S
Slubbert
Gjest
Men du var for at muslimtråden burde stenges? Jaja, forskjellige regler for forskjellige grupper ser det ut som.Jurassic skrev:Synes terskelen for sensur OT bør være veldig høy. Iallfall i en tråd som dette.
Men du var for at muslimtråden burde stenges? Jaja, forskjellige regler for forskjellige grupper ser det ut som.Jurassic skrev:Synes terskelen for sensur OT bør være veldig høy. Iallfall i en tråd som dette.
Hva skal man med uvenner når man har slike venner?Back_Door skrev:Vi må da innrømme at FRP har et problem, med eller uten klær?
http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/artikkel.php?id=5001070087425&tag=item&words=frp
Nå som det begynte å bli gøy.......bjornh skrev:Tittelen på dette emnet er endret -husk Hifisentralens bestemmelser knyttet til folkeskikk.
bjornh
Ja ikke sant. Hadde hun bare sagt at det var ironisk ment eller noe slikt var det jo ikke noe problem. Kanskje et lite kurs i mediahåndtering kunne være nyttig. .. Eller kanskje en slik, og 2-3 timer satt av en ettermiddag i bystyresalen:Soundproof skrev:"It's not the deed that will get you, it's the cover-up."
Dumt av henne - det er jo egentlig en bagatell ...
Det er der ex kommer inn kjære deg. Det tar av og til litt tid å finne ut at noen er en dust vet du..Spiralis skrev:Nå har ifølge P4 den skyldige tilstått manipulasjonen. Det var en ex-kjæreste. :-\ :![]()
Hvorfor kan ikke kvinner være litt mer kritiske til de menn de slipper inn i livene sine? Jeg tror faktisk at et liv alene er mye bedre enn et liv med en tufs! Ikke slik å forstå at jeg legger skylden på henne, det er han som er et nek og en dust!
![]()
Du har jo et poeng forsåvidt.Komponenten skrev:Det er der ex kommer inn kjære deg. Det tar av og til litt tid å finne ut at noen er en dust vet du..![]()
Like duster duster best.Komponenten skrev:Det er der ex kommer inn kjære deg. Det tar av og til litt tid å finne ut at noen er en dust vet du..Spiralis skrev:Nå har ifølge P4 den skyldige tilstått manipulasjonen. Det var en ex-kjæreste. :-\ :![]()
Hvorfor kan ikke kvinner være litt mer kritiske til de menn de slipper inn i livene sine? Jeg tror faktisk at et liv alene er mye bedre enn et liv med en tufs! Ikke slik å forstå at jeg legger skylden på henne, det er han som er et nek og en dust!
![]()
![]()
Da ville vel FrP få problemer med rekrutteringen om sånn ca en generasjon?Spiralis skrev:Nå har ifølge P4 den skyldige tilstått manipulasjonen. Det var en ex-kjæreste. :-\ :![]()
Hvorfor kan ikke kvinner være litt mer kritiske til de menn de slipper inn i livene sine? Jeg tror faktisk at et liv alene er mye bedre enn et liv med en tufs!
Det må være nedslående å bringe i erfaring at hun er uskyldig. Men la ikke det hindre deg i ditt kall. ;DGjestemedlem skrev:Ja ikke sant. Hadde hun bare sagt at det var ironisk ment eller noe slikt var det jo ikke noe problem. Kanskje et lite kurs i mediahåndtering kunne være nyttig. .. Eller kanskje en slik, og 2-3 timer satt av en ettermiddag i bystyresalen:
I og med at jeg ikke regner meg i den gruppen, og dessuten forsøker så godt jeg kan å unngå sosial omgang med sorten (koneplagende duster og tufser) ser jeg det ikke som fordelaktig på noen måte!Komponenten skrev:Tror dere skal være ganske så glade for at såpass mange kvinner velger å tilbringe livet med en tufs jeg...;D
oddgeir skrev:Det må være nedslående å bringe i erfaring at hun er uskyldig. Men la ikke det hindre deg i ditt kall. ;DGjestemedlem skrev:Ja ikke sant. Hadde hun bare sagt at det var ironisk ment eller noe slikt var det jo ikke noe problem. Kanskje et lite kurs i mediahåndtering kunne være nyttig. .. Eller kanskje en slik, og 2-3 timer satt av en ettermiddag i bystyresalen:
Nei denne gangen var det jo en annen FrPer som var skurken. Men dama har kommet fra det hele med æren i behold. Men man kan jo lure litt på hva slags kilder Fredrikstad blad her brukt da.oddgeir skrev:Det må være nedslående å bringe i erfaring at hun er uskyldig. Men la ikke det hindre deg i ditt kall. ;DGjestemedlem skrev:Ja ikke sant. Hadde hun bare sagt at det var ironisk ment eller noe slikt var det jo ikke noe problem. Kanskje et lite kurs i mediahåndtering kunne være nyttig. .. Eller kanskje en slik, og 2-3 timer satt av en ettermiddag i bystyresalen:
;DJurassic skrev:Synes det er godt å se at Bandidos har visse kriterier og ikke tar inn alt av pakk.
Du mener at dophodet som tok på seg skylden har fått betalt for dette? Kanskje lovnader om tilgivelse for gamle synder og 2 uker i tjenerboligen i Torrevieja?Palmaris skrev:Kva er prisen på eit offerlam i dag då?
Personlig lurer jeg mer på hva som var dine kilder.Gjestemedlem skrev:Men man kan jo lure litt på hva slags kilder Fredrikstad blad her brukt da.
Holder man på lenge nok vil man statistisk treffe blink til slutt! Det er som å skyte med hagle, ikke sikkert at man treffer det man sikter på, men noe vil man vel treffe til slutt! ;Doddgeir skrev:Tid for ettertanke, eller går vendettaen videre med uforminsket kraft?![]()
Aftenposten og Dagbladets nettsider stort sett.oddgeir skrev:Personlig lurer jeg mer på hva som var dine kilder.Gjestemedlem skrev:Men man kan jo lure litt på hva slags kilder Fredrikstad blad her brukt da.
Man kan jo ikke la en god anledning til å herse en FrPer gå fra seg. Det er som å gå sulten i en gottebutikk uten å få lov til å kjøpe noe.Har du en slik nesegrus tillit til pressen at du tar alt for god fisk, eller var det det at det var et medlem av Frp som gjorde utslaget?
Kanskje feil FrPer som fikk pepper denne gangen. Men skyter man med hagle treffer man alltid noe til slutt.Er du like treffsikker i alle situasjoner? Du har bommet stygt 2 ganger på rad nå.
Det er går skjelden lang tid mellom FrP fadesene, så siste ord er nok neppe sagt om politkk.Tid for ettertanke, eller går vendettaen videre med uforminsket kraft?![]()
God jakt, imens kan vi jo kose oss med din partifelle og ledsager i Frp-saker:Gjestemedlem skrev:Det er går skjelden lang tid mellom FrP fadesene, så siste ord er nok neppe sagt om politkk.![]()
Her kom du visst Gjestemedlem i forkjøpet...oddgeir skrev:God jakt, imens kan vi jo kose oss med din partifelle og ledsager i Frp-saker:Gjestemedlem skrev:Det er går skjelden lang tid mellom FrP fadesene, så siste ord er nok neppe sagt om politkk.![]()
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182675
;D
Tenkte jeg skulle slenge link til Dagbladet også, men jammen måtte jeg lete før jeg fant den. Tydeligvis ingen Frp-politiker denne gang.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/01/516934.html