Liv Lagga

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.956
    Antall liker
    28.029
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    God helg folkens!
    Været er litt so - so, så Gio må nok nøye seg med en litt enklere tur i dag, men han er en glad hund som godtar det meste.

    En liten påminnelse om at det er musikken som er det viktigste

    Zappa toon.jpg
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.956
    Antall liker
    28.029
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Været holdt seg, og kjentfolk traff vi underveis, så det ble en tur på kryss og tvers, fram og tilbake.
    Bare rot ifølge turappen 😅

    C3EE041D-8296-46D5-9795-74DF5AC9369B.png


    Appelsintoppen

    5A7023D4-3735-47AF-BB9C-B9FC3ADFC97C.jpeg


    Ørretdammen

    E780461D-2D4A-4939-AF7C-2BC1B31F97AA.jpeg


    Hva?! Fotomodell igjen? - og ingen godbit?!!!

    DC090BD2-091F-4F9A-BA57-720110E5BDDD.jpeg


    /Morten
     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Hadde jeg bare vært der, skulle jeg ha hatt med en "stabel" kalkunhalser til Gio!😍 Men med fare for at "pappaen" etterhvert hadde fått en fet og lite "turglad" Gio, er det vel best at jeg holder meg laaaangt unna!😇 "Ytterst svak for Gio" - Tore
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.956
    Antall liker
    28.029
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Pussige dufter på kjøkkenet i kveld, duften av hvitløk (fredagstacoen underveis) 😂 -- mens fruen lager Black Magic kake ved siden av,
    en mørk og og syndig tung sjokoladekake.

    50331BFB-AF4B-4A8E-A0B4-67C5AAB6AD39.jpeg


    Ja, vi slikket i oss alle restene... 😋 (dåpsfest for tante/onkelbarnet)

    280D3B69-7910-4D8E-A50D-D5503C6292DF.jpeg


    Mistenker at Gio og du hadde blitt gode venner Tore. Her ligger han og gjør seg deilig ved siden av meg mens jeg skriver dette.

    DFB827EB-37C6-4A00-991D-C5682EC99368.jpeg

    😉
     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Du vet, Lagga, jeg er allerede "forelsket" i dine kokkeferdigheter og i Gio!!😍 Nydelig bilde! En slik hund skulle jeg gjerne ha hatt!😇
    Og som vanlig blir jeg sulten av "kokkebildene" dine!👍 Sulten Tore(dessverre på "slanker'n")😭
     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Innimellom kan man tro at enkelte personer totalt "sporer av"! Det verste jeg har lest på lenge!😡 Tore
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    De er framme hver uke Tom. 🤗 En ting jeg (heldigvis) hadde glemt hvor mye jeg savnet fra Sverige, var Innis&Gunn - mitt favoritt utenlandske bryggeri.

    Vis vedlegget 742191

    Nydelig, ikke undres man liker bildet, I & G har värt mitt foretrukne bryggeri de siste 10 årene...og spes den der fra det vanlige sortimentet...for ikke snakke om deres små slipp underveis i året 🙂

    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Enig Rolf, kombo'en tar seg godt ut :)

    Ellers startet jeg arbeidsdagen rolig i dag med et par - tre Daily Doug-episoder, her er mandagsrockeren:


    /Morten
    Ikke bare tar seg godt ut vel? hadde en 2M Black i Nanotuben for noen år siden og det funket jo ;)

    mvh
     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Skal ikke "strø salt i såret", Lagga, men å lese om slike overgrep gjør meg rett og slett rasende!😡 Forrige gang jeg leste om noe lignende, var det en bussjåfør det gikk ut over! Hvis folk i offentlig tjeneste ikke skal være nogenlunde trygge i sitt arbeid, ja da er det "takk og farvel" til hele det gode norske "transportsystemet"! Og hva med den enkelte det går ut over? Først til helsetjenesten for å bli "utredet, så sykemeldt og til slutt, redsel for å gå på jobb igjen! Fy faen! Tore
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.956
    Antall liker
    28.029
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Årets siste augustdag ble benyttet til en runde rundt Tvetervannet, for første gang medurs, tenkte at det kanskje var greit å bli ferdig med den minst
    spennende biten først.

    DD8F9EE9-5629-46EF-9FD7-6E2AB2F0AC2F.jpeg


    Klar for første vanningspause

    6A76C059-90F9-4616-97D1-D537176DA883.jpeg


    DET var godt det!

    71FCA809-329B-464C-8E35-51BA5DFB952D.jpeg


    Nytt hogstfelt siden sist

    F999A767-28B2-4787-86BE-0CC8B9A8D71B.jpeg


    Første demningen

    D3E3A041-D381-43E1-A839-81C598DC93E4.jpeg


    Hva var det??



    FBC89450-8E7B-4D46-B1BE-97A6886DACE1.jpeg


    Største demningen forseres

    4C7B0113-0FD2-4761-B895-A0F4EF6CAE5D.jpeg
    76D493C6-ADF4-4381-A1CF-53540A3151B8.jpeg


    Stille og varmt

    9144236A-30D1-4208-B534-6C566BDD101D.jpeg


    Vi trenger hyppig påfyll

    2E2B4347-BDB6-4B74-9D79-0DB56271CAB5.jpeg


    711DE3EA-84B5-4CA3-9ECB-5F43758070D8.jpeg



    199F569E-C7A7-4067-BF8F-81BDD222F2DC.jpeg


    Jeg hadde med meg en lunsjkarbonade, men etter en kort og intens forhandlingsrunde



    98BE93E1-26A5-4F5D-BD66-B92C18FE1B78.jpeg


    Ble det Gio sin lunsjkarbonade...

    601FF6E4-A921-4958-BB03-6CB841179C67.jpeg


    Blåbær var klart godkjent som dessert

    E679A2D5-9963-46C5-BFD0-AAF809CB36DF.jpeg


    A418B571-CE3C-4033-A6F3-6BC3240997AB.jpeg


    Litt strandliv ble det også tid til

    70BB889C-AFB8-49D3-87E0-AA53DB41672F.jpeg


    Noen ganger må man bare sette seg ned og nyte

    2BD0CE98-AB6C-4102-8A3D-3B0B32B50C8F.jpeg


    A08ACFC5-4061-48C6-B087-0F88B6486C62.jpeg


    FEEA37EB-C80A-4BE7-B846-AB6A564114B7.jpeg


    Dagens innsats

    CFE9A142-DC5F-4BD0-A75C-7CBC9907DA0C.jpeg


    Nå blir det litt verandaliv med skumpa mens fruen renser sopp, som hun fant tidligere i dag annensteds.

    0121B205-A147-4F12-A74B-CAF8DDFE3B8F.jpeg


    Men først denne, skylle unna reisestøvet 😅

    B806A976-BE78-4397-A821-126A7B6DD075.jpeg


    /Morten
     
    Sist redigert:

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Kunne ikke sagt det bedre selv, roeng2!😀
    For en natur, for en fin Gio😍, for en fremdeles "gjenværende" sommerdag, som kan avsluttes med ytterst god drikke! Har sagt det før - sier det igjen - du Lagga, er en heldig mann!👍 Tore(med 12°C og heftige regnbyger)
     

    inpain1968

    Nesten som alle andre…
    Ble medlem
    22.08.2009
    Innlegg
    1.604
    Antall liker
    6.878
    «etter en kort og intens forhandlingsrunde» :LOL: Ja, den var ikke verst! For en heldig hund! Må samtidig si jeg forstår veldig godt hvorfor karbonaden havnet i gapet til Gio, hadde nok gjort akkurat det samme selv…
    Det som imidlertid er litt irriterende med hunder, i alle fall mange av dem, er at de sluker maten i stedet for å nyte den langsomt. Vet ikke om det gjelder Gio også…?

