Kampanje - LM Audio 32DAC!

Vi kjører i gang vinterkampanje på LM Audio sin 32DAC!

Dette er en DAC basert på Ess Sabre dac chip og med utgangstrinn som kan bytte mellom transistor og rør. En meget fleksibel DAC med stor og dynamisk lyd.

Listepris: 28 999kr
Kampanjepris: 18 849kr

Fri frakt i Norge!

Prisen gjelder ett begrenset antall enheter på lager.

Se mer her:
https://malaaudio.no/Produkt/13/1003129/LM-Audio-32DAC

1003129 2.jpg


1003129 3.jpg


1003129.jpg


LM-32-DAC-Bak-Hvit.jpg
 

Kommentarer

AOC

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2019
Innlegg
1.363
Antall liker
1.251
Torget vurderinger
1
Er det slik og forstå at den øverste koster kr 28.999,- og den nederste koster kr 18.849kr,-? Den øverste har svartere bakgrunn ser jeg, noe som det kan tenkes at bør sies om at kostbarere produkter bør ha.
 

MalaAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
15.07.2014
Innlegg
1.872
Antall liker
2.497
Sted
Asker
Torget vurderinger
5
Er det slik og forstå at den øverste koster kr 28.999,- og den nederste koster kr 18.849kr,-? Den øverste har svartere bakgrunn ser jeg, noe som det kan tenkes at bør sies om at kostbarere produkter bør ha.
Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener?

Normal pris er 28 999kr, men kampanjeprisen er 18 849kr :)
 

AOC

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2019
Innlegg
1.363
Antall liker
1.251
Torget vurderinger
1
Er det slik og forstå at den øverste koster kr 28.999,- og den nederste koster kr 18.849kr,-? Den øverste har svartere bakgrunn ser jeg, noe som det kan tenkes at bør sies om at kostbarere produkter bør ha.
Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener?

Normal pris er 28 999kr, men kampanjeprisen er 18 849kr :)
Janei, jeg bare tenkte at sort bakgrunn - dyrt, hvitere bakgrunn (støy) billigere, som det fremkommer av dilbene. Capiche??
 

TAS

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2007
Innlegg
1.801
Antall liker
2.025
Sted
Norge
Torget vurderinger
9
Er det slik og forstå at den øverste koster kr 28.999,- og den nederste koster kr 18.849kr,-? Den øverste har svartere bakgrunn ser jeg, noe som det kan tenkes at bør sies om at kostbarere produkter bør ha.
Tipper noen glemte å slette de to første vedleggene i og med bildene har samme vinkel...fort gjort å overse vedleggs funksjonen. ;)
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.424
Antall liker
12.956
Er det slik og forstå at den øverste koster kr 28.999,- og den nederste koster kr 18.849kr,-? Den øverste har svartere bakgrunn ser jeg, noe som det kan tenkes at bør sies om at kostbarere produkter bør ha.
Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener?

Normal pris er 28 999kr, men kampanjeprisen er 18 849kr :)
Det foreligger dobbelt posting med bilder av DACen.
Kanskje det er bakgrunn for spørsmålet fra AOC :rolleyes:
Det DACtiske vil da være å redigere annonsen for unngå mer sær Hifi humor.
 

AOC

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2019
Innlegg
1.363
Antall liker
1.251
Torget vurderinger
1
En skal ALDRI spøke og skjemte med hifi. Det sa de på DACsrevyen... Da havner en bak jitter og lås.
 

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.497
Link til alle artikler
1044
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Mala Audio på Vestlandsturné - Stavanger-Haugesund-Bergen!

Mala Audio på Vestlandsturné - Stavanger-Haugesund-Bergen!

  • 4
Mala Audio på Vestlandsturné! Vi vil ha med flere spennende oppsett på turen, og det vil være mulig å oppleve høyttalere og elektronikk fra blant annet: Børresen, Aavik, Axxess og Marten. Vi har...
Fortsett
Bransjenyheter
Opplev X-serien fra Børresen under vårmessen!

Opplev X-serien fra Børresen under vårmessen!

  • 0
Børresen sin X-serie består nå av fire modeller - X1, X2, X3 og X6. X-serien har en unik prestasjon i forhold til pris og imponerer anmeldere og kunder over hele verden. Kom innom for en demo og...
Fortsett
Bransjenyheter
I morgen starter vårmessen hos Mala Audio!

I morgen starter vårmessen hos Mala Audio!

  • 1
Fredag og lørdag 12.-13. april blir det tradisjon tro vårmesse hos Mala Audio! Kom innom å opplev en rekke spennende oppsett og produkter. Det vil også bli et stort bruktmarked! Åpningstider...
Fortsett
Bransjenyheter
Få med deg Marten Quintet2 under vårmessen 12.-13. april!

Få med deg Marten Quintet2 under vårmessen 12.-13. april!

  • 0
Marten Quintet 2 spiller under vårmessen sammen med flaggskipene i BHK serien fra PS Audio. Dette er en meget vellykket kombinasjon som må høres...
Fortsett
Bransjenyheter
Stort bruktmarked under vår messen!

Stort bruktmarked under vår messen!

  • 1
Under årets vårmesse blir det egen avdeling for brukt hi-fi! Se vårt bruktmarked på nett: https://malaaudio.no/bruktmarked/se-alle https://malaaudio.no/bruktmarked/se-alle/hoyttalere-brukt...
Fortsett
Bransjenyheter
Akustikk kveld - Grunnlaget for lyden! Torsdag 25.4

Akustikk kveld - Grunnlaget for lyden! Torsdag 25.4

  • 0
Akustikk kveld - Grunnlaget for lyden! Torsdag 25.4 kl 18-21 Mala Audio inviterer til en kveld viet til akustikk og forståelse av lyd i rommet sammen med akustiker Allister Kindingstad! Akustikk...
Fortsett
Topp Bunn