Kjelleren til Rudi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Rudi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Antall liker
    13.903
    Sted
    Nær folkeskikken, men fremdeles ute i skauen.
    Torget vurderinger
    39
    Faktisk enda mer til overs.......kjekt og ha på lur......vintage komponenter setter pris på ren strøm de også.

Kobler jeg T+A strømskinnen inn i Noratel trafoen så er grunnlaget veldig bra for vintage utstyret.

20250907_205949.jpg

Rudi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Antall liker
    13.903
    Sted
    Torget vurderinger
    39
    Begynner og dra på åra......sitter og lytter og sitter og tenker på at det er ikke en eneste Lyra pickup oppkoblet.......og det har det heller ikke vært på en god stund......det var rart......jeg kan ikke huske og ha solgt alle...... litt leting i skuffer og skap........og til slutt ......Puha, nederst i en skuff lå det flere stykker gitt......og flere andre også, jeg hadde helt glemt de.......begynner sakte og gå opp for meg at jeg kanskje burde ha en ordentlig opprydning og selge unna litt.......får jo antaglighvis ikke med meg mer enn ett anlegg i penalet 😇

Rudi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Antall liker
    13.903
    Sted
    Torget vurderinger
    39
    Jentene har lagt seg, så da trekker gamlefar ned i kjelleren og setter på litt rolig musikk med Eric Clapton.
    Har endelig fått ut fingeren og solgt noen par med høyttalere og et par-tre forsterkere, problemet ligger egentlig i at det fylles opp fortere enn det tømmes, men begynner sakte og innse at ting risikerer og stå ihjel fordi de brukes for sjelden.....så noe må ut.....en annen ting er at jeg har en del utstyr stående litt rundt omkring enten på lagring eller i sommerhuset pluss at jeg har mitt gamle Revox anlegg stående hos familie i Sveits og der har det stått i 25 år, kanskje på tide og få gjort noe med det også, var på besøk der for 20 år siden, men da fløy vi, så ingen sjanse på og få moe med. Man får barn......og barnebarn og tiden bare flyr i vei.....jeg har til og med lagt racinghjelmen på hylla og innsett at jeg ikke lenger har fysikk til og kjøre mere, neste gang jeg er på nord søyfa blir det som tilskuer selvom hodet ikke er klar for pensjonisttilværelsen så sier kroppen nei. Det kreves faktisk ganske mye fysisk sett og kjøre fort selv uten at det er i et løp mot konkurenter. Er 3 år siden siste gangen, savner det veldig, men merket det sist gang at jeg ikke var så fryktløs som tideligere og da kryper tidene oppover og man begynner og tenke på hva bilen koster og har jeg virkelig råd til og sette bilen i veggen og svaret er jo seff nei og dermed blir det gubbekjøring......men uansett gøy og ha opplevd det.......uansett...tiden flyr og neste uke skal det byttes ut litt i kjelleren, kanskje mest fylles opp litt og prøves litt igjen, gamle kjenninger skal testes ut mot nyere ting.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn