Jo takk for det duDynamic skrev:herregud for en diggbar tråd! helt utrolig med bilder og dokumentasjon
deg jeg skal kontakte for lakkering av en gammel veteranbil?![]()
Jeg kan lakkere både nye og gammle veteran biler jeg ;D
|
Jo takk for det duDynamic skrev:herregud for en diggbar tråd! helt utrolig med bilder og dokumentasjon
deg jeg skal kontakte for lakkering av en gammel veteranbil?![]()
Jeg er veldig nyssjerig på Magnepan 1.7, de kommer vel til Acoustic Tuning i begynnelsen av Mai.gwikse skrev:Spennende høytalere.
Har du begynt å tenke på noe htt selv?
Flott at du liker den !BanjoArrne skrev:Flott tråd Leikis!
Blir spennende å se hvordan den fortsetter.
Du har prøvd litt av hvert og i tillegg ser det ut til at du er temmelig dreven med lakksprøyta.
Har Acoustic Tuning butikklokaler i Trondheim?
Joda, han har noe hjemme, så noe får du nokk hørt ja ! Nøl ikke med å ringe !BanjoArrne skrev:Ok.Så ingen produkter tilgjengelig for lytt der i gården ?
BanjoArrne skrev:Ok.Så ingen produkter tilgjengelig for lytt der i gården?
Ikke overrasket over at gamle høyttalere kvitterer med å spille veldig godt.Har selv også blitt nesten vettskremt av slikt. ;D
Koster ikke mye men spiller langt over forventningene man har.Det kan man jo like.
Kan vel tenke meg hvordan Renaissance 90 ville sett ut etter hvert om du fikk tak på et par slike,hehe.
Pene er de i alle fall.![]()
Litt usikker på om disse blir lakkert, som du ser på det "blå" bildet så er de jo sorte ;Dpahf skrev:Ble skikkelig penti hula di nåSkal disse og lakkeres ?
Disse diodene er det jeg bruker i taket.bjornh skrev:Flotte bilder du. Blå lysdioder fra Biltema? -hvilke da?
pahf skrev:Fungerer den dempe anordningen med mursteinene ? Tilfeldig valgt eller er det noe jeg har gått glipp av![]()
Kommer de kun i blått? eller er det flere farger?Leikis. skrev:Disse diodene er det jeg bruker i taket.bjornh skrev:Flotte bilder du. Blå lysdioder fra Biltema? -hvilke da?
http://biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbehor/Bilelektrisk/Strombryter/Lysdiode1/
bjornh skrev:Kommer de kun i blått? eller er det flere farger?Leikis. skrev:Disse diodene er det jeg bruker i taket.bjornh skrev:Flotte bilder du. Blå lysdioder fra Biltema? -hvilke da?
http://biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbehor/Bilelektrisk/Strombryter/Lysdiode1/
I linken din er de da virkelig i rødt også...Leikis. skrev:Kun blått ja !
Ja de fåes kjøpt i rød ja ! Det vet jeg, men mine er i kun blå.freddie77 skrev:I linken din er de da virkelig i rødt også...Leikis. skrev:Kun blått ja !
Takker ja.Eirik_S skrev:Dette ser bra utGratulerer, hvor store er de bassene 12 tommere`?
De er kjøpt nye i norge i 1984, jeg kjøper de av andre eier. De er oljet 2 ganger i året og er som nye, disse blir ikke lakkert. Jeg skrur av lyset ;Dpahf skrev:Ahh, meget spennende! Snakker vi tidlig 90 eller sent 80 tall for disse gigantene da?
Gidder ikke engang å spørre om du skal lakkere, tar det som en selvfølge![]()
Disse forblir orginale ja.HCS skrev:Hvem er det som sitter på et slikt par av juveler ? Er det delt forsterker-løsning på disse ? Og nåde deg om du lakker disse svarte...![]()
Takker for det ja.65finger skrev:Grattis med dritkule høytalere. godt du ikke lakker de om![]()