Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• X-Cell

King of the North!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.379
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Da ser det ut som Klipsch har planer om å prøve seg litt mot de mer "audiofile" igjen.

Project Apollo som kommer som en stativ modell og denne gulvstående. Utelukkende designet for 2 kanals musikk og ikke hjemmekino. De bruker også textreme elementer kontra de tradisjonelle cerametalic.
    FB_IMG_1767769849427.jpg

Og ny reference signatur serie. Skal plassere seg mellom dagens reference premier som kommer i mk3 utgave og rf7
    full_d=1767739829.jpg

Sist redigert:

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    37.110
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Da er det tydeligvis 3-veis det satses på i de nye seriene. Designmessig så har de i alle fall gått nye veier, men jeg vet ikke om det traff helt for min del...:unsure:

Klipsch har for øvrig 80-års jubileum i år så da dukker det kanskje opp en 80th Anniversary Klipschorn versjon til 500K. 75th Anniversary koster jo bare 380K så her er det rom for å smelle på enda litt til...🤪 :cool:

rorres

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.04.2006
    Antall liker
    2.432
    Torget vurderinger
    29
    Jeg merker mer og mer at jeg kanskje er vel konservativ/gammeldags når det gjelder utseende på høyttalere.
    Er veldig lite åpen for nye ting:ROFLMAO: ( og jeg har ikke bikket 50 helt ennå)
    Gi meg heller de gode gamle Heritage-sakene

Hønndjevelen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    14.315
    Sted
    Oslo
    Jeg merker mer og mer at jeg kanskje er vel konservativ/gammeldags når det gjelder utseende på høyttalere.
    Er veldig lite åpen for nye ting:ROFLMAO: ( og jeg har ikke bikket 50 helt ennå)
    Gi meg heller de gode gamle Heritage-sakene
    Har selv hatt Heresy, LaScala og Cornwall.
    Snuser litt på gulvstående Fyne Classic for tiden.
    Som god radikaler har jeg en klassisk smak, liker Frogner bedre enn Bjørvika og Løren byen

E.I.A.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Antall liker
    3.869
    Torget vurderinger
    49
    Har selv hatt Heresy, LaScala og Cornwall.
    Snuser litt på gulvstående Fyne Classic for tiden.
    Som god radikaler har jeg en klassisk smak, liker Frogner bedre enn Bjørvika og Løren byen
    Pent knippe Klipsch høyttalere du har hatt😊
    Hvordan likte du dem i forhold til hverandre?
    Fikk du testet forskjellige forsterkere på dem, og hva likte du best?
    Selv mener jeg å høre stor forskjell på forsterkere på Heresy, men har enda til gode å høre noen som er direkte mismatch, ganske altetende virker det som (På min musikk og smak).
    Forte har jeg ikke fått prøvd så mye på enda, de er litt tunge å flytte på (😅)

X-Cell

King of the North!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.379
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Da er det tydeligvis 3-veis det satses på i de nye seriene. Designmessig så har de i alle fall gått nye veier, men jeg vet ikke om det traff helt for min del...:unsure:

Klipsch har for øvrig 80-års jubileum i år så da dukker det kanskje opp en 80th Anniversary Klipschorn versjon til 500K. 75th Anniversary koster jo bare 380K så her er det rom for å smelle på enda litt til...🤪 :cool:
    De påstår fokuset på nye reference signatur serien skal være mer kvalitet på byggverket. Synes det så ganske så fresht ut kontra skarpe kanter(og man vet jo av erfaring at de ikke evner å folierer godt nok mot kanter).

Jeg er veldig spent på Apollo gulvstående når de kommer.. både med tanke på hva tester blir å si samt prisen de havner på.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn