jmolnes's hifikrok

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    43.924
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Nei, nei, slutt nå med dette om at man skal ha gjort en masse greier for å gjøre seg fortjent til en øl 😳 Hvordan i alle dager skulle jeg da fått drukket øl 😆
    Smaker litt bedre da, når man synes man har vært litt flink. Å ha gjort en innsats later til å få ekstra fart på dett limbiske system hvor vi finner belønningsenteret i hjernen. Det er det som gjør at vi får frigjort dopamin og får den gode følelsen når ølet gjør sin virkning.
    Uten dette blir vi bare sløve og trøtte av alkohol. Derfor er det lurt å gjøre en innsats på forhånd slik at systemet blir trigget.
    At man er fornøyd med seg sjøl og synes man har vært flink gir prosessen en boost.
    Du er jo i det minste flink til å drikke øl?! 😆

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.844
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Smaker litt bedre da, når man synes man har vært litt flink. Å ha gjort en innsats later til å få ekstra fart på dett limbiske system hvor vi finner belønningsenteret i hjernen. Det er det som gjør at vi får frigjort dopamin og får den gode følelsen når ølet gjør sin virkning.
    Uten dette blir vi bare sløve og trøtte av alkohol. Derfor er det lurt å gjøre en innsats på forhånd slik at systemet blir trigget.
    At man er fornøyd med seg sjøl og synes man har vært flink gir prosessen en boost.
    Tal for deg sjøl....... Makan :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    47.760
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Pøh! Gjør mye greier jeg! Akkurat nå har jeg gjort mitt ytterste for å heie frem Haaland sammen med en gjeng engelskmenn. Slitsomt, så nå må jo dopamin-greien være velfortjent 😆

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    43.924
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Pøh! Gjør mye greier jeg! Akkurat nå har jeg gjort mitt ytterste for å heie frem Haaland sammen med en gjeng engelskmenn. Slitsomt, så nå må jo dopamin-greien være velfortjent 😆
    Du har utvilsomt ingen grunn til å la være. 😆
    Noe sannhet er det i dette, men
    det var ikke så alvorlig ment.
    Trodde du kjenner meg? 🤔😊

Beklager at jeg framstår som "spalteplager" @jmolnes.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    47.760
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Du har utvilsomt ingen grunn til å la være. 😆
    Noe sannhet er det i dette, men
    det var ikke så alvorlig ment.
    Trodde du kjenner meg? 🤔😊

Beklager at jeg framstår som "spalteplager" @jmolnes.
    Alvorlig ment! Jeg tar naturligvis alt du skriver blodig alvorlig som jeg forventer at du gjør med mine innlegg 😄

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.885
    Det vert endå ein fin dag på Sunnmøre, merkar at hausten er på veg, er kaldare i lufta no. Inne har eg henta fram ein klassikar: Keith Jarrett - At The Blue Note, The Complete Recordings. Har rett og slett starta frå byrjinga på denne skattekista. Straks tid for næringsinntak, og ein tur ut. Kven veit, kanskje dukkar det opp ei «overrasking» i postkassa? Det er i alle fall to pakkar på veg..

I kveld @Karmana, skal eg leite fram nokre øl berre derfor!😂
    F57D8650-14C0-4EDB-8E6A-21A1BE4537A5.jpeg

Retep

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    13.844
    Sted
    Mogreina
    Torget vurderinger
    23
    Da blir det en kort tur til Volda i helga. Opp fredag og ned mandag. Om du he muligheit til å ta imot en kar så hadde det våre topp!

ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    8.846
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    41
    Det vert endå ein fin dag på Sunnmøre, merkar at hausten er på veg, er kaldare i lufta no. Inne har eg henta fram ein klassikar: Keith Jarrett - At The Blue Note, The Complete Recordings. Har rett og slett starta frå byrjinga på denne skattekista. Straks tid for næringsinntak, og ein tur ut. Kven veit, kanskje dukkar det opp ei «overrasking» i postkassa? Det er i alle fall to pakkar på veg..

I kveld @Karmana, skal eg leite fram nokre øl berre derfor!😂 Vis vedlegget 845553
    Fantastisk utsikt!

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.885
    Fantastisk utsikt!
    Takk, det er faktisk det, sjøl om det er Volda!😂 Er trass alt frå Ørsta! Men harselas til side: det er ein fin plass. Godt utsyn frå denne sida av huset. Det er eit boligfelt utbygd på 50-60 talet, stort sett. God plass mellom husa.

Alt ver har sin sjarm, og det er fint med utsikta. Særleg kveldane, men også no! Kjekt med ferga som kryssar fjorden også, noko fredfylt over det på eit vis.

Å kunne lytte til musikk med utsikt er noko eige, slik du også kan om eg hugsar rett?
    39EDE7E9-BEE0-400D-AB8B-AE7755B89235.jpeg

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.885

ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    8.846
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    41
    Takk, det er faktisk det, sjøl om det er Volda!😂 Er trass alt frå Ørsta! Men harselas til side: det er ein fin plass. Godt utsyn frå denne sida av huset. Det er eit boligfelt utbygd på 50-60 talet, stort sett. God plass mellom husa.

Alt ver har sin sjarm, og det er fint med utsikta. Særleg kveldane, men også no! Kjekt med ferga som kryssar fjorden også, noko fredfylt over det på eit vis.

Å kunne lytte til musikk med utsikt er noko eige, slik du også kan om eg hugsar rett? Vis vedlegget 845638
    Å kunne hvile øynene på et vakkert landskap gjør definitivt musikken bedre. Gutta i ISIL er heldige!

