HCS skrev:
mteinum skrev:
Er dette egentlig et problem? Da man i utgangspunktet ikke trenger å autentisere seg så kan en person ha flere brukere på HFS.
Spørsmålet er vel mer hvorfor enkelte må/vil være skjulte her inne.... Tørr en ikke engang vise et nick som OFTE ikke viser noe om person på noe plan synes jeg det er beklagelig... Snoking kan det pent kalles og en kan jo undres hvor motivasjonen for slikt ligger hen... At det blir noen endring tviler jeg på, men at jeg synes at folk ikke tørr engang vise et nick viser like små baller som hjerne!
Takker så mye for beskrivelsen av bl.a. meg, som har valgt å være skjult

(påloggningsmessig)
Hvorfor i all verden trenger du å vite når,hvor o.s.v. jeg er "pålogget", snakker om snoking ;D
Når jeg svarer så vil det jo alltid komme frem
hvem jeg er og når jeg svarte.
Jeg kan legge til at jeg i motsetning til (imo) alt for mange har hatt det samme og kun det ene nicket jeg har siden jeg ble påmeldt her for 6 år siden samt Audio før det.
Det synes jeg er av større viktighet enn at du og andre skal kunne følge med på hvor tid jeg er hjemme (på jobb) eller oppe (altså pålogget)
Jeg har ikke store interessen av å vite slikt om andre, selv om jeg av og til slenger et øye opp
lista når jeg er inne i en tråd.
Men det er meg, får håpe det ikke skaper for store problemer for folk flest her på HFS, for det er ikke intensjonen
Mvh.KW Pålogget 28062008 kl. 1630