Julen er her!

T

TT.

Gjest
Nå har julebrusen ankommet butikkene, så da er vel juleølet rett rundt hjørnet. Vente, vente....

jmolnes

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
6.398
Noko meir elegant enn ei kasse øl - flott kalender forslag!

Gjestemedlem skrev:
ErosLoveking skrev:
må det være omkring vintersolverv?
Man kan jo tilføye en høvelig adventsperiode. :)

Forslag til yulekalender:

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Tubesnake skrev:
rolfozzy skrev:
Jeg tror ikke jula blir det samme etter denne.

Det blir ihvertfall en annerledes jul. For første gang i livet har jeg faktisk forhåndsbestilt en juleplate. :D
HVOR kan denne bestilles????

By the way: Jeg har kjørt flere runder med lutfisk og ribbe allerede! Må ha litt avveksling til fårikålen...
;D

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Dylan har nøkternt vurdert ikke laget noe av verdi siden 60-tallet.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.471
Torget vurderinger
2
BBking skrev:
Og enkelte har, nøkternt vurdert, ikke det minste peiling på Dylan.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
rolfozzy skrev:
BBking skrev:
Og enkelte har, nøkternt vurdert, ikke det minste peiling på Dylan.
Og enkelte er, nøkternt vurdert, enig med siste taler

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.408
Torget vurderinger
18
BBking skrev:
Tull og tøys, han var best midt på 70-tallet etter å ha vokst seg ut av seg de naive protestvisene men før det religiøse tullballet slo inn.

Når det gjelder julen så er jeg en stor fan av den kommersielle delen, lange åpningstider og cheesy amerikanske filmer. Jeg foretrekker Nissen før Jesus.

G

Gjestemedlem

Gjest
Årets mest selsomme?

- Carola spurte meg om jeg ville synge inn en julelåt sammen med henne, og det takket jeg ja til. Det passet perfekt for meg, og jeg syns det har blitt en utrolig rørende og vakker sang. Jeg er også glad for at jeg fikk fremføre den på mitt vis, sier Dyvik Husby til VG.

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=582414

huvvvaa

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Gjestemedlem skrev:
Årets mest selsomme?

- Carola spurte meg om jeg ville synge inn en julelåt sammen med henne, og det takket jeg ja til. Det passet perfekt for meg, og jeg syns det har blitt en utrolig rørende og vakker sang. Jeg er også glad for at jeg fikk fremføre den på mitt vis, sier Dyvik Husby til VG.

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=582414

huvvvaa
Hertis & Carola?
Og jeg som trodde han bare SPILLER Jesus ::)

T

TT.

Gjest
I går var det 1/2 pris på julesjokoladen/marsipanen på KIWI her jeg bor, så da ble det kjøpt inn resten av favorittsjokoladen min, så nå kan julen vare helt til påske. Forøvrig gikk juletreet, julelysene ute, lysestakene, julestjernene og resten av pynten ut døra i dag. Nå var jeg så lei hele julen at det måtte bare gjøres. Siste frist er 20. dag jul dvs 13 januar eller 13. dag jul dvs 6 januar (men her strides de lærde om når julen er slutt)

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.624
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Hvorfor blir edelgraner grå og hvorfor har min kvinne og mine avkom slikt behov for å beholde det til langt ut i januar? Jeg kommer ikke til skuffene med teksthefter!

Terka

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2007
Antall liker
4
I dag er det to dager siden vi friserte juletreet og restene flyttet utomhus... godt var det! ;D

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.327
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Valentino skrev:
Hvorfor blir edelgraner grå og hvorfor har min kvinne og mine avkom slikt behov for å beholde det til langt ut i januar? Jeg kommer ikke til skuffene med teksthefter!
Det er bare å bli vandt til det.
20. dag jul her i huset.

Håvard

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.103
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Valentino skrev:
Det med grått kan jeg ikke hjelpe deg med - det er kan hende bare noe som kommer med alderen også på juletrær?

Dere får gå rundt jultreet og synge "julen varer helt til påske" mange nok ganger hver dag utover - så tenker jeg at både kone og barn finner ut at det greieste er å få ut roten til problemet så fort som mulig.

Mitt juletre skal ut i løpet av uken - det gjelder bare å time det slik at det passer med at minusgradene finner seg et maksimum. Sitter her på harde livet og deriverer yr-kurvene - men blir ikke riktig klok på når det er lurt å slå til.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.624
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Yngstemann blir fem på fredag, og fruen har latt ham "bestemme" at det blir til og med da.

What can a poor boy do/Except sing in a rock'n roll band

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.103
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Cause in sleepy London Town / There's no place for a Street Fighting Man ...

Ja, ja - fredag var da ikke SÅ langt uti januar.

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Kansje det skulle være jul(i) pizza ;D ;D
Uansett så begynner det tidligere og tidligere hvert år så jeg blir ikke forundret ::)

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.235
Torget vurderinger
4
Det er 20+ grader, nissen har ferie, gresset er grønt, hotpants er hot i år, jentene har minst like lange ben som ifjor, jeg lå naken på stranden i dag, det er kald øl i kjøleskapet....hvor faen kommer alt pratet om julen og veisalting fra ??!!!

Syke, syke mennesker !

T

TT.

Gjest
Tydelig at julen ER like om hjørnet; TV3 sender idag 14:55 et program om "Julen hos Obama"... Og solen skinner fortsatt her på det usentrale indre østland og gradene bikker snart +20.... he he

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.414
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Trane skrev:
Det er 20+ grader, nissen har ferie, gresset er grønt, hotpants er hot i år, jentene har minst like lange ben som ifjor, jeg lå naken på stranden i dag, det er kald øl i kjøleskapet....hvor faen kommer alt pratet om julen og veisalting fra ??!!!

Syke, syke mennesker !
20+ :eek: :eek: :eek:??????

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.652
Torget vurderinger
24
Benytter herved anledningen til å ønske alle forumister en riktig god jul!

V

vredensgnag

Gjest
Trane skrev:

Syke, syke mennesker !
Det sitter folk hos Freia og Nidar og planlegger utkjøring av julemarsipan "as we suntan."

http://www.facebook.com/group.php?gid=27922993094

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.040
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
lars_erik skrev:
Trane skrev:

Syke, syke mennesker !
20+ :eek: :eek: :eek:??????
Bussssinessss

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.103
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Kan hende er julen noe spesielt i Vestfold - men det var ikke mye julestemning her i Oslo i ettermiddag i hvert fall. Kona og jeg satt ute på terrassen og koste oss med laks til middag med litt hvitvin til - vel, ikke så rent lite hvitvin - og høstsolen varmet ganske godt. Ikke mye som minnet om julemarsipan og slikt.

T

TT.

Gjest
Her i Østfold gikk ettermiddagen med på å klippe gresset og å rydde i boden. Herlig høstvær, så julen er heldigvis langt unna... bare handelstanden som er i julemodus og forresten har byggekjeden Montèr kjørt en reklamefilm med julemusikk i over en uke på tv allerede....

Topp Bunn