    Kjekt å se så mange nydelige naturbilder tatt i et strålende vær. Og selvfølgelig er det alltid en fest med den fotogene linselusen Gio :D Vet ikke hvorfor, men er bare fullstendig fascinert av den hunden :oops: :love:
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    Takk for turen i kjente trakter Lagga :geek:
    Du startet "i riktig ende" med det kjedelige partiet først.
    Sukk, nok et forbanna hogstfelt på ruta vår :(
    Bildene fristet veldig til bading spør du meg.
    Den ølen etter turen smakte nok vondt ;)

    Inpain 1968 - hunder smaker mest med magen og ikke så mye munnen.
    Men ja, tidvis fryktelig irriterende hvor fort de skal glefse i seg maten de får.
     
    Sist redigert:

    inpain1968

    Nesten som alle andre…
    Ble medlem
    22.08.2009
    Innlegg
    1.604
    Antall liker
    6.878
    Inpain 1968 - hunder smaker med magen og ikke munnen.
    Men ja, tidvis fryktelig irriterende hvor fort de skal glefse i seg maten de får.
    Man kan da vel ikke smake med magen! Det er jo altfor sent å smake når maten har havnet der :D
    Prøv å kaste en sitronskive i gapet til en hund, så skal du nok se at den kommer rimelig fort ut igjen :LOL:
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.956
    Antall liker
    28.029
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Ja, jeg har mye å takke Gio for, det er helt klart.
    Han ER en hjertesmelter, så det er veldig vanskelig å si nei til ham, sånn er det bare.

    Bildet lyver litt, jeg måtte bare sjekke hvor sulten han var. Gio foretrekker å få mat ferdig oppdelt, som dette bildet viser,
    men det er to tygg og ned med den. 😅

    96C16EC3-2ED1-4F7D-8B79-5F31580CDC62.jpeg


    Et bad hadde vært innafor i dag Power'n.

    Jeg hadde aldri trodd at det gikk an å bli så glad i en hund Inpain, han har personlighet.
    De sier det samme hos veterinæren når han er der,;"for en personlighet på han her!"
     

    inpain1968

    Nesten som alle andre…
    Ble medlem
    22.08.2009
    Innlegg
    1.604
    Antall liker
    6.878
    Skjønner deg veldig godt, Lagga :) At Gio har personlighet kan man jo se selv på bilder…
     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Og det "lyser" av ham!😍 Hadde selv en stor Collie i 10 år, og den hadde også en helt spesiell "personlighet"! Han elsket forresten tørrfisk - var nesten umettelig på den fronten!
    Tore(med "giganthjerte" for hunder - og dessverre "hyperallergisk" mot fine kattepuser!🤧
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    Man kan da vel ikke smake med magen! Det er jo altfor sent å smake når maten har havnet der :D
    Prøv å kaste en sitronskive i gapet til en hund, så skal du nok se at den kommer rimelig fort ut igjen :LOL:
    Jeg får spa opp min gamle far, og forhøre meg nærmere om dette.
    Det er hans utsagn.
    Ser den med sitronen, men ikke glem luktesansen.
    Så lukter ting greit, så glir det ned på høykant.
    Blåbær regulerer magen, så det er nok et greit tilskudd.
    Kanskje Bluesbreaker kan utdype dette for oss?
     

    inpain1968

    Nesten som alle andre…
    Ble medlem
    22.08.2009
    Innlegg
    1.604
    Antall liker
    6.878
    Jeg får spa opp min gamle far, og forhøre meg nærmere om dette.
    Det er hans utsagn.
    Ser den med sitronen, men ikke glem luktesansen.
    Så lukter ting greit, så glir det ned på høykant.
    Blåbær regulerer magen, så det er nok et greit tilskudd.
    Kanskje Bluesbreaker kan utdype dette for oss?
    Ja, kanskje ekspertisen kan opplyse oss litt…? Jeg er i alle fall på ingen måte noen ekspert, min uttalelse er utelukkende basert på følgende opplevelse: Hadde en hund som alltid satt ved siden av bordet med store, bedende øyne og forsøkte å snike til seg noe godt. Den taktikken viste seg svært vellykket, for det hendte både titt og ofte at det vanket en matbit :D Og da skal jeg hilse og si det var sluking på høyt nivå! Ikke noe snusing og sjekking først, bare fange maten i luften og rett ned! Uten et eneste tygg! :oops:
    En gang vi hadde rekesmørbrød, kastet vi noen reker til hunden og de gikk som vanlig ned på høykant. Det var ved denne anledningen noen foreslo at vi skulle kaste sitronskiven som lå oppå smørbrødet og se hva som skjedde da! Som sagt, så gjort, og jammen virket det som den også skulle gå ned. Men neida, den havnet riktignok godt inni gapet og sikkert litt ned i halsen også, men så ble det plutselig mye hosting og harking og ikke lenge etterpå kom sitronskiven ut igjen.
    Klok av skade etter denne opplevelsen, gikk det en god stund før hunden igjen tok maten i luften og slukte den uten å lukte og undersøke først... :)
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.662
    Antall liker
    58.505
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er ikke ekspert på hundens anatomi og fysiologi, men jeg har hatt hund rundt meg i alle år. Det er vel egentlig "vet'n på vesten" @tkr man skal drøfte dette med.

    Det jeg kan si er at hunder sanser og opplever verden på en helt annen måte enn mennesker.
    Det meste som oppfattes går via lukt og luktesans. Hvis hunden liker lukta, så spiser den maten, og det kommer ytterst sjelden opp igjen.
    Det er riktig at hunder ikke liker sitrus, men det går nok også på lukt.
    Spruteflaske med sitrondråper er blitt brukt i aversjonstrening av hund ved at man spruter foran nesa til hunden hvis den gjør noe uønsket. F. eks bjeffe på folk.
    Når en vet hvordan hundens lukteapparat fungerer, er dette egentlig ganske grusomt.
    Hunden har et lukteapparat som avhengig av rasen kan dekke opp til 200 kvadratcentimeter, mens vi mennesker må greie oss med 2-3 kv.cm.
    Man regner med at en hund lukter 10.000 - 100.000 ganger bedre enn mennesker.

    Hundene smaker med tunga, men i sammenligning med luktesans er det ikke mye.
    Tunga brukes mer til avkjøling, og til "skje" når den drikker vann. Å se en hund drikke og bruke tunga til dette i slow motion- nærbilde, er fascinerende greier.

    Hundene har helt forskjellig syn fra oss. De ser noe farger, men ikke som folk.
    Visstnok ser de bedre i mørket enn mennesker, men synsoppfattelse er ikke på langt nær så viktig som lukt.
    De hører langt bedre enn folk, dessuten høyere opp i frekvens. Dette vet alle hundeeiere med skikkelig hifi. 😊
    Men : luktesansen er viktigst.
    En hund kan faktisk lukte om du er f. eks sint, redd eller glad.

    Dessuten vil jeg tilføye at ALLE hunder har personlighet. Jeg har hatt mange hunder opp gjennom åra. Som oftest 2 eller 3 Newfoundlands samtidig.
    Ingen er lik den andre. Alle er spesielle på sitt vis. Noen liker man kanskje bedre enn andre, men det er både dumt og urettferdig å forvente at den siste hunden skal være "like god" som den forrige. Det er bedre å la den siste få vise sin egen personlighet og egenskaper. Slik får hund og eier også best glede og nytte av hverandre. 🐾
     
    Sist redigert:

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.956
    Antall liker
    28.029
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det var en fin utredning 'breaker, takk! Alle hunder har sin personlighet, absolutt enig.
    Jeg innbiller meg at Gio har regnet ut hva som fungerer bra, hva som KAN fungere, og hva som neppe fungerer, i forhold til å få sympati, få kos,
    få viljen sin og få snop.
    Han er meget smart, og han bruker det for hva det er verdt. 😊

    Antar det er derfor alle jentene på begge veterinærkontorene vi bruker, bare smelter når han kommer svinsende inn. De husker ham. 🥰

