Litt usikker på hva du spør om her - men om du spør hva jeg tror er løsningen, så er det teknologi, globale løsninger og finne en kost/nytte balanse.Yeah, men hvordan, @OMF?
Sist redigert:
Litt usikker på hva du spør om her - men om du spør hva jeg tror er løsningen, så er det teknologi, globale løsninger og finne en kost/nytte balanse.Yeah, men hvordan, @OMF?
Kanskje begynne å lese hva som skrives og ikke være så opptatt av selvforherligelse.Og til OMF: Å fortsatt piske løs på at vi ikke nødvendigvis har menneskeskapte klimaendringer, virker mest av alt ganske merkelig.
Forsvinner ikke bevisst, det er mest av alt et tidsspørsmål, og dessuten er jeg ikke så himla uenig med deg angående atomkraft, heller.Kanskje begynne å lese hva som skrives og ikke være så opptatt av selvforherligelse.
Men du vil jo ikke diskutere, får du et kritisk spørsmål - så forsvinner du som dugg for solen.
Samme i energitråden hvor du hiver ut en haug med påstander om kjernekraft, når jeg svarer at dine påstander er feil (med linker til referanser - til og med de samme referansene du påstår er brukt) - så forsvinner du.
Politikk, religion og samfunn - Fremtidens energi | Side 5 | Hifisentralen
Et skremmende perspektiv som krever tiltak. Hvor mye av Norges statsbudsjett (ca 2.000 milliarder kroner) synes du skal brukes på å hindre issmeltingen i Himmalaya?Det verste som kan skje, er kanskje om isen i Himmalaya smeltar, slik at dei store elvene derifrå fører til flaum i svært folketette område. Og så, når all isen er smelta, lyt folket i Asia legge ut på vandring for å finne ein stad med vatn. Det kan fort bli fullt av folk på Vestlandskysten...
Og her er totalt utslipp
Det er jo selvsagt en grunn til at fela ikke tar med de faktiske tallene: