- Ble medlem
- 03.11.2005
- Antall liker
- 0
Fått med noen gromme kabler også?
KAS
KAS
|
Gromme kabler.?KAS skrev:Fått med noen gromme kabler også?
KAS
Har tatt noen makro bilder, så de kommer..joaquin skrev:kan du ikke legge ut noen bilder av innmaten da, kroken? ;D ;D ;D
Fulgte faktisk med noen kabler også, noe krystall greier i en fancy pose, men jeg lot de ligge igjen i esken ;Dimpulse skrev:Kroken har gromme kabler allerede, han! Ingen grunn til å få noen sendt fra Bergen da.......
Har du hørt hva Oblivion har å by på av musikk.?KAS skrev:Posen er fin den, lyden bedre ;D Synes du bør prøve den da.
KAS
Jeg skal erkjenne at jeg erter deg siden jeg ser du har Krystall kabler i eget oppsett ;DKAS skrev:Nei, jeg har ikke det. Hadde to sett XLR IC kabler av den gamle typen, og de var ikke dårlige de hellerTenkt jeg skulle prøve Oblivion phono kablen, men vil vente til jeg får testet Cabel cookeren på de jeg har. Hadde bare vært moro og hørt hva du mente om CC kablen. Du får se om du får testet dem sammen med spilleren.
Mvh
KAS
PS ;D vet ikke hvilken kabel du har fått med, men det er ikke sikkert det blir nedtur![]()
Grovleste om kabel kokeren og har litt tro på den, men ikke helt overbevisstKAS skrev:;D Det er ingen kabel-gryte men denne som snart burde dukke opp:
http://www.audioexcellenceaz.com/audiodharmacablecooker.htm
Får se om den koker fram noen forbedringer, håper det blir& ;D
Kjør test av spiller og kabel du så gleder vi oss til høre resultatet. Veldig fin tråd forresten
KAS
Her er det ikke noe tull og tøys... ;D... Og jeg tror ikke det hadde skadda de "grå-kledde" med ytterligre brenning KjellKAS skrev:Hei Kroken,
De fleste av CC kablene mine runder vel 4 år. Et sett er nyere (lett hjemmemekk ;D). Har bare spilt dem inn i anlegget, og ikke testet XLO eller lignende. Kjenner ikke XLO greia heller, men skal kikke på den. Kabel-kokeren har blitt ett samkjøp da jeg tok den opp i en annen tråd. Den kommer derfor til å reise ritt rundt med posten, mellom HCS, Kwil og meg. Er jo ikke et produkt som brukes hver dag dette. Ett slikt samkjøp mellom personer her på sentralen ser jeg også på som uproblematisk selv om man ikke kjenner hverandre. Om den gir noe effekt, vil vi sikkert legge ut våre erfaringer. Er det bare tull og tøys, sier vi bare det
KAS
Beklager litt OT i denne tråden. Nå konser vi på spilleren.
Flere inntrykk av spilleren?Rotekroken skrev:Får selv gamle råttne Snell E-III til å spille trommer "realistisk" når jeg sto på kjøkkenet, jeg klarte virkelig å høre trommer "ekte" og ikke surrealistisk..
Har ikke satt meg ned i søtflekken eller gitt den spilleren noen sjanse til å vise seg fra sin beste side..
Jeg som holder på med litt rør vet at man skal ta seg god tid til å la dette gå seg til, for det er ikke bare å kaste ting på plass å tro at dette spiller bra..
"man skal ta seg god tid til å la dette gå seg til"Storebror skrev:Flere inntrykk av spilleren?Rotekroken skrev:Får selv gamle råttne Snell E-III til å spille trommer "realistisk" når jeg sto på kjøkkenet, jeg klarte virkelig å høre trommer "ekte" og ikke surrealistisk..
Har ikke satt meg ned i søtflekken eller gitt den spilleren noen sjanse til å vise seg fra sin beste side..
Jeg som holder på med litt rør vet at man skal ta seg god tid til å la dette gå seg til, for det er ikke bare å kaste ting på plass å tro at dette spiller bra..
R
Han kommer nok tilbake når han har funnet mer av det han leter etter..JanR skrev:Skjer det noe spennende her tro ?
/jan
Antyder du at han har slått seg sammen med selveste fanden?JanR skrev:Så så gutter
Kroken:
Blir det horn på deg snart ?
/jan
;DKarma skrev:Antyder du at han har slått seg sammen med selveste fanden?JanR skrev:Så så gutter
Kroken:
Blir det horn på deg snart ?
/jan