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.885
    Rakk litt av dette albumet før kveldens fotballkamp. Stig Ulv er ein gitarist herifrå, og er vel verdt å låne øyret til.
    FF2F7721-69B9-4A87-9F1F-4130C2CAECEB.jpeg

YesJens

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.08.2018
    Antall liker
    3.799
    Sted
    Under stjernene

I kveld @Karmana, skal eg leite fram nokre øl berre derfor!😂 Vis vedlegget 845553
    Litt av et album😉👍
    Ja, vi går mot høst.
    +5 grader, av alle årstider er høsten favoritten.
    Håper det går bra med foten.

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.885
    Litt av et album😉👍
    Ja, vi går mot høst.
    +5 grader, av alle årstider er høsten favoritten.
    Håper det går bra med foten.
    Fabelaktig album, har nesten berre favorittspor!

Haust, og fargane i naturen gjer noko med ein. Då eg var i militæret reiste eg med tog frå Åndalsnes til Trondheim tre fire gongar i månaden. Dovrefjell i haustfargar var ein fest for auget!🤩

Med foten går det fint framover. Takk for omtanke! Vonar det går framover med deg også, etter fallskaden du hadde tidligare i år!

YesJens

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.08.2018
    Antall liker
    3.799
    Sted
    Under stjernene
    Fabelaktig album, har nesten berre favorittspor!

Haust, og fargane i naturen gjer noko med ein. Då eg var i militæret reiste eg med tog frå Åndalsnes til Trondheim tre fire gongar i månaden. Dovrefjell i haustfargar var ein fest for auget!🤩

Med foten går det fint framover. Takk for omtanke! Vonar det går framover med deg også, etter fallskaden du hadde tidligare i år!
    Så bra:)

Joda, det går veldig bra med foten og skuldrene er også.

Feiret gårdagen med 4. vaksine og dagen i dag med fjelltur.
    Første dag med lue, votter og hals. Kom plutselig til å tenke på Terje Rypdals's låt
    Topplue, Votter & Skjerf fra albumet To Be Continued.
    Ønsker deg ei fortreffelig helg:)

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.885
    Denne bunken vart levert i morgontimane🤩 Berre å sette i gong. Tøff jobb, så i kveld ventar det flytande godbitar!💿🎶
    6E23F5E8-B135-4B02-AE70-98D3DE1844C8.jpeg

Fairytales er eg endå ikkje sikker på å behalde, trass alt har eg den på cd frå 1986, og SACD-hybrid frå 2017. No var det noko dårlig impulskontroll, og «tenk om det let betre» som utløyste kjøpet. Har skrive ut angreskjema…

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.885
    I går kveld flytta eg litt på høgtalarane. Eg brukte også eit rekneark @RoDa publiserte for mange år sidan. Har ørlite «toe-in».

Resultat, meir fokusert lydbilete og fastare bass. God gevinst for lite arbeid.

Har også sett på eit album eg fekk rippe med ein god ven. Han gjekk diverre vekk for nokre år sidan. Han var aktiv på dette forum som 56fwb. Me var ofte på besøk hjå kvarandre, lytta til musikk over ein kaffi og ein god prat. Good times, saknar han.
    96F8BC8A-ABED-4A69-9559-A8BA84B657B5.jpeg

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.885
    Denne bunken vart levert i morgontimane🤩 Berre å sette i gong. Tøff jobb, så i kveld ventar det flytande godbitar!💿🎶 Vis vedlegget 845806
    Fairytales er eg endå ikkje sikker på å behalde, trass alt har eg den på cd frå 1986, og SACD-hybrid frå 2017. No var det noko dårlig impulskontroll, og «tenk om det let betre» som utløyste kjøpet. Har skrive ut angreskjema…
    Enda opp med å returnere Fairytales, treng ikkje fleire enn dei to eg allereie har.

Ventar framleis på boksen med Miles Davis album….

• Liker
    Reaksjoner: TT.

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.885
    Herlig ver på Sunnmøre i dag, så slik sett skulle eg ha spelt dette albumet i går og lagt ut bilete då! Når det er sagt skal det verte brukbart ver i morgon.
    0712620F-2C87-4B52-82DB-45CB4694D87F.jpeg

• Liker
    Reaksjoner: TT.

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    3.885
    Takk, @YesJens og @TT.

Har no tatt ein liten strekk på sofaen. Vore ute å traska må vite! Var også på kafé med ein kompis, trivelig.

På anlegget går det no i Gino Vannelli - A Good Thing. Fabelaktig stemme på denne karen! Hatt sansen for han sidan albumet Big Dreamers Never Sleep, utgitt på 80-talet. Ikkje alles «cup of tea», slik det er med det meste. Absolutt verdt å prøvelytte!

Ha ein fin dag, folkens!😃🌤💿🎶
    17B13279-4AE9-410C-B949-ADBFCDF34F9C.jpeg

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    10.844
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Takk, @YesJens og @TT.

Har no tatt ein liten strekk på sofaen. Vore ute å traska må vite! Var også på kafé med ein kompis, trivelig.

På anlegget går det no i Gino Vannelli - A Good Thing. Fabelaktig stemme på denne karen! Hatt sansen for han sidan albumet Big Dreamers Never Sleep, utgitt på 80-talet. Ikkje alles «cup of tea», slik det er med det meste. Absolutt verdt å prøvelytte!

Ha ein fin dag, folkens!😃🌤💿🎶 Vis vedlegget 847306
    Wild horses & Something tells me var favoritt-låtene mine fra den LP´en ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn