Løgnaktig kvinne eller Uskyldig Offer?

S

Slubbert

Gjest
Jurassic skrev:
Synes terskelen for sensur OT bør være veldig høy. Iallfall i en tråd som dette.
Men du var for at muslimtråden burde stenges? Jaja, forskjellige regler for forskjellige grupper ser det ut som.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Det er trist med mennesker som ikke kan ta ansvar for sine handlinger.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Atter en gang kan man bare konkludere med at det ikke er stigmatiserende å stigmatisere Frpere, mens om man sier det samme om andre grupper er man rasist. Kjekt å se en så tydelig demonstrasjon av inkonsekvens.. ;D ;D ;D

A

Atle Kristiansen

Gjest
De bidrar nå til god underholdning, om de bare hadde hatt vett til å satse på revy heller enn politikk...

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.158
Torget vurderinger
1
Tittelen på dette emnet er endret -husk Hifisentralens bestemmelser knyttet til folkeskikk.

bjornh

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
49
bjornh skrev:
Tittelen på dette emnet er endret -husk Hifisentralens bestemmelser knyttet til folkeskikk.

bjornh
Nå som det begynte å bli gøy.......

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Hurpe er da ikke noe stygt ord. Ser de på TV og hører de på radio hver dag.
sutre sutre sutre.

G

Gjestemedlem

Gjest
VG har plukket den opp også. ::)

"- Jeg var der. Og få dager etter at det ble tatt, sendte Frp-eren det til meg fra sin mobiltelefon, forteller kilden til Fredrikstad blad, og viser samtidig frem telefonnummeret det ble sendt fra.

Mobilnummeret er det samme som Frp-politikeren står oppført med i telefonkatalogen."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182630

"Den aktuelle Frp-politikeren (*) sier i en kort kommentar til Fredrikstad Blad at han ikke får lov til å uttale seg om den saken, men sier ikke hvem som har gitt ham taleforbud."

* som bildet var tatt hjemme hos

Soundproof

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2007
Antall liker
0
"It's not the deed that will get you, it's the cover-up."

Dumt av henne - det er jo egentlig en bagatell ...

G

Gjestemedlem

Gjest
Soundproof skrev:
"It's not the deed that will get you, it's the cover-up."

Dumt av henne - det er jo egentlig en bagatell ...
Ja ikke sant. Hadde hun bare sagt at det var ironisk ment eller noe slikt var det jo ikke noe problem. Kanskje et lite kurs i mediahåndtering kunne være nyttig. .. Eller kanskje en slik, og 2-3 timer satt av en ettermiddag i bystyresalen:

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Nå har ifølge P4 den skyldige tilstått manipulasjonen. Det var en ex-kjæreste. :-\ ::) :eek: Hvorfor kan ikke kvinner være litt mer kritiske til de menn de slipper inn i livene sine? Jeg tror faktisk at et liv alene er mye bedre enn et liv med en tufs! Ikke slik å forstå at jeg legger skylden på henne, det er han som er et nek og en dust! :mad:

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Spiralis skrev:
Nå har ifølge P4 den skyldige tilstått manipulasjonen. Det var en ex-kjæreste. :-\ ::) :eek: Hvorfor kan ikke kvinner være litt mer kritiske til de menn de slipper inn i livene sine? Jeg tror faktisk at et liv alene er mye bedre enn et liv med en tufs! Ikke slik å forstå at jeg legger skylden på henne, det er han som er et nek og en dust! :mad:
Det er der ex kommer inn kjære deg. Det tar av og til litt tid å finne ut at noen er en dust vet du.. ;)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Det er der ex kommer inn kjære deg. Det tar av og til litt tid å finne ut at noen er en dust vet du.. ;)
Du har jo et poeng forsåvidt. ;) Men å finne seg en FRP'er,--skumpf!! ;D ;D ;D ;D ;D

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Komponenten skrev:
Spiralis skrev:
Like duster duster best.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.291
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Spiralis skrev:
Nå har ifølge P4 den skyldige tilstått manipulasjonen. Det var en ex-kjæreste. :-\ ::) :eek: Hvorfor kan ikke kvinner være litt mer kritiske til de menn de slipper inn i livene sine? Jeg tror faktisk at et liv alene er mye bedre enn et liv med en tufs!
Da ville vel FrP få problemer med rekrutteringen om sånn ca en generasjon?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Tror dere skal være ganske så glade for at såpass mange kvinner velger å tilbringe livet med en tufs jeg... ;) ;D

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Gjestemedlem skrev:
Ja ikke sant. Hadde hun bare sagt at det var ironisk ment eller noe slikt var det jo ikke noe problem. Kanskje et lite kurs i mediahåndtering kunne være nyttig. .. Eller kanskje en slik, og 2-3 timer satt av en ettermiddag i bystyresalen:
Det må være nedslående å bringe i erfaring at hun er uskyldig. Men la ikke det hindre deg i ditt kall. ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Tror dere skal være ganske så glade for at såpass mange kvinner velger å tilbringe livet med en tufs jeg... ;) ;D
I og med at jeg ikke regner meg i den gruppen, og dessuten forsøker så godt jeg kan å unngå sosial omgang med sorten (koneplagende duster og tufser) ser jeg det ikke som fordelaktig på noen måte!
Da de som banker og ellers plager kona, sambo, dama etc etc ofte har lært slik oppførsel fra sin far ville det være fryktelig greit om Darwins teorier hade innpass også her. Da skulle de pr. definisjon forsvinne i løpet av en generasjon. Kan kanskje være et og annet unntak her på HFS, men jeg tror (håper?) at vi som suller rundt her ikke faller innenfor definisjonen "Tufs"! :D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
oddgeir skrev:
Gjestemedlem skrev:
Det må være nedslående å bringe i erfaring at hun er uskyldig. Men la ikke det hindre deg i ditt kall. ;D

