Fin fylde i mellomtonen på DL103 kopien også.
Får gjette her............ M-45 ??Yamaha forsterker som kjørte oppuil 8w klasse A
Får gjette her............ M-45 ??
Hadde selv settet C-45/M-45 i en årrekke![]()
He hehvorpå jeg tråkka til med nye 36 mndr avbetaling![]()
Voldsom gang "Loudness" du har på den EQ´en![]()
Har lenge lurt på hva støygulv ermen har etter hvert funnet ut at det kan være mange faktor som spiller inn, og for å oppnå svart bakgrunn i lydbilde. Altså et "støyfritt" lydbilde. Hva med nålslipingen på pickups? Merker at enkelte pickuper fremhever mere overflate støy
Noen vintage JBL L 100 kanskje?Neste utfordringen nå er og finne ut av hvilke høyttalere som vil passe best til anlegget, skjønt det spiller veldig pent med Doxa'ene.......men de er litt for nye. Skulle jeg komme over noen ESS høyttalere eller kanskje et sett Time Window så kunne kanskje det vært en god match, må jo være noe forholdsvis lett drevent......forslag ?
Jeg har lurt litt på hva japanerne selv brukte med M22'en i 1977, men har ikke funnet noe svar annet enn Pioneers egne store hornhøytalere og de er mer sjeldne enn hønsetenner her hjemme.......så jeg må nok se etter noe litt vanligere.
Få tak på et par Boston A 150 ?Neste utfordringen nå er og finne ut av hvilke høyttalere som vil passe best til anlegget, skjønt det spiller veldig pent med Doxa'ene.......men de er litt for nye. Skulle jeg komme over noen ESS høyttalere eller kanskje et sett Time Window så kunne kanskje det vært en god match, må jo være noe forholdsvis lett drevent......forslag ?
Jeg har lurt litt på hva japanerne selv brukte med M22'en i 1977, men har ikke funnet noe svar annet enn Pioneers egne store hornhøytalere og de er mer sjeldne enn hønsetenner her hjemme.......så jeg må nok se etter noe litt vanligere.
Få tak på et par Boston A 150 ?