Utsolgt .Juleølet er utsolgt.TTmania skrev:Pussig. Var i butikken igjen i dag, men intet juleøl å se. Er vel rett rundt hjørnet. God helg folkens
Norges desidert beste julebrus. Skal ta en tur til Kristiansand og kjøpe noen kasser.mteinum skrev:Og da står det en flaske med julebrus fra cb på bordet her. God jul!![]()
Julebruskongen har ikke stemmerett i mitt valg av julebrus.TTmania skrev:Iflg selveste Julenruskongen, er det KUN Aas julebrus som gjelder. Og er du i tvil, søk på Julebruskongen på YouTube
;D ;Drolfozzy skrev:Utsolgt .Juleølet er utsolgt.TTmania skrev:Pussig. Var i butikken igjen i dag, men intet juleøl å se. Er vel rett rundt hjørnet. God helg folkens
Men uansett er videoen på YouTube verdt å se...he herolfozzy skrev:Julebruskongen har ikke stemmerett i mitt valg av julebrus.TTmania skrev:Iflg selveste Julenruskongen, er det KUN Aas julebrus som gjelder. Og er du i tvil, søk på Julebruskongen på YouTube
Ja, en måned i forkant holder i massevis.Gjestemedlem skrev:Blir jo litt ensformig dette julestyret. Samme fantasiløse maset om igjen hvert eneste år. Kunne vært mer moro om man fant noen nye påskudd til et par fridager og en familiemiddag midt på vinteren.
Tenk om Halloween skulle begynt 3 måneder for tidlig også. Hadde fort gått lei det også da.
når øl har en holbarhet på på ca ni mnd. så er nok det en spennende opplevelseErosLoveking skrev:har fortsatt juleøl igjen fra 2002, 2003 og 2004. 8)
Interessant smak og effekt. ;D
Hei!Elektron skrev:Da er det vel på tide å finne frem julemusikken også
Elektron
Så var julen kommet til indre Vestfold.rolfozzy skrev:Ikke lenge igjen til jul nå.
Hæ ? Da blir det jo ingen harde pakker under juletreet.nslookup skrev:julen er kun for religiøse og handelsstand. burde være avskaffet etter "min" mening.....
du får heller ønske deg noe hardt til din fødselsdag!Roberten skrev:Hæ ? Da blir det jo ingen harde pakker under juletreet.nslookup skrev:julen er kun for religiøse og handelsstand. burde være avskaffet etter "min" mening.....
det vil alltid være fortreffelig med noen fridager.ErosLoveking skrev:Etter at jeg sluttet i den hellige handelstand har jeg lært meg å sette pris på jula. Driter i hallejulapreiket, stresset på forhånd og alt det der, men selve romjula er utrolig deilig avslappa. Samfunnet burde gått i romjulsgiret oftere.
Det fine med romjulen er vel at julen er over, mange har fri og kan drikke vin samtidig og de obligatoriske familietreffene er unnagjort for denne gang.ErosLoveking skrev:Etter at jeg sluttet i den hellige handelstand har jeg lært meg å sette pris på jula. Driter i hallejulapreiket, stresset på forhånd og alt det der, men selve romjula er utrolig deilig avslappa. Samfunnet burde gått i romjulsgiret oftere.
Det er STOR forskjell på "et par fridager" og romhjulen. I romhjulen går hele samfunnet for kvart maskin og det er det som er så genialt med julen! Du kan ramle inn hos folk og de er faktisk hjemme og i avslappet modus.nslookup skrev:det vil alltid være fortreffelig med noen fridager.ErosLoveking skrev:Etter at jeg sluttet i den hellige handelstand har jeg lært meg å sette pris på jula. Driter i hallejulapreiket, stresset på forhånd og alt det der, men selve romjula er utrolig deilig avslappa. Samfunnet burde gått i romjulsgiret oftere.
Har friuke hver 3. uke og 5 dagers langhelg hver 3. helg, så jeg vet alt om det å ha fri. ;Dnslookup skrev:det vil alltid være fortreffelig med noen fridager.ErosLoveking skrev:Etter at jeg sluttet i den hellige handelstand har jeg lært meg å sette pris på jula. Driter i hallejulapreiket, stresset på forhånd og alt det der, men selve romjula er utrolig deilig avslappa. Samfunnet burde gått i romjulsgiret oftere.
det heter å stikke fingern i jorda..Spiralis skrev:nslookup skrev:det vil alltid være fortreffelig med noen fridager.ErosLoveking skrev:Etter at jeg sluttet i den hellige handelstand har jeg lært meg å sette pris på jula. Driter i hallejulapreiket, stresset på forhånd og alt det der, men selve romjula er utrolig deilig avslappa. Samfunnet burde gått i romjulsgiret oftere.
Det er STOR forskjell på "et par fridager" og romhjulen. I romhjulen går hele samfunnet for kvart maskin og det er det som er så genialt med julen! Du kan ramle inn hos folk og de er faktisk hjemme og i avslappet modus.
nslookup skrev:det heter å stikke fingern i jorda..Spiralis skrev:nslookup skrev:det vil alltid være fortreffelig med noen fridager.ErosLoveking skrev:Etter at jeg sluttet i den hellige handelstand har jeg lært meg å sette pris på jula. Driter i hallejulapreiket, stresset på forhånd og alt det der, men selve romjula er utrolig deilig avslappa. Samfunnet burde gått i romjulsgiret oftere.
Det er STOR forskjell på "et par fridager" og romhjulen. I romhjulen går hele samfunnet for kvart maskin og det er det som er så genialt med julen! Du kan ramle inn hos folk og de er faktisk hjemme og i avslappet modus.
På sitt beste er han rasende festlig!Spiralis skrev:nslookup skrev:det heter å stikke fingern i jorda..Spiralis skrev:nslookup skrev:det vil alltid være fortreffelig med noen fridager.ErosLoveking skrev:Etter at jeg sluttet i den hellige handelstand har jeg lært meg å sette pris på jula. Driter i hallejulapreiket, stresset på forhånd og alt det der, men selve romjula er utrolig deilig avslappa. Samfunnet burde gått i romjulsgiret oftere.
I den angjeldene årstid er det, her jeg bor, gjerne litt for meget tele i jorden til at det anses anbefalelsesverdig å "stikke fingeren i jorden"!
Snakk for Dem selv min gode mann ! ( Ateist !!BBking skrev:2. juledag bør naturligvis avskaffes som offentlig høytidsdag. Det som feires er jo i realiteten vintersolverv (22. desember). En fridag er nok. Ellers inaktivitet, fedme og fyll.
Yule/jul er en hedensk høytid. At de jesusdyrkerne har prøvd å kapre festen og redusere den til til et bønnemøte trenger ikke legge noen demper for festglade hedninger. 8)BT skrev:Hedninger bør naturligvis ikke feire jul.
Gjestemedlem skrev:Yule/jul er en hedensk høytid. At de jesusdyrkerne har prøvd å kapre festen og redusere den til til et bønnemøte trenger ikke legge noen demper for festglade hedninger. 8)BT skrev:Hedninger bør naturligvis ikke feire jul.
http://idun.wicca.no/sabbater/yule/
???BT skrev:Du mener hedningene burde ta opp de gamle vikingetradisjonene med å drikke seg sanseløse omkring vintersolverv? T
Nei, sommersolverv, eller sankthans, som den nå heter, er jo kjent for akkurat det samme.... ;DErosLoveking skrev:må det være omkring vintersolverv?
Jul ble feiret i førkristen tid i Norge. Alle vet det!BT skrev:Hedninger bør naturligvis ikke feire jul.