G
Gjestemedlem
Gjest
Man kan jo tilføye en høvelig adventsperiode.ErosLoveking skrev:må det være omkring vintersolverv?
Forslag til yulekalender:
Vedlegg
-
52.1 KB Visninger: 194
Man kan jo tilføye en høvelig adventsperiode.ErosLoveking skrev:må det være omkring vintersolverv?
Gjestemedlem skrev:Man kan jo tilføye en høvelig adventsperiode.ErosLoveking skrev:må det være omkring vintersolverv?
Gjestemedlem skrev:Man kan jo tilføye en høvelig adventsperiode.ErosLoveking skrev:må det være omkring vintersolverv?
HVOR kan denne bestilles????Tubesnake skrev:Det blir ihvertfall en annerledes jul. For første gang i livet har jeg faktisk forhåndsbestilt en juleplate.rolfozzy skrev:Jeg tror ikke jula blir det samme etter denne.
![]()
![]()
Her til kr 74,- levert.VilhelmW skrev:HVOR kan denne bestilles????
Hæ? Ikke på vinyl??? Forøvrig begynner jeg å lure på mr. Zimmermann, når den gamle protestsangeren hiver seg på julegalskapen...Men jeg skal ha den, som et alternativ til Sissel Kyrkjebø!mteinum skrev:Her til kr 74,- levert.VilhelmW skrev:HVOR kan denne bestilles????
http://www.bangcd.com/productDetail.aspx?prod_id=11294
Og enkelte har, nøkternt vurdert, ikke det minste peiling på Dylan.BBking skrev:Dylan har nøkternt vurdert ikke laget noe av verdi siden 60-tallet.
Og enkelte er, nøkternt vurdert, enig med siste talerrolfozzy skrev:Og enkelte har, nøkternt vurdert, ikke det minste peiling på Dylan.BBking skrev:Dylan har nøkternt vurdert ikke laget noe av verdi siden 60-tallet.
Tull og tøys, han var best midt på 70-tallet etter å ha vokst seg ut av seg de naive protestvisene men før det religiøse tullballet slo inn.BBking skrev:Dylan har nøkternt vurdert ikke laget noe av verdi siden 60-tallet.
Er ikke det en og samme person???? ;DJanR skrev:
Hertis & Carola?Gjestemedlem skrev:Årets mest selsomme?
- Carola spurte meg om jeg ville synge inn en julelåt sammen med henne, og det takket jeg ja til. Det passet perfekt for meg, og jeg syns det har blitt en utrolig rørende og vakker sang. Jeg er også glad for at jeg fikk fremføre den på mitt vis, sier Dyvik Husby til VG.
http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=582414
huvvvaa
heller.rolfozzy skrev:Og enkelte har, nøkternt vurdert, ikke det minste peiling på Dylan
Det er bare å bli vandt til det.Valentino skrev:Hvorfor blir edelgraner grå og hvorfor har min kvinne og mine avkom slikt behov for å beholde det til langt ut i januar? Jeg kommer ikke til skuffene med teksthefter!
Det med grått kan jeg ikke hjelpe deg med - det er kan hende bare noe som kommer med alderen også på juletrær?Valentino skrev:Hvorfor blir edelgraner grå og hvorfor har min kvinne og mine avkom slikt behov for å beholde det til langt ut i januar? Jeg kommer ikke til skuffene med teksthefter!
20+Trane skrev:Det er 20+ grader, nissen har ferie, gresset er grønt, hotpants er hot i år, jentene har minst like lange ben som ifjor, jeg lå naken på stranden i dag, det er kald øl i kjøleskapet....hvor faen kommer alt pratet om julen og veisalting fra ??!!!
Syke, syke mennesker !
Det sitter folk hos Freia og Nidar og planlegger utkjøring av julemarsipan "as we suntan."Trane skrev:Det er 20+ grader, nissen har ferie, gresset er grønt, hotpants er hot i år, jentene har minst like lange ben som ifjor, jeg lå naken på stranden i dag, det er kald øl i kjøleskapet....hvor faen kommer alt pratet om julen og veisalting fra ??!!!
Syke, syke mennesker !
Bussssinesssslars_erik skrev:20+Trane skrev:Det er 20+ grader, nissen har ferie, gresset er grønt, hotpants er hot i år, jentene har minst like lange ben som ifjor, jeg lå naken på stranden i dag, det er kald øl i kjøleskapet....hvor faen kommer alt pratet om julen og veisalting fra ??!!!
Syke, syke mennesker !![]()
![]()
??????