Z
Zomby_Woof
Gjest
Ja. Det var dårlig gjort. Jeg vet. Sorry!J.Finvaag skrev:fy til rakkern, de bildene kunne du spart deg for!
Absolutt...rolfozzy skrev:Syns nok rumpa til MA ga en større kikkerglede enn akterspeilet til Ordførern.
vanligvis kommer jo det an på øyet som ser, men tror det her er et unntak.mteinum skrev:Absolutt...rolfozzy skrev:Syns nok rumpa til MA ga en større kikkerglede enn akterspeilet til Ordførern.
Bevist: Smaken ER som bakenJ.Finvaag skrev:vanligvis kommer jo det an på øyet som ser, men tror det her er et unntak.
Takke meg til ræven til MAwotg skrev:Fabian Stang - for en utrolig ekkel fyr.
Kan umulig tenke meg at han kan gjøre noe bra for Oslo, annet enn å kaste seg i vannet å bli der...
Fabian fortener ganske sikkert ikkje betre.Pengvim skrev:styggeste rumpa jeg kan huske å ha sett. slapp og ekkel, og i tillegg på en mann. :-X
;D ;D ;DAudiophile-Arve skrev:Ein får vel dei politikarane ein fortener.
Men får ein politkar den rompa han fortener?
Og kva då med Marianne Aunli?
Hadde du stemt på Fabian om han hadde hatt ein Mariannestjert?soundscape skrev:;D ;D ;DAudiophile-Arve skrev:Ein får vel dei politikarane ein fortener.
Men får ein politkar den rompa han fortener?
Og kva då med Marianne Aunli?
Forøvrig den morsomste tråden på lenge.........,er vel ikke sikker på om Fabian Stang hadde sett bedre ut med rumpa til MA !
Da har du ikke sett mange stygge rumper... Men når det er sagt, så er vel ikke akkurat rumpa til Fabian noe fruktfat heller.Pengvim skrev:styggeste rumpa jeg kan huske å ha sett. slapp og ekkel, og i tillegg på en mann. :-X
Vel, det er vel grunner til at sex med lyset av blir gradvis mer populært etterhvert som man blir eldre.Komponenten skrev:Hm... Er det sånn uretusjerte rumper på menn i 50-årene ser ut er det jammen best å holde seg langt unna...![]()
![]()
![]()