jmolnes's hifikrok

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    God helg. Sitter å buret på om jeg skal bygge om racket igjen. Alt i en høyde. Platespiller 2 ble solgt idag (snufs) så kan få ned breidda fra 3 til 1.
    Ingenting å lure på. Har du lyst, og krefter til å gjere det er det berre å køyre på. Litt utrivelig å sjå på tomme hyller, kan fort verte dyrt å fylle dei opp!😂
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.983
    Antall liker
    20.114
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Sidan du er på flyttefot er det berre å vente. Lag til eit stativ der du kan sette albumet du spelar no, ser fleire har slike. Fornøgd med ny amp?
    To F ing late... 😁
    IMG_20220916_161946.jpg

    Altså ny amp er jo kun et rimelig venteamp sammen med en gammel prosessor frå Emotiva. Det som vertfall er helt sikkert er at det er veldig ulik type lyd på det jeg har nå og den SET rørforsterkeren som sto her.

    Men det som nok er det viktigste for meg er at jeg har musikk og at jeg kan kose meg med det. Uten å måtte tape så mye kroner når jeg senere går videre.
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    To F ing late... 😁
    Vis vedlegget 849558
    Altså ny amp er jo kun et rimelig venteamp sammen med en gammel prosessor frå Emotiva. Det som vertfall er helt sikkert er at det er veldig ulik type lyd på det jeg har nå og den SET rørforsterkeren som sto her.

    Men det som nok er det viktigste for meg er at jeg har musikk og at jeg kan kose meg med det. Uten å måtte tape så mye kroner når jeg senere går videre.
    Går fort i svingane ser eg! Skjønar tankegangen.
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Tacofredag snart historie.
    Stua for meg sjøl!
    Høvelig drikke i nærleiken, og har vore gjennom albumet Belonging.
    Herskar i det digitale domenet via iPhone.
    No er eg tilbake i tenåra med dette albumet:
    1EBA0D91-3C0F-4594-9B65-D4CE09107F95.jpeg
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    For over 20 år sidan kjøpte eg mitt første album i Back To Mine serien. Det var sett saman av gruppa Faithless. Seinare kjøpte eg også albuma av Groove Armada og Danny Tenaglia. Dei fleste albuma i serien ligg tilgjengelig på Spotify. Legg ved ei kort beskriving av konseptet:

    «Back to Mine is a series of mix albums, usually mixed by DJs or composers of electronic music. The compilations usually feature artists other than the artist compiling the album, and are based on what the artist would play in their home after a night out, rather than as part of a nightclub session.»
    1FACAD15-14EC-44D0-9DB8-D0C5574A9D12.jpeg
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    I høgste grad innevær i dag. Regnet høljar ned, men inne er det fint. Kaffikoppen på bordet, og lavmælt singer/songwriter via Spotify. Ny artist for meg, takk til @ragwo for tipset.
    5F03D274-0067-4915-BE88-B04F6A81A510.jpeg
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Det ser ut som Miles Davis Boksen eg kjøpte har forsvunne i posten. Sende ei melding til selgar via amazon.co.uk og lurte på kva tid eg kunne forvente ankomst, og at det ikkje var råd å spore pakken. Fekk svar kort tid etter:
    A952B556-C6A1-42DF-BA2D-C6457680CF31.jpeg

    Hadde ærlig talt ikkje venta svar før over helga, så kudos til Rock Hopper Entertainment!

    Sidan det er høg beinføring lenger sør, så kan eg ikkje vere dårligare her!
    F638BB59-44AD-4F94-A325-261A9099087C.jpeg

    Little Feat - Electrif Lycanthrope syter for kveldens første sett!
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.965
    Antall liker
    81.735
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Tacofredag snart historie.
    Stua for meg sjøl!
    Høvelig drikke i nærleiken, og har vore gjennom albumet Belonging.
    Herskar i det digitale domenet via iPhone.
    No er eg tilbake i tenåra med dette albumet: Vis vedlegget 849679
    Liker det albumet veldig godt, ergo: du har god smak! 😜👍
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Takk! Nesten så ein vert litt varm i kinna!

    På nittitalet var eg så heldig å oppleve konsertar med mellom anna Bendik Hofseth og Jonas Fjeld på studentkroa i Volda. Fleire av bandmedlemmane gjekk att. Paolo Vinaccia og Audun Erlien var mellom dei om eg hugsar rett.

