Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    TJA, HVA SKAL JEG SIGE!!!

    Nu ved jeg ikke helt hva man kan forlange av de Amerikanere, i disse Trump tid er, med det de leveret her var ikke imponerende:mad:

    RF7iii leveres og alt ser fordrageligt ut i 2 stk esker med serie nummer 35 og 36.

    54A9AD7B-A2A5-4D4D-A827-4554F65515EC.jpg


    Også pakker vi no36 ut, og finder ut av at denne nu er tryllet om til no 38.

    E55C6161-AF50-4ADB-B735-A78F1F54F492.jpg


    Endvidere har den en FINER SKADE :mad: på ene av hjørnene på Top platen.

    A32DB7A4-66BB-44EC-B621-77978A12B1CE.jpg


    Endvidere er Front baflen MONTERET 1,5mm SKÆV, i forhold til front baflen.

    42D8416A-67CB-4C23-B354-D0E3937C4780.jpg


    Og motsatt side.

    AE8CF9CE-3DCF-4D3A-8A99-BD80F25DD5E0.jpg


    Og så kommer turen til No 35 som er no 35

    2EF39DE0-F73E-4569-95E8-F9D9BE4F2923.jpg


    Her ser det i første omgang ut til at de har været heldigere, her er INGEN FINER SKADER i hjørnene, og envidere har det LYKKEDES for dem at få sentreret front baflen denne gang.

    Men, MEN!!!, så er der lige en hage til som dukker op her!!, Normalt vil man vel gå yt fra at Høytaler til 45000 Nkr er lidt MASHET I FINER og det er absolutt ikke tilfældet m makker parret No 35 og 38.

    A9A9C237-CF1D-4B17-9D7C-C403943FE0ED.jpg


    Ikke bare er de ikke mashet i finer, men der er Også STORE TONALE FORSKELLE i Valnutt fineren høytalerne i mellem. :mad:
    Som i kan se på bildet her:

    A9A9C237-CF1D-4B17-9D7C-C403943FE0ED.jpg


    De tonale avvik er på de andre sider av høytalerne er Knap så udtalt.

    E328079C-72F9-4F62-B512-22EB333F13FD.jpg


    88D26954-BD8E-4B99-887E-BE0E64719933.jpg


    NU VED JEG IKKE OM DETTE ER VANLIG KLIPSCH STANDART; men jeg er regelret FLY FORBANNET OVER AT HA FÅET DETTE LEVERET, så forhandler skal nok regne at få en telefon opkald i morgen, med et KRAV OM AT ORDNE OP.

    LYDEN!!!; hvem fanden gider at Høre musik på noget sådant.
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.435
    Antall liker
    1.991
    Torget vurderinger
    8
    Dårlig byggekvalitet på RF men ny model og med den prisøkningen så er det faktisk skremmende dårlig av Klipsch. Med RP serien så kom de jo med langt bedre kvalitet kontra RFmkll serien...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    TJA, HVA SKAL JEG SIGE!!!

    Nu ved jeg ikke helt hva man kan forlange av de Amerikanere, i disse Trump tid er, med det de leveret her var ikke imponerende:mad:

    RF7iii leveres og alt ser fordrageligt ut i 2 stk esker med serie nummer 35 og 36.

    Vis vedlegget 500505

    Også pakker vi no36 ut, og finder ut av at denne nu er tryllet om til no 38.

    Vis vedlegget 500506

    Endvidere har den en FINER SKADE :mad: på ene av hjørnene på Top platen.

    Vis vedlegget 500507

    Endvidere er Front baflen MONTERET 1,5mm SKÆV, i forhold til front baflen.

    Vis vedlegget 500508

    Og motsatt side.

    Vis vedlegget 500509

    Og så kommer turen til No 35 som er no 35

    Vis vedlegget 500510

    Her ser det i første omgang ut til at de har været heldigere, her er INGEN FINER SKADER i hjørnene, og envidere har det LYKKEDES for dem at få sentreret front baflen denne gang.

    Men, MEN!!!, så er der lige en hage til som dukker op her!!, Normalt vil man vel gå yt fra at Høytaler til 45000 Nkr er lidt MASHET I FINER og det er absolutt ikke tilfældet m makker parret No 35 og 38.

    Vis vedlegget 500511

    Ikke bare er de ikke mashet i finer, men der er Også STORE TONALE FORSKELLE i Valnutt fineren høytalerne i mellem. :mad:
    Som i kan se på bildet her:

    Vis vedlegget 500511

    De tonale avvik er på de andre sider av høytalerne er Knap så udtalt.

    Vis vedlegget 500512

    Vis vedlegget 500513

    NU VED JEG IKKE OM DETTE ER VANLIG KLIPSCH STANDART; men jeg er regelret FLY FORBANNET OVER AT HA FÅET DETTE LEVERET, så forhandler skal nok regne at få en telefon opkald i morgen, med et KRAV OM AT ORDNE OP.

    LYDEN!!!; hvem fanden gider at Høre musik på noget sådant.
    Kondolerer. Her må bare importør ordne opp.
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Dårlig byggekvalitet på RF men ny model og med den prisøkningen så er det faktisk skremmende dårlig av Klipsch. Med RP serien så kom de jo med langt bedre kvalitet kontra RFmkll serien...
    Hei amason, jeg går fandenme ut fra et dette er en BLÅ MANDAGS episode fra Klipsch sin side.
    En ting er at Finer skaden panseret kvalitets kontrollen, en anden ting er at de har roddet rundt med høytaler nummere under pakning, hvilket højst sannsynlig vil indebære endnu en forbannet og frustreret kunde som har modtaget høytaler paret 36 og 37 da de højst sannsynlig også vil have store tonale avvik sig i mellem, i heldigste fald.

    Bra er det ikke uanset, men jeg regner med at de, Forhandler, importør og Klipsch ordner op, og levere et set i en kvalitet de kan være bekendt.

    Mvh
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Dette var dårlig! Mine har veldig bra finish. Her må det ryddes opp.
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Dette var dårlig! Mine har veldig bra finish. Her må det ryddes opp.
    hei Alek, ja det var ikke noget at skryte av, men de ordner helt sikker op, det er der vel ingen tvilv om.

    Ved ikke om det tidligere har været sådan at Høytalerne fra Heritage serierne har haft en højere finish standart, men det er der nok andre som bedre kan udtale sig om indeher, men vis dette er standart i den nye RF serie, vil de ikke kunne leve med det over tid, da de da vil få negativ omtale konstant på diverse forumer, både her i landet og International.

    Men som sagt, tror og håber jeg på at dette skyldes nogen svært uheldige omstendigheter på en dårlig dag fra Klipsch sin side.

    Eller retttere sagt, det håber jeg ihvertilfælde ;).

    Vis det mod forventning skule vise sig at de har problemer med at Holde kvaliteten i den Nye RF serie, hva jeg ikke kan tro!

    Ja da bliver alternativet vel at få leveret et set Cornwall eller Forte høytalere, men vi for se hva de siger imorgen, efter jeg har pratet m Forhandleren.

    Mvh.
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Dette var dårlig! Mine har veldig bra finish. Her må det ryddes opp.
    hei Alek, ja det var ikke noget at skryte av, men de ordner helt sikker op, det er der vel ingen tvilv om.

    Ved ikke om det tidligere har været sådan at Høytalerne fra Heritage serierne har haft en højere finish standart, men det er der nok andre som bedre kan udtale sig om indeher, men vis dette er standart i den nye RF serie, vil de ikke kunne leve med det over tid, da de da vil få negativ omtale konstant på diverse forumer, både her i landet og International.

    Men som sagt, tror og håber jeg på at dette skyldes nogen svært uheldige omstendigheter på en dårlig dag fra Klipsch sin side.

    Eller retttere sagt, det håber jeg ihvertilfælde ;).

    Vis det mod forventning skule vise sig at de har problemer med at Holde kvaliteten i den Nye RF serie, hva jeg ikke kan tro!

    Ja da bliver alternativet vel at få leveret et set Cornwall eller Forte høytalere, men vi for se hva de siger imorgen, efter jeg har pratet m Forhandleren.

    Mvh.
    Har skjønt at Heritage har bedre finish sammen med Palladium. Men RF serien har vel hatt dårlig finish i mange mange år etter som jeg har skjønt.. Men finishen er fin på mine mk3 :)
     

    Leggen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2015
    Innlegg
    232
    Antall liker
    82
    Torget vurderinger
    0
    Dette var dårlig! Mine har veldig bra finish. Her må det ryddes opp.
    hei Alek, ja det var ikke noget at skryte av, men de ordner helt sikker op, det er der vel ingen tvilv om.

    Ved ikke om det tidligere har været sådan at Høytalerne fra Heritage serierne har haft en højere finish standart, men det er der nok andre som bedre kan udtale sig om indeher, men vis dette er standart i den nye RF serie, vil de ikke kunne leve med det over tid, da de da vil få negativ omtale konstant på diverse forumer, både her i landet og International.

    Men som sagt, tror og håber jeg på at dette skyldes nogen svært uheldige omstendigheter på en dårlig dag fra Klipsch sin side.

    Eller retttere sagt, det håber jeg ihvertilfælde ;).

    Vis det mod forventning skule vise sig at de har problemer med at Holde kvaliteten i den Nye RF serie, hva jeg ikke kan tro!

    Ja da bliver alternativet vel at få leveret et set Cornwall eller Forte høytalere, men vi for se hva de siger imorgen, efter jeg har pratet m Forhandleren.

    Mvh.
    Har skjønt at Heritage har bedre finish sammen med Palladium. Men RF serien har vel hatt dårlig finish i mange mange år etter som jeg har skjønt.. Men finishen er fin på mine mk3 :)
    Det er mine å..Et møbel som gir som gir masse lyd ut a seg. Spillt lenge nå, å jeg liker rf7 (3) bedre og bedre
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Fortsatt bare en superb ... Hehe. Nei da. Har Audi A6.. latterlig liten inni. Superb neste gang, vanvittig gode biler.
    Her er A6 Quattro og Skodaen borte .
    Og kjøpt igjen en Megane og en Laguna.
    Det er nå et hærlig liv uten skruing og store utgifter.
    Skodaen takket for seg med motorhavari totalt..sprutet olje i alle retninger og et jevla rabalder hehe..

    Nei, kutt ut fotballen og tyske biler og få et hærlig flott liv :)
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Fortsatt bare en superb ... Hehe. Nei da. Har Audi A6.. latterlig liten inni. Superb neste gang, vanvittig gode biler.
    Her er A6 Quattro og Skodaen borte .
    Og kjøpt igjen en Megane og en Laguna.
    Det er nå et hærlig liv uten skruing og store utgifter.
    Skodaen takket for seg med motorhavari totalt..sprutet olje i alle retninger og et jevla rabalder hehe..

    Nei, kutt ut fotballen og tyske biler og få et hærlig flott liv :)
    Kan selvsagt være uheldig med Skoda å men tør påstå at det er en av de tyske med best rykte for drift sikkerhet ;) og mye bil for penga er det uten tvil.
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.435
    Antall liker
    1.991
    Torget vurderinger
    8
    Skoda er noe av det mest driftsikre der ute sammen med Tyske Mercedes E klasse og Japanske Toyota. Hatt et par Franske bile og en bror som er teknikker så aldrig mer Fransk
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Nå var mine klipsch rp 160m, komt i posten ser jeg.
    Se om jeg får dillet meg ned i morgen.
    Spanande..
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Nå var mine klipsch rp 160m, komt i posten ser jeg.
    Se om jeg får dillet meg ned i morgen.
    Spanande..
    Ja, da for vi håbe at de står i stil m forventningene ;)

    Var inde i Soundgarden Haugesund idag for at se om de havde denne model til Pølse pris, men det havde de ikke!

    Mvh
     

    hammershaug

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.04.2006
    Innlegg
    938
    Antall liker
    1.054
    Sted
    Gausdal
    Torget vurderinger
    3
    Dette var dårlig! Mine har veldig bra finish. Her må det ryddes opp.
    [...]Ved ikke om det tidligere har været sådan at Høytalerne fra Heritage serierne har haft en højere finish standart, men det er der nok andre som bedre kan udtale sig om indeher, men vis dette er standart i den nye RF serie, vil de ikke kunne leve med det over tid, da de da vil få negativ omtale konstant på diverse forumer, både her i landet og International.
    Mine FIII og HIII kom alle med speilet valnøttfinér og perfekt finish.
    Tror du har vært uheldig. Mono ordner dette.

    Lykke til!
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Ja,det ordner sig helt sikkert i løbet av dagen, da ingen av de involverte parter kan være tjent med at dette ender i et offenlig rabalder.

    Er ærligt talt lidt led mig, da jeg havde glædet mig til at høytalerne var kommet.

    Mvh
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    TJA, HVA SKAL JEG SIGE!!!

    Nu ved jeg ikke helt hva man kan forlange av de Amerikanere, i disse Trump tid er, med det de leveret her var ikke imponerende:mad:

    RF7iii leveres og alt ser fordrageligt ut i 2 stk esker med serie nummer 35 og 36.

    Vis vedlegget 500505

    Også pakker vi no36 ut, og finder ut av at denne nu er tryllet om til no 38.

    Vis vedlegget 500506

    Endvidere har den en FINER SKADE :mad: på ene av hjørnene på Top platen.

    Vis vedlegget 500507

    Endvidere er Front baflen MONTERET 1,5mm SKÆV, i forhold til front baflen.

    Vis vedlegget 500508

    Og motsatt side.

    Vis vedlegget 500509

    Og så kommer turen til No 35 som er no 35

    Vis vedlegget 500510

    Her ser det i første omgang ut til at de har været heldigere, her er INGEN FINER SKADER i hjørnene, og envidere har det LYKKEDES for dem at få sentreret front baflen denne gang.

    Men, MEN!!!, så er der lige en hage til som dukker op her!!, Normalt vil man vel gå yt fra at Høytaler til 45000 Nkr er lidt MASHET I FINER og det er absolutt ikke tilfældet m makker parret No 35 og 38.

    Vis vedlegget 500511

    Ikke bare er de ikke mashet i finer, men der er Også STORE TONALE FORSKELLE i Valnutt fineren høytalerne i mellem. :mad:
    Som i kan se på bildet her:

    Vis vedlegget 500511

    De tonale avvik er på de andre sider av høytalerne er Knap så udtalt.

    Vis vedlegget 500512

    Vis vedlegget 500513

    NU VED JEG IKKE OM DETTE ER VANLIG KLIPSCH STANDART; men jeg er regelret FLY FORBANNET OVER AT HA FÅET DETTE LEVERET, så forhandler skal nok regne at få en telefon opkald i morgen, med et KRAV OM AT ORDNE OP.

    LYDEN!!!; hvem fanden gider at Høre musik på noget sådant.
    Sidste Opdatering i denne sag.

    Har idag haft kontakt m Budal, både skriftlig og mundlig, og er blevet forsikret om at der vil blive fundet en løsning på det problem som oppstod her, i samarbeide m Mono, og at de vil komme tilbage med et forslag på hvordan dette løses senest imorgen.

    Så det ser ut til at dette løser sig.

    :)

    Mvh.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.790
    Antall liker
    1.993
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Er vel en grei sak det der... nye høyttalere inn ?! Så tar dem de der i retur...
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Er vel en grei sak det der... nye høyttalere inn ?! Så tar dem de der i retur...
    Yep, bliver sendt fra Oslo idag, eller i Morgen, Budal leverer på Dør, Og ta den tidligere leveranse m retur.

    Og så kan de jo selv være med til udpakning og versifiserte at alt er som det bør være.

    Så det, går sikkert bra, vis ikke der opstår flere overraskelser;)

    Mvh
     

    Leggen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2015
    Innlegg
    232
    Antall liker
    82
    Torget vurderinger
    0
    Ha en go sommer Klipschfolkens.
    Trøkker på med acdc, def lepard, bonnamassa, og alt det er futt i! I skrivende stund så er det rf 7 som sørger for at hårsveisen blir bakover! _D
    Rf7 (3) Ha en god ferie :)
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Nå var mine klipsch rp 160m, komt i posten ser jeg.
    Se om jeg får dillet meg ned i morgen.
    Spanande..
    Nett testet på lavt lavt volum, pga baby lagt seg.

    Håkon R:
    Syns de minnet om Kudos C2 ?
    Er jeg helt borte eller?

    Lover bra dette.
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Nå var mine klipsch rp 160m, komt i posten ser jeg.
    Se om jeg får dillet meg ned i morgen.
    Spanande..
    Nett testet på lavt lavt volum, pga baby lagt seg.

    Håkon R:
    Syns de minnet om Kudos C2 ?
    Er jeg helt borte eller?

    Lover bra dette.
    Absolute, til i de grader;).

    Tillykke m ny anskaffelsen.

    Mvh
    Tusen takk.
    Vær kjekt bekjentskap dette :)
    Yep, kom med en tilbage melding, m lidt intryk efter at de har fået sig gået lidt til.
    Lurer lidt på eventuel at benytte disse vis, valget falder på at køre TV opset, separerte fra hoved anleg.

    Mvh.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Ny går det lidt fort i svingene, RF7iii ankom Butikken fra Oslo idag, så da for vi koblet op i Morgen.

    NABO VARSEL: GÆLDENDE FOR ROGALAND FYLKE I HELGEN, ER HERMED PROGLAMERET!

    :D
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Ser flere klager på finish..
    Her ser dere også noe. Her løsner det ..for lite lim?

    Utrolig elendig.

    20180713_113941.jpg
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Så har vi påbegynt tilspilling.

    34EB9A4A-222E-4EDE-BD0C-90FF3401C228.jpg


    Vi tar det lidt rolige her i starten, spiller Tracy Chapman m. Et lydtrykk på 80 til 90 db C veiet, fast.
    Har brugt lidt tid på at finde den teoretiske ideelle opstilling med henblikk på så liniær bas, med mindst mulig dip. Og har blandt kørt et par computer simuleringer på Cara programmet, for de special interseret kan jeg oplyse at du kan finde et forenklet, ned droslet program av Cara, på Hunecke.de
    Hvor det er mulig at køre simolation, dette program er ikke helt op til date m fuldvertionen av Cara, alle mål springer bla, m 5 cm intervaller, med det er nøjaktig nok til at det kan gi dig en god pegepind på hvordan det ser ut i det rom du benytter.
    I programmet er det muligheder for at velge forskjellige høytalere, flytte rundt med disse, inklusiv lytte posione i alle dimentioner.
    Det forteller også lidt om efterklangs tid, og generel bas respons i rommet, Gå ind og sjek det, det er ganske lærerik.

    Envidere har jeg risset op de teoretiske forholds linjer ved bagveg, for at oppnå mest lineær basgengivelse.

    B0718E7E-6991-460B-A4A6-21C685B6521C.jpg


    Det viser sig at ved en avstand fra center, bag kant av topplaten på 58 cm er center linjerne på bas portene i synagi med forholds tallene 1 til 1,3 og 1 til 1,6 dette er ca 6 cm lengere fra end hva der var ideel m Dynaudio,erne mine.
    Men det prøver vi.

    Som i kan se på dette bilde av høytalerne som gik i retur, så benyttet der ekte finer på RF7iii serien.

    3B6DAB8C-FA18-4BD5-937E-2F5C1452FA3A.jpg


    Fik som sakt et nyt par leveret idag uden fejl, eller tonale forskelle ud over hva der er vanlig når man benytter sig av et organisk materiale.

    C2023531-098D-49B3-926B-A288604D47BC.jpg


    Første hånd inntrykk efter at ha spillet en times tid er at det går bra i det opset jeg har.
    Kommer tilbage med en mere detaljeret beskrivelse efter de har gået sig lidt til, ca 90 timer, endelig sat er de først efter 1 kilowatt time, har jeg hørt.

    Men jeg er fornøyd, det var jeg ikke i eftermiddag, Og det var faktisk sådan at Mono var begyndt at pakke et set Forte til forsendelse hertil, Men hva, hvor , og hvorfor, for i en anden gang.

    Må få skiftet den CD, så i må ha en god Kveld.

    Mvh
     

    AAmrAA

    Medlem
    Ble medlem
    16.09.2010
    Innlegg
    16
    Antall liker
    1
    Har i kveld fått et godt tilbud på RF-7 III fra en (nesten) lokal forhandler. Kr 36000 inkludert frakt. Må nesten være en no-brainer dette. 😋😋😋
     

    AAmrAA

    Medlem
    Ble medlem
    16.09.2010
    Innlegg
    16
    Antall liker
    1
    Det er korrekt! Noen som vet om hvor de kan selges enda rimeligere?
     
    Sist redigert:

    Janix

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2010
    Innlegg
    661
    Antall liker
    107
    Har i kveld fått et godt tilbud på RF-7 III fra en (nesten) lokal forhandler. Kr 36000 inkludert frakt. Må nesten være en no-brainer dette. ??????????????????
    Radioservice på Askøy har kjørt tilbud på RF7 til denne prisen.
    Da er katta ute av sekken. Kjøpte på dagen da jeg fikk vite dette.
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Har i kveld fått et godt tilbud på RF-7 III fra en (nesten) lokal forhandler. Kr 36000 inkludert frakt. Må nesten være en no-brainer dette. ������������������
    Radioservice på Askøy har kjørt tilbud på RF7 til denne prisen.
    Da er katta ute av sekken. Kjøpte på dagen da jeg fikk vite dette.
    Tillykke, tror ikke du kommer til at fortryde det valg, med det jeg hørte igår på egen opset, tydelig gjorde, en special magi, du neppe vil finde i nogen andre høytalere til 50 kilo.

    Lyd er til bravisimo, finish er lidt mere Bob, bob. så vær lidt obs her.

    100 til 500 kilo, kansje, Rock port og Big Wilson.

    Kommer ikke i tanke om andre.

    Og Vand grød, er altid vel smagende her i ferie tiden.

    8)

    mvh.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn