|
Takker leon. Joda, de finnes endaleon skrev:emotikon; Flott eksemplar du har der. Har nesten gitt opp å kjøpe den serien
på vinyl i dag..
Jeg syntes det låt bra jeg, liker denne Urbanski +TSO.emotikon skrev:Takker leon. Joda, de finnes endaleon skrev:emotikon; Flott eksemplar du har der. Har nesten gitt opp å kjøpe den serien
på vinyl i dag..
Hvordan låt Beethoven8 i går?
Høres bra ut. Skal nevne det til de det gjelderleon skrev:Jeg syntes det låt bra jeg, liker denne Urbanski +TSO.emotikon skrev:Takker leon. Joda, de finnes endaleon skrev:emotikon; Flott eksemplar du har der. Har nesten gitt opp å kjøpe den serien
på vinyl i dag..
Hvordan låt Beethoven8 i går?
Kan det stemme at de selger disse CD-boksene med 4-8 CD'er til vel en hundrelapp? I så fall er disse et kupp!achri-d skrev:Presto Classical[/url]. Jeg har foreløpig bestilt Levine-boksen.
Mvh.
Ja, jeg mener det er et godt kjøp:roesok skrev:Kan det stemme at de selger disse CD-boksene med 4-8 CD'er til vel en hundrelapp? I så fall er disse et kupp!
Joda fin pris ;D (4timer igjen..emotikon skrev:Takker leon. Joda, de finnes endaleon skrev:emotikon; Flott eksemplar du har der. Har nesten gitt opp å kjøpe den serien
på vinyl i dag..![]()
Absolutt, starten er fantastisk, det er ingen tvil om alvoret etter at man har trykketawe skrev:Er ikke den fantastisk, leon? En av mine favoritter, iallfall, både verket og tolkningen. Alma Mahler mente det var mannens (nåja, en av dem) mest personlige komposisjon, og Bernstein er vel neppe mindre personlig i sin tilnærming. Det møtet blir musikalsk dynamitt, men brakt opp på høyeste og mest raffinerte nivå.
Mahler symphony 2 på ebay endte på 372USD, vanvittig!leon skrev:Joda fin pris ;D (4timer igjen..emotikon skrev:Takker leon. Joda, de finnes endaleon skrev:emotikon; Flott eksemplar du har der. Har nesten gitt opp å kjøpe den serien
på vinyl i dag..![]()
awe skrev:Er ikke den fantastisk, leon? En av mine favoritter, iallfall, både verket og tolkningen. Alma Mahler mente det var mannens (nåja, en av dem) mest personlige komposisjon, og Bernstein er vel neppe mindre personlig i sin tilnærming. Det møtet blir musikalsk dynamitt, men brakt opp på høyeste og mest raffinerte nivå.
Noen som byr på min?leon skrev:Mahler symphony 2 på ebay endte på 372USD, vanvittig!leon skrev:Joda fin pris ;D (4timer igjen..emotikon skrev:Takker leon. Joda, de finnes endaleon skrev:emotikon; Flott eksemplar du har der. Har nesten gitt opp å kjøpe den serien
på vinyl i dag..![]()