    /Morten
     

    srtorp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2013
    Innlegg
    557
    Antall liker
    1.106
    Torget vurderinger
    11
    Så mye fine bilder av hunder på tur, så fikk jeg lyst til å legge ut et av våres flokk for noen år siden, kona foran med halvparten. Puddel er "undervurdert" rase, for mange år siden så var det en som kjørte Iditarod (verdens lengste hundeløpet 180mil) med Konge Puddel`r. Så det er bare og sette Gio i hard trening.:)
    IMG_1357.JPG
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.662
    Antall liker
    58.505
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Enig med srtorp. Pudler har fått et litt ufortjent stempel som "jålehund". Dette er nok mer eierne enn hundens skyld. 🙊😊
    Særlig pga ekstrem utstillingsklipp.
    Opprinnelig var puddelen klipt slik at pelsen beskyttet og holdt hunden varm på ledd og utsatte plasser på kroppen da den var ute i terrenget på jakt. Dessuten hjalp den luftfylte pelsen hunden til å flyte bedre i vannet da den svømte etter gjess, ender og annet skutt vilt.
    Den var tidligere klassifisert som appporterende fuglehund, og både sportsegenskapene og mentalitet er i stor grad tilstede, også i dag. Få hunderaser kan oppvise slike bevegelser som en stor Kongepuddel.
    Som Lagga forteller om Gio, så er de meget smarte, og også aktive. Så puddel som sofahund er en dårlig plan. 😊
     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Jeg skjønner ihvertfall en ting, Lagga! Som "hundeglad mann" er jeg kommet til rette tråd!😁 Gio er jo strålende, og jeg liker godt at "faderen" er nøye på båndtvangsreglene! Alt for ofte ser jeg dessverre at folk slipper løs hunden på "luftetur"! Som oftest er det greit nok, men av og til kan det gå riktig ille, begge veier!🤔 Tore
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.956
    Antall liker
    28.029
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg må innrømme at jeg har hatt fordommer mot pudler selv, ift jålefaktoren som nevnt over her.
    Men da vi begynte å diskutere om vi skulle ha hund, og jeg leste meg litt opp på det, ble etterhvert
    jeg også klar over at det helst var eierne jeg hadde fordommer mot, væffal en del av de... 😇

    Når vi så besøkte kennelen vi kjøpte Gio fra, og fikk møte pudlene der, bl.a. Casagny som fikk G-kullet noen
    måneder senere, da var jeg solgt. 🥰

    Mamma Casagny med kullet Gio kommer fra, her er de knapt mer enn født.

    Casagny 4. januar 2017 2.jpg


    Pappa Uriel. Oppdretter hadde Casagny med til Ungarn for parring med ham.

    Uriel.jpg


    Guro, en av søstrene til Gio

    Guro, søster.jpg


    Onkel Nirius

    Nirius onkel.jpg


    /Morten
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.956
    Antall liker
    28.029
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har litt musikk på gutterommet, som nå er fotoredigeringsrommet mitt.
    Vifta til PCn er ganske høylytt, så jeg får gått gjennom mye musikk der oppe, på et liberalt lydnivå. 😊

    Enkelt oppsett

    IMG_1465.JPG


    SR222 Mk I er jo en spiller jeg husker godt fra hyllene til SO Solberg på 70tallet, så det er morsomt å ha den nå. Strikken er litt slapp, så jeg setter en
    annen spiller der noen uker, til ny strikk kommer. Kjører en Stanton 681EEE på denne, morsom 70talls-lyd.

    IMG_1466.JPG


    SR222 Mk V, den var for strøken til å ikke plukke opp... Ortofon MC20 Super. Nå har jo forsterkeren MC-inngang, men har en step up Cobra2 bygget for
    noen år siden der istedet, spiller fint.

    IMG_1467.JPG


    Ellers står dette i det samme rommet, hører innimellom på Philips GA212, Philips 400 pickup med ny (uoriginal) nål. Spilleren jeg aldri fikk....

    IMG_1462.JPG


    I dag byttet jeg om på kvernene, så nå er spilleren jeg faktisk fikk, Lenco L78, på plass. Shure M75 pickup, med ny stift.
    Kan ikke nekte for at den gir et vesentlig mer solid inntrykk enn 212'eren...

    IMG_1463.JPG


    Det er gøy med kverner. :giggle:

    /Morten
     
    Sist redigert:

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.956
    Antall liker
    28.029
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det ble Haldenstur i dag, vel fremme måtte Gio få en runde for å tilfredsstille sine behov, så det ble en snau times
    byvandring.

    IMG_1469.JPG


    Festningen synes nesten overalt fra

    IMG_1472.JPG


    - men det var nå Rolfozzy vi kom for, og fordelen med en grei luftetur først, er så klart at Gio lander ganske fort

    IMG_1479.JPG


    Anlegget, i all enkelhet - eller: det behøver ikke være mer komplisert enn dette, for å nyte musikk.

    IMG_1473.JPG


    Alltid godt å se min gamle GyroDec igjen, og det viktigste er at i Rozzys eie blir den brukt, for alt hva den er verdt! 👏👏😄

    IMG_1475.JPG


    Forsterkeriet er relativt nytt

    IMG_1484.JPG


    IMG_1483.JPG


    - mens høyttalerne har fulgt Rozzy i en god del år, de har vært en konstant i anlegget så lenge vi har kjent hverandre, fra gruva til stua

    IMG_1476.JPG


    Klipsch Heresy - de har vært keepers lenge, og at de spiller meget bra, skal ingen ta fra de. Jeg kjenner meg igjen. Det er ingen komponenter i anlegget som har så lav utskiftingsrate, som høyttalere.

    IMG_1485.JPG


    Ny pickup har det også blitt siden forrige besøk (jeg er her for sjelden), Audio Technica AT OC9 XML , den spiller meget bra i oppsettet.

    IMG_1488.JPG


    IMG_1491.JPG


    Klart fornøyde besøkere

    IMG_1477.JPG


    Takk for kaffe, lytt og gjestfrihet Rolf!
     
    Sist redigert:

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.935
    Antall liker
    11.342
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Man forventer vel at et dyrere anlegg skal spille bedre enn et billig, men når musikkgleden skal regnes proporsjonalt med prisen på anlegget (eller kanskje kablene :cool: ) har noe sporet av... skjønt når man leser i enkelte tråder undrer jeg meg på om man i det hele bryr seg om musikken.....
     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    En fryd å se anlegget til Rolfozzy og Gio og "pappa'n" på siste bilde! Jeg unner dere godværet dere har nå, men skulle ønske at "vår Herre" kunne unne oss i nordlige Trøndelag noen riktig gode sensommerdager!😀 Er det for mye å be om?🤔
    Ellers gliste jeg bredt da jeg så platespillerne dine, av typen vintage, Lagga!👍 Tore
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Jaja Lagga, alltid hyggelig med besøk av deg. Og takk for det.😊
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.956
    Antall liker
    28.029
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg tror jammen vi begynner å nærme oss helg folkens, for min del mest jobbing, men det blir antagelig en liten utflukt allikevel.
    Den får jeg komme tilbake til.
    Men som sagt mest jobb, og gi grønne og røde signaler til togene for å ivareta sikkerheten.

    Disse blomstene derimot, får to grønne tvert.

    bw-vol9-01-800x533.jpg


    carlye-denise-black-white-playboy-17-800x1200.jpg


    czarnobialeakty001.jpg


    czarnobialeakty018.jpg


    czarnobialeakty021.jpg


    czarno-białe-seks-zdjęcia-amatorki-3.jpg


    Ekaterina-Zueva-Naked-19-The-Fappening-Blog.jpg


    ekaterina-zueva-treats-magazine-kanoni-5.jpg


    f7f80ecf408c45cde745528a0f585dae.jpg


    fine-art-nude-photo-cracow2.jpg


    Ønsker dere alle en superduper weekend, helgehilsen fra Laggas! 🐩
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn