Kampanje - LM Audio 32DAC!

Vi kjører i gang vinterkampanje på LM Audio sin 32DAC!

Dette er en DAC basert på Ess Sabre dac chip og med utgangstrinn som kan bytte mellom transistor og rør. En meget fleksibel DAC med stor og dynamisk lyd.

Listepris: 28 999kr
Kampanjepris: 18 849kr

Fri frakt i Norge!

Prisen gjelder ett begrenset antall enheter på lager.

Se mer her:
https://malaaudio.no/Produkt/13/1003129/LM-Audio-32DAC

1003129 2.jpg

1003129 3.jpg

1003129.jpg

LM-32-DAC-Bak-Hvit.jpg

Kommentarer

AOC

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.04.2019
Antall liker
269
Er det slik og forstå at den øverste koster kr 28.999,- og den nederste koster kr 18.849kr,-? Den øverste har svartere bakgrunn ser jeg, noe som det kan tenkes at bør sies om at kostbarere produkter bør ha.

MalaAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
15.07.2014
Antall liker
472
Sted
Asker
Torget vurderinger
5
Er det slik og forstå at den øverste koster kr 28.999,- og den nederste koster kr 18.849kr,-? Den øverste har svartere bakgrunn ser jeg, noe som det kan tenkes at bør sies om at kostbarere produkter bør ha.
Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener?

Normal pris er 28 999kr, men kampanjeprisen er 18 849kr :)

AOC

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.04.2019
Antall liker
269

Janei, jeg bare tenkte at sort bakgrunn - dyrt, hvitere bakgrunn (støy) billigere, som det fremkommer av dilbene. Capiche??

TAS

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.12.2007
Antall liker
454
Sted
Norge
Torget vurderinger
8
Tipper noen glemte å slette de to første vedleggene i og med bildene har samme vinkel...fort gjort å overse vedleggs funksjonen. ;)

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Antall liker
5.668

Det foreligger dobbelt posting med bilder av DACen.
Kanskje det er bakgrunn for spørsmålet fra AOC :rolleyes:
Det DACtiske vil da være å redigere annonsen for unngå mer sær Hifi humor.

AOC

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.04.2019
Antall liker
269
En skal ALDRI spøke og skjemte med hifi. Det sa de på DACsrevyen... Da havner en bak jitter og lås.

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
472
Link til alle artikler
414
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Børresen 05 - Golden Ear award!

Børresen 05 - Golden Ear award!

• 7
Børresen sin største høyttaler - 05 - mottar Golden Ear award fra The Absolute Sound! Dette er fantastiske høyttalere som vi virkelig er blitt imponert over. Interessert i å høre dem? Ta kontakt...
Fortsett
Bransjenyheter
Hana Umami RED - Ny toppmodell fra Hana lanseres!

Hana Umami RED - Ny toppmodell fra Hana lanseres!

• 7
Hana lanserer nå sin nye Umami RED toppmodell pickup! Hana er blitt kjent for å levere eksepsjonell ytelse til meget gode priser. Hana er husmerket til Excel Sound Cooperation som har rundt 50...
Fortsett
Bransjenyheter
Ø Audio Icon - Testet av Hifi Knights i Polen!

Ø Audio Icon - Testet av Hifi Knights i Polen!

• 6
Ø Audio Icon er nå blitt testet av Hifi Knights i Polen! Les testen her: http://hifiknights.com/reviews/speakers/o-audio-icon/
Fortsett
Bransjenyheter
Platemesse og flyttesalget er i gang! Mala Audio - Asker

Platemesse og flyttesalget er i gang! Mala Audio - Asker

• 10
Nå er platemessen og flyttesalget vårt i gang! Vi har åpent frem til 18:00 i dag og fra 12:00 til 17:00 i morgen (søndag). Ta turen innom for en morsom hifi opplevelse, gode tilbud og massevis...
Fortsett
Bransjenyheter
Hifi helg hos Mala Audio! Flyttesalg og platemesse!

Hifi helg hos Mala Audio! Flyttesalg og platemesse!

• 4
Denne høsten flytter vi til nye, større og bedre lokaler i Asker sentrum! Fredag, lørdag og søndag denne uken - 17-19.juli Dette blir siste helg åpen butikk våre eksisterende lokaler og ønsker...
Fortsett
Bransjenyheter
Pylon Amber MK2 - Nå i demo!

Pylon Amber MK2 - Nå i demo!

• 12
Vi har nå fått inn den spennende nyheten Pylon Amber MK2 til demo! Amber MK2 er en voksen høyttaler med to 12" basselementer og horndiskant. Elementer av svært høy kvalitet med kraftig...
Fortsett
Topp Bunn