Det var jo både trist og fryktelig tragisk ja! ;D ;D ;D Det er få ting som smerter mer enn å få sine forutintatte holdninger knust av virkeligheten! :p :-\
;D ;D ;D ;D

J

Jurassic

Gjest
Synes det er godt å se at Bandidos har visse kriterier og ikke tar inn alt av pakk.

G

Gjestemedlem

Gjest
oddgeir skrev:
Gjestemedlem skrev:
Nei denne gangen var det jo en annen FrPer som var skurken. Men dama har kommet fra det hele med æren i behold. Men man kan jo lure litt på hva slags kilder Fredrikstad blad her brukt da.

Men men, man er vel kanskje litt for mistroisk i utgangspunktet når det gjelder FrPere.

Kommer sikkert en ny sak snart, og nye muligheter. :)

Var morro så lenge det varte. Håper hun gjør en god jobb i Fredrikstad da, hun har vel fått litt sympati etter denne episoden.

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
1.926
Torget vurderinger
1
Kva er prisen på eit offerlam i dag då?

G

Gjestemedlem

Gjest
Palmaris skrev:
Kva er prisen på eit offerlam i dag då?
Du mener at dophodet som tok på seg skylden har fått betalt for dette? Kanskje lovnader om tilgivelse for gamle synder og 2 uker i tjenerboligen i Torrevieja?

:D

Og nå som konspirasjonstråden er stengt og alt og det.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Gjestemedlem skrev:
Men man kan jo lure litt på hva slags kilder Fredrikstad blad her brukt da.
Personlig lurer jeg mer på hva som var dine kilder.
Har du en slik nesegrus tillit til pressen at du tar alt for god fisk, eller var det det at det var et medlem av Frp som gjorde utslaget?
Er du like treffsikker i alle situasjoner? Du har bommet stygt 2 ganger på rad nå.

Tid for ettertanke, eller går vendettaen videre med uforminsket kraft? ;)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
oddgeir skrev:
Holder man på lenge nok vil man statistisk treffe blink til slutt! Det er som å skyte med hagle, ikke sikkert at man treffer det man sikter på, men noe vil man vel treffe til slutt! ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
oddgeir skrev:
Gjestemedlem skrev:
Men man kan jo lure litt på hva slags kilder Fredrikstad blad her brukt da.
Personlig lurer jeg mer på hva som var dine kilder.
Aftenposten og Dagbladets nettsider stort sett.

Har du en slik nesegrus tillit til pressen at du tar alt for god fisk, eller var det det at det var et medlem av Frp som gjorde utslaget?
Man kan jo ikke la en god anledning til å herse en FrPer gå fra seg. Det er som å gå sulten i en gottebutikk uten å få lov til å kjøpe noe. :)

Er du like treffsikker i alle situasjoner? Du har bommet stygt 2 ganger på rad nå.
Kanskje feil FrPer som fikk pepper denne gangen. Men skyter man med hagle treffer man alltid noe til slutt.

Det er går skjelden lang tid mellom FrP fadesene, så siste ord er nok neppe sagt om politkk. ;)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Egentlig godt å se at også politikere er mennesker av kjøtt og blod, og ikke dydsmønstre som er høyt hevet over oss andre syndere!

Synes synd på Thommesen jeg.

Mamman opptatt med å frelse verden og knapt med tid til ungen.
Alvorlig syk nettopp.
Kona gikk sin vei.
Roter med penger
Og så har han Sponheim som sjef i partiet.

Snakker om utsatt fyr! :-\

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
oddgeir skrev:
Gjestemedlem skrev:
Det er går skjelden lang tid mellom FrP fadesene, så siste ord er nok neppe sagt om politkk. ;)
God jakt, imens kan vi jo kose oss med din partifelle og ledsager i Frp-saker:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182675

;D

Tenkte jeg skulle slenge link til Dagbladet også, men jammen måtte jeg lete før jeg fant den. Tydeligvis ingen Frp-politiker denne gang.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/01/516934.html
Her kom du visst Gjestemedlem i forkjøpet...
Har sittet her og ventet på at han skulle gripe fatt i denne saken, siden han er på politikerjakt for tiden, og siden det her faktisk var snakk om en alvorlig sak, og ikke feil genser eller litt uheldig ordbruk.

Det er selvsagt litt synd på Thommesen, men han er på beina igjen og i full fart, så at han har rotet med andres penger kan man ikke se igjennom fingrene med mer enn man ville gjort det om han hadde vært en Frper.
Men det er vel andre regler for de som ikke er i feil parti kanskje..?

Topp Bunn