    Kjøpte Texas Jensen etter eine konserten. Må innrømme at det først var på det albumet eg «oppdaga» Ole Paus. Før dette oppfatta eg Paus meir som ein «tulling», mykje i Se og Hør, og satiriske tekstar. Måtte ta ei kraftig korrigering av dette då eg oppdaga at han var tekstforfattar på albumet. Eg var «tullingen» viste det seg. Har etter dette fått eit «nært» forhold til Paus både som tekstforfattar, og særlig som formidlar.

    Edit: på sporet Det Andre Livet spelar Iver Kleive piano. Enkel framføring, store kjensler. Like gripande kvar gong. For meg i alle fall …


    7C514D01-4DA1-4666-92E0-792BFC4E7582.jpeg
     
    Sist redigert:

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Las ein sak på NRK i går om klubben Head On. «Klubben der nesten ingen slapp inn»! Artig å lese, slapp forøvrig ikkje inn der den eine gongen eg prøvde!😂

    Men, i saka var det link til spelelista på Spotify: headon92–02, funky som få!

    Får du ikkje fot av denne låta står det dårlig til🕺🏻
    AA13D397-EF55-4F33-B857-6C21103FBA78.jpeg


    Lenker:

     

    Steinkare

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2004
    Innlegg
    1.001
    Antall liker
    360
    Torget vurderinger
    10
    Fin utsikt frå hamna i dag.

    Det går fint framover etter akillesoperasjonen, og eg kan legge frå meg ortosen om to veker. Infeksjonen etter rotspissamputasjonen i vår har også gitt seg etter behandling. Livet smiler i dag!

    Når det gjeld stereoanlegget er eg godt nøgd. Det vert ikkje gjort noko bytte med det første. Kosar meg med musikken, og prøvar å utvide det fysiske arkivet så godt eg kan.

    God helg, folkens! Vis vedlegget 847732
    Hvor hen i verden er dette?
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.957
    Antall liker
    11.765
    Sted
    Hus
    Las ein sak på NRK i går om klubben Head On. «Klubben der nesten ingen slapp inn»! Artig å lese, slapp forøvrig ikkje inn der den eine gongen eg prøvde!😂

    Men, i saka var det link til spelelista på Spotify: headon92–02, funky som få!

    Får du ikkje fot av denne låta står det dårlig til🕺🏻 Vis vedlegget 850526

    Lenker:

    Var aldri på det stedet, og var heller ikke klar over det. Jævlig bra spilliste forresten :)
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Trur eg har tipsa om denne før, men her kjem det på nytt! Eg er stor fan av TV-serien om Harry Bosch. Bra historie, val av skodespelarar, og ikkje minst jazzmusikken som vert spelt. Høvelig stereoanlegg har han også. Eg har Spotify, og der ligg det fleire spelelister(sikkert spelelister på andre strøymetenester også). Legg ved tre, samt bilete av stereo og utsikt:




    1C505E2B-D1D9-4E06-817E-7DF1F8830557.jpeg
     
    Sist redigert:

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Trur eg har tipsa om denne før, men her kjem det på nytt! Eg er stor fan av TV-serien om Harry Bosch. Bra historie, val av skodespelarar, og ikkje minst jazzmusikken som vert spelt. Høvelig stereoanlegg har han også. Eg har Spotify, og der ligg det fleire spelelister(sikkert spelelister på andre strøymetenester også). Legg ved to, samt bilete av stereo og utsikt:


    Vis vedlegget 851177
    Fin leilighet har han og.. Med litt av en utsikt. Bosch Legacy er også meget bra 😊
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Fin leilighet har han og.. Med litt av en utsikt. Bosch Legacy er også meget bra 😊
    Veldig bra utsikt, minner om utsikta Robert De Niro har i filmen Heat. Ventar spent på neste episode av Bosch Legacy!
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Veldig bra utsikt, minner om utsikta Robert De Niro har i filmen Heat. Ventar spent på neste episode av Bosch Legacy!
    Heat er vel av den sjeldne sorten hvor to superstjerner, som er gode venner på privaten, spiller sammen 😊. Husker jeg så den på Klingenberg i Oslo in the day :)
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Heat er vel av den sjeldne sorten hvor to superstjerner, som er gode venner på privaten, spiller sammen 😊. Husker jeg så den på Klingenberg i Oslo in the day :)
    Om eg ikkje tek feil er det den første filmen dei deltek i same scene? Treffet på veikroa er stor filmkunst! Hmm, trur eg må sjå den oppatt snart🤔
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.212
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tool er jo bra, men jeg krøller meg sammen i fosterstilling av bare mannelegger! Denne tråden er i fritt fall! 😡😄
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn