Løgnaktig kvinne eller Uskyldig Offer?

Soundproof

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2007
Antall liker
0
En viss ordfører i Fredrikstad sier nå "kjenner meg ikke igjen i bildet," men er ikke lenger så sikker på at det er manipulert. Og eks-kjæresten var jo veldig snedig i sin pressemelding - der han beskrev at han hadde sendt ut bildet, men ikke skrev et ord om hvorvidt det var gjort noe med det.
Hun syns også at saken har fått latterlige dimensjoner - det ville den ikke fått dersom hun hadde sagt: "Uff ja, det var en dum genser. Den skal jeg ikke gå med mer."

I går var hun langt mer forbeholden om bildets ekthet:

- Jeg kjenner meg ikke igjen i bildet. Jeg har ikke noe kunnskap om hvordan man lager, konstruerer eller manipulerer bilder, så jeg vet ikke. Jeg har tenkt tilbake på om jeg noen gang kan ha hatt på meg noe sånt, da hadde jeg husket det.

Torsdag sa formann Leif Eriksen i Fredrikstad Fremskrittsparti at partifellen Torgrim Nordberg sto bak MMS-en og forsikret at bildet var falskt.

- I en pressemelding sendt i går påtar Nordberg seg ansvaret «for å ha sendt bildet til en kollega». Det står ingenting om bildet er forfalsket eller manipulert, Andersen?

- Det får du snakke med Nordberg om hvis du får tak i ham.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182865
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/03/517082.html

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Så en oversikt i går over oppslutningen om de forskjellige partiene.

La merke til at om man la sammen SV+SP+KRF+V så fikk mann omtrent =Frp

Litt morsomt da når de bittesmå hele tiden skal sette på plass den store... må vel være et slags utslag av mindreverdighetskompleks. ;D

Når det kommer til Thommessen så har vel folk flest en viss sympati med ham pga. skillsmisse og sykdom, men når man lese dette så ser det mer ut som dette er bare en liten del av hele historien

"Her er noen av nyhetssakene om Olaf Thommessen de siste årene:

I 2003 fikk han 20.000 kroner i bot av politiet etter at han hadde hyrt inn to tsjekkere uten arbeidstillatelse og betalte dem svart. De skulle sette opp et gjerde rundt villaen på Vinderen.

Samme år tok kemneren i Oslo pant på 200.000 kroner i eiendommen på Vinderen. Denne utleggsforretningen kom fordi Thommessen ikke hadde betalt den skatten han skulle - 250.000 kroner - fra en «fallskjerm» han fikk fra telekomselskapet Nera. (Der han tidligere var kommersiell direktør).

I en kronikk i VG i 2003 etterlyste han konkrete tiltak for å bedre forholdene for gründere. Samme år tok han ut en lønn på en million kroner fra sitt selskap CEQ Consulting, som da gikk med et underskudd på 145.000 kroner. Underskuddet skyldtes hovedsaklig den kraftige økningen i lønnsutgifter.

I 2004 foreslo han å innføre skatt- og momsfrihet for hushjelper. Samme år ansatte han og hans daværende kone, Vendela Kirsebom, en filippinsk hushjelp.

I 2006 møtte Thommessen i Oslo tingrett. Han var saksøkt for å ha løyet om drenering av Vinderen-eiendommen som han og eks-kona solgte for 14,4 millioner kroner i 2004, etter å ha kjøpt villaen for 7,2 millioner kroner syv år tidligere. Oslo tingrett frikjente Thommessen for anklagene.

Thommessen har blitt møtt av flere søksmål i forbindelse med dette villasalget. Opprinnelig ble eiendommen kjøpt av en annen person som hevet kjøpet etter at Thommessen hadde nektet kjøperen adgang til huset for å se etter mulige soppskader. Dette søksmålet endte med dekningssalg til den siste kjøperen, og altså et nytt søksmål.

I tillegg har Thommessen i to år kranglet med en entreprenør om betaling for vedlikeholdsarbeid på villaen der Thommessen etter forliksrådsmegling betalte 120.000 av de 170.000 kronene han skyldte entreprenøren."

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2081457.ece

Soundproof

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2007
Antall liker
0
Olaf Thommessen er en tullebukk med dårlig sans for proporsjoner, et utrolig eksponeringsbehov og en tilsynelatende tvilsom evne til å skille mellom det som er rett og det som gavner ham.

I hans favør teller at han er flink til å minnes sin mor.

(Og bare så det er sagt, jeg stemmer V).

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg regner med at han går til bunns nå når Vendela har forlatt ham.
Det var tydeligvis hun som hadde hjernen i familien. ;D

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
oddgeir skrev:
Du møter deg ikke litt selv litt i døra her da Oddgeir ? ;)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Waffen skrev:
oddgeir skrev:
Du møter deg ikke litt selv litt i døra her da Oddgeir ? ;)
Jo det kan hende. Jeg slengte på en smilefjes da.

Jeg har sett at Vendela omtales som dum og blond, det er ikke sikkert hun er det.

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
49
oddgeir skrev:
Flott er hun, og ;)

G

Gjestemedlem

Gjest
R.E.S. skrev:
Jøsses, har en Frp-dame manipulert selvportrettet mitt?
Regner med at hun nå er raskt ute for å dementere enhvær tilknytning til hifimiljøet og ta sterkt avstand fra dette. Mulig hun ikke kjenner seg igjen i bildet denne gangen heller.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.831
Torget vurderinger
35
Gjestemedlem skrev:
R.E.S. skrev:
Jøsses, har en Frp-dame manipulert selvportrettet mitt?
Regner med at hun nå er raskt ute for å dementere enhvær tilknytning til hifimiljøet og ta sterkt avstand fra dette. Mulig hun ikke kjenner seg igjen i bildet denne gangen heller.
Bildet skal være tatt etter valget nå i høst, så det dreier seg i tilfelle om svært selektiv hukommelse.

Topp Bunn