Mozart: Piano Concertos Nos. 20 & 21 (LP)
Vedlegg
-
30.2 KB Visninger: 358
|
Nei, men Hillveg skrev godt om den i Dagsavisen.Supertramp skrev:Noen som har fått lyttet litt på denne nyheten?
![]()
http://www.2l.musikkonline.no/shop/displayAlbum.asp?id=39524
En av mine tidligere anbefainger dette Berxter. I det hele tatt spiller du plater jeg liker!berxter skrev:Enda nyere enn 1754... Rubbra: Missa cantuariensis og Missa in honorem Sancti Dominici, fremragende framført av Hickox m/venner:
Så får en se hva resten av aftenen vil bringe.
B
Det kan hende det er en sammenheng... Plukker anbefalinger både her og der; mest her og på GMG, der du også er aktiv, så du kan godt være medskyldig i flere plater her i huset.erato skrev:En av mine tidligere anbefainger dette Berxter. I det hele tatt spiller du plater jeg liker!berxter skrev:Enda nyere enn 1754... Rubbra: Missa cantuariensis og Missa in honorem Sancti Dominici, fremragende framført av Hickox m/venner:
Så får en se hva resten av aftenen vil bringe.
B
Endelig et bilde av denne pianisten der hun ikke skjærer grimaser. Og det står hun seg i grunnen godt på. Hvis man i tillegg vil ha musisering uten grimaser, kan Maria João Pires være et gunstig alternativ. Hennes første syklus av Mozart-sonater, på Denon/Brilliant, er helt uten parfyme og skadelige fettstoffer.Minutten skrev:Mozart: 3 Piano Sonatas k. 279, 457, & 576; Fantasia k. 475 C Minor (LP)
Nå prøver jeg å unngå å kjøpe plater p.g.a utseende på cover (har nok hendt mer en en gang), men skulle jeg det da ligger denne pianisten bra an!awe skrev:Endelig et bilde av denne pianisten der hun ikke skjærer grimaser. Og det står hun seg i grunnen godt på. Hvis man i tillegg vil ha musisering uten grimaser, kan Maria João Pires være et gunstig alternativ. Hennes første syklus av Mozart-sonater, på Denon/Brilliant, er helt uten parfyme og skadelige fettstoffer.Minutten skrev:Mozart: 3 Piano Sonatas k. 279, 457, & 576; Fantasia k. 475 C Minor (LP)
Synes det er morsomt poeng med Helene Grimaud, at hun er svært interessert i ulver. Hun driver med oppdrett og har et Wolf Conservation Centre. Mon tro om man kan høre denne pasjonen i fremførelsene hennes?Minutten skrev:Nå prøver jeg å unngå å kjøpe plater p.g.a utseende på cover (har nok hendt mer en en gang), men skulle jeg det da ligger denne pianisten bra an!awe skrev:Endelig et bilde av denne pianisten der hun ikke skjærer grimaser. Og det står hun seg i grunnen godt på. Hvis man i tillegg vil ha musisering uten grimaser, kan Maria João Pires være et gunstig alternativ. Hennes første syklus av Mozart-sonater, på Denon/Brilliant, er helt uten parfyme og skadelige fettstoffer.Minutten skrev:Mozart: 3 Piano Sonatas k. 279, 457, & 576; Fantasia k. 475 C Minor (LP)
Hmmmm...monn tro om hun ikke får det ut i innhegningene. Hun er jo tam.kibsgard skrev:Synes det er morsomt poeng med Helene Grimaud, at hun er svært interessert i ulver. Hun driver med oppdrett og har et Wolf Conservation Centre. Mon tro om man kan høre denne pasjonen i fremførelsene hennes?
Jeg har noen av platene hennes. Hun heller litt i retning eruptiv og streng alpha female i fremføringen til tider.emotikon skrev:Hmmmm...monn tro om hun ikke får det ut i innhegningene. Hun er jo tam.kibsgard skrev:Synes det er morsomt poeng med Helene Grimaud, at hun er svært interessert i ulver. Hun driver med oppdrett og har et Wolf Conservation Centre. Mon tro om man kan høre denne pasjonen i fremførelsene hennes?
Må med antagelig stor skam melde at jeg ikke har en eneste innspilling med henne :-[