Det kan være noe støy på disse motorene.Så en video med en Sony hvor kapstan motoren støyet. Det viste seg at det var slakke i driv akselen. Motoren ble byttet og støyen forsvant. Hva bruker dere av smøreolje/fett ti spilleren? Symaskin olje er noe.
Holder en knapp på denne.Det kan være noe støy på disse motorene.Så en video med en Sony hvor kapstan motoren støyet. Det viste seg at det var slakke i driv akselen. Motoren ble byttet og støyen forsvant. Hva bruker dere av smøreolje/fett ti spilleren? Symaskin olje er noe.
En har tilbakemelding på den oljen som egnet til matlagningHolder en knapp på denne.
har fin nål så en får påført riktig mengde riktig plass.
![]()
Dr. Tillwich B411 Rotor Oil
Cylinder oil for rotary valved brass instruments Specially developed for precision mechanics, Guarantees reliable and precise pressure, mechanism function, Lubricates pivots, bearing shafts, levers, joints and cables, Very good long- term effect,...www.thomannmusic.no
Muligens mye det samme som denne da? Som er farmasøytrenset olivenolje.En har tilbakemelding på den oljen som egnet til matlagning![]()
Du tar av lokket, se etter belter på svinghjulene der driver båndet, ser du ikke noe belte har det oppløst seg selv over tid. Ser du belte kan slå maskinen på, trykke play og se hva der skjer der, men ok, tydeligt at om du må ha nye belter må maskinen innleveres til service et sted.Siden jeg ikke vet hva jeg skal se etter eller vet hvordan man fikser det, så lar jeg det utgå.