X
X186841
Gjest
Kona påstår det begynner å bli ubehagelig rett under 8 tommer så det er best å holde igjen litt.
10 til 11 tommer gør susenDip og pik![]()
![]()
10 til 11 tommer gør susenDip og pik![]()
![]()
Hver sin smak tydligvis..Sier som Eldar Vågan i Neonlys på Karl Johan--- For hu var så styggpen bakfra, og derfor fekk a alltid viljan sin.Va kona pen altså...?Jeg har nok ikke sett nok bilder. Men jeg kommer spesielt på han som måtte ha ht bak en garderobevegg...
Det var kona såkalt Waf-faktor
Edit tror han fikset det..![]()
Ok jeg har standard ræl jeg altså?Ganske utrolig, et par stykker legger ut åte og en haug henger seg på disse to trollene for å forklare om objektive sannheter og kunnskap. Noe som glatt deflekteres av trollet D som ufortørnet kommer med påstander, spørsmål og "meg kan dere ikke ta for jeg har bare noe standard ræl".. At dette karusellen ikke gjennomskues, men den fører da til aktivitet her inne..
Fikk aldri ukepenger av mine foreldre, jobba ræva av meg for å få det jeg ville ha.Ok jeg har standard ræl jeg altså?Ganske utrolig, et par stykker legger ut åte og en haug henger seg på disse to trollene for å forklare om objektive sannheter og kunnskap. Noe som glatt deflekteres av trollet D som ufortørnet kommer med påstander, spørsmål og "meg kan dere ikke ta for jeg har bare noe standard ræl".. At dette karusellen ikke gjennomskues, men den fører da til aktivitet her inne..
Nytt for meg..
Noe som er merkelig for meg derimot er at enkelte av dere aldri har hatt ræl...
For de fleste har vært kid engang i tida, fått ukepenger for å klippe gress osv.
Men antakeligvis så lever vi på forskjellige planeter...
Noen har aldri tatt den stien faktisk, de har bare trått rett opp.
Neida!! -Aldri noe Hån for hundrede gang!!
;D
Jobbet mye rundtogmkring jeg også på gårder og torvfabrikker osv`50 kr timen og akkord.. Så da fikk jeg kjøpt CD spiller, Sanyokasettanlegg hadde ikke cd....Fikk aldri ukepenger av mine foreldre, jobba ræva av meg for å få det jeg ville ha.Ok jeg har standard ræl jeg altså?Ganske utrolig, et par stykker legger ut åte og en haug henger seg på disse to trollene for å forklare om objektive sannheter og kunnskap. Noe som glatt deflekteres av trollet D som ufortørnet kommer med påstander, spørsmål og "meg kan dere ikke ta for jeg har bare noe standard ræl".. At dette karusellen ikke gjennomskues, men den fører da til aktivitet her inne..
Nytt for meg..
For de fleste har vært kid engang i tida, fått ukepenger for å klippe gress osv.
;D
Det er en lærdom de fleste barn burde få med seg, setter mer pris på ting på den måten.
Men får høre det fra mine 4 barn, Ja sånn var det i gamledager. Barna i dag har det alt for lett økonomisk.
Har standard ræl fortsatt jeg.. Ikke noe hype. Så slutt å tillegge folk meninger, utstyr og holdninger de ikke har. Og takk for meg, i denne intetsigende tråden.Jobbet mye rundtogmkring jeg også på gårder og torvfabrikker osv`50 kr timen og akkord.. Så da fikk jeg kjøpt CD spiller, Sanyokasettanlegg hadde ikke cd....Fikk aldri ukepenger av mine foreldre, jobba ræva av meg for å få det jeg ville ha.Ok jeg har standard ræl jeg altså?Ganske utrolig, et par stykker legger ut åte og en haug henger seg på disse to trollene for å forklare om objektive sannheter og kunnskap. Noe som glatt deflekteres av trollet D som ufortørnet kommer med påstander, spørsmål og "meg kan dere ikke ta for jeg har bare noe standard ræl".. At dette karusellen ikke gjennomskues, men den fører da til aktivitet her inne..
Nytt for meg..
;D
Det er en lærdom de fleste barn burde få med seg, setter mer pris på ting på den måten.
Men får høre det fra mine 4 barn, Ja sånn var det i gamledager. Barna i dag har det alt for lett økonomisk.
Men tror vi fikk 20 kr uken eller så hjemmefra, bare til mest nødvendigste.
Jeg tenkte mere? -Hva var deres anlegg på gutterommet? Var det bare noe standard Ræl sånn som jeg har nå?
Da har vi standar ræl begge to da.. (Skulle nesten tro jeg var trådstarterHar standard ræl fortsatt jeg.. Ikke noe hype. Så slutt å tillegge folk meninger, utstyr og holdninger de ikke har. Og takk for meg, i denne intetsigende tråden.Jobbet mye rundtogmkring jeg også på gårder og torvfabrikker osv`50 kr timen og akkord.. Så da fikk jeg kjøpt CD spiller, Sanyokasettanlegg hadde ikke cd....Fikk aldri ukepenger av mine foreldre, jobba ræva av meg for å få det jeg ville ha.
Men tror vi fikk 20 kr uken eller så hjemmefra, bare til mest nødvendigste.
Jeg tenkte mere? -Hva var deres anlegg på gutterommet? Var det bare noe standard Ræl sånn som jeg har nå?
Mener du at du ble utsatt for hån nå?Ok jeg har standard ræl jeg altså?Ganske utrolig, et par stykker legger ut åte og en haug henger seg på disse to trollene for å forklare om objektive sannheter og kunnskap. Noe som glatt deflekteres av trollet D som ufortørnet kommer med påstander, spørsmål og "meg kan dere ikke ta for jeg har bare noe standard ræl".. At dette karusellen ikke gjennomskues, men den fører da til aktivitet her inne..
Nytt for meg..
;D
Mener du at du ble utsatt for hån nå?Ok jeg har standard ræl jeg altså?Ganske utrolig, et par stykker legger ut åte og en haug henger seg på disse to trollene for å forklare om objektive sannheter og kunnskap. Noe som glatt deflekteres av trollet D som ufortørnet kommer med påstander, spørsmål og "meg kan dere ikke ta for jeg har bare noe standard ræl".. At dette karusellen ikke gjennomskues, men den fører da til aktivitet her inne..
Nytt for meg..
;D
Hehe, er vel mer lydmålere...Landmålere?
Aspirerer til dagens innlegg!Landmålere?
En av de mer seriøse annonsene ser det ut til, inneholder til og med et par parametere av interesse.Finner noe kabler avbildet i HiFi-revyen fra 1982 å frem i tid Japanske AudioNote i sølv Monster /Dishwasher /Neutrik / Legato .
World of Hi-Fi – Danmarks st�rste Hi-Fi arkiv
Phono kabel 1983
Vis vedlegget 513518
Isåfall hadde aldri denne tråden vært til?Vi for sette vår litt til vår Herre at i fremtiden har Mor / Far mulighet til å konsekvens utrede genene sine før de setter barn til verden så vil i alle fall HFS nyte rolige dager .
Isåfall hadde aldri denne tråden vært til?Vi for sette vår litt til vår Herre at i fremtiden har Mor / Far mulighet til å konsekvens utrede genene sine før de setter barn til verden så vil i alle fall HFS nyte rolige dager .
En flekk på dyna..![]()
Du snakker om parametere av interesse mye spennende å finne i de eldre utgaver av HiFi-revyenEn av de mer seriøse annonsene ser det ut til, inneholder til og med et par parametere av interesse.Finner noe kabler avbildet i HiFi-revyen fra 1982 å frem i tid Japanske AudioNote i sølv Monster /Dishwasher /Neutrik / Legato .
World of Hi-Fi – Danmarks st�rste Hi-Fi arkiv
Phono kabel 1983
Vis vedlegget 513518