Så hyggelig kjoenik

jeg håper snart at drømmen fortsetter når jeg våkner

& minst mulig følgene hikkups, men det bør vel strax gå veien dette

har jo som sagt ikke tatt noen dramatiske stunts utover de originale tegningene så bør helst gå bra

Har ellers hatt besøk av lillebror i påsken som ble her i 2 uker nektet nesten å hjem da han trengte å komme seg bort litt men det merkes med alders forskjellen han er 23 & topper det med over middels Adhd

så da var det ikke så mye luft imeg til slutt hehe,
Fått vært en tur å hilst på gamle bilen det er jo tross alt endelug blitt litt vår vibes i temperatur & måtte prøve montere" selv uten rattboss "ny gamle & tidsriktige rattet som snubla over dørstokken rett før påskehelga

det er og et gammelt sært merke som heter Checkman & ble stiftet i 69 i

mest kjent for sine ratt, bøttestoler & målere,var heldig å få tak i dette rattet fra Thailand & ble levert av Dhl på 5 dager ,det var 17 stk som hadde lagret annonsen så kunne ikke la det gå da jeg har fulgt med en god stund

trur størrelsen også blir spot on i en slik liten bil, også prøvd å visualisere og dagdrømme om når motorsykkel forgasserne & grenrør skal få lov å komme på,men Japanerne hadde selvsagt ikke oss i vesten med i tankene når de konstruerte performance deler,da både styresnekka & bremsefordelerne kommer i veien kanskje det enkleste blir å konvertere til høyre styrt

men det skal gå å få tilpasset det er for close til å ikke prøve,men det blir nok en liten stund til enda for innsug + mer må custom lages,men morro å få visualisert & dagdrømt litt.
Var også heldig å få være med en kamerat å hente en foste generasjons mini fra vinterlagring samt fikk vi lov å ta en prøvetur ned en original Cooper
Ønsker dere alle en trivelig start på uka