg Nesten Storband
En av soprane stilte opp på mic, så fikk vi en minikonsert; tre låter det svingte av.
Som en avslutning, spilte vi inn en liten video av Alt For Norge, som jeg linket til over. Vi la den også ut på Youtube, men den ble dessverre kjapt sperret pga
no' opphavsrettigheter.
/Morten