jmolnes's hifikrok

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Ein fin kveld. Har sett ferdig første episode av The Beatles: Get Back, sparar dei andre til seinare. Veldig bra serie, men lange episoder!

    No er det ei episode av The Grand Tour som står for tur. Samstundes har eg på eit album av Bob Dylan i bakgrunnen, litt godt i glaset og «surfar» litt på hifisentralen. Multitasking er lett som berre det!😂
    4C39421C-DA52-42A3-87DC-51AD008EE843.jpeg
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Mye godt i glasset for tiden. Du får se å få orden på skrotten så du ikke havner på avrusning med Sophie Elise 🤪 Dobbelt ulykke! Kan det bli verre 😄
    Den tid, den sorg!😂
    Har ikkje vore uhorvelige mengder konsumert, heldigvis. Ein halvliter Hansaøl, og ein knert whisky på kvelden er innafor. Vert litt meir i kveld!🥳
     

    idarr

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.07.2009
    Innlegg
    136
    Antall liker
    292
    Sted
    Fitjar Hordaland
    Den tid, den sorg!😂
    Har ikkje vore uhorvelige mengder konsumert, heldigvis. Ein halvliter Hansaøl, og ein knert whisky på kvelden er innafor. Vert litt meir i kveld!🥳
    Hehe ein grønn Bergenser er aldri feil heller ikkje ein knert whisky 👍tenkte nett på det samme 😃
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Då kjære folk, er det trivelig i hifikroken! Har eit album av Gerry Mulligan i spelaren, og har hatt endå ein omgang med Tsuyoshi Yamamoto Trio - Midnight Sugar før den. Har også vore innom Discogs og kjøpt Misty med same trio.
    2566E4FF-9CF0-461A-85A3-7AD1A6506003.jpeg

    God drikke manglar heller ikkje!😃🍻💿🎶
    Ha ei god helg, folkens!
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Vart tankefull etter eit innlegg i ein annan tråd. Eg har det godt, alvorlig godt faktisk. Kan sitte i eit fredelig hus og sjå på tre britiske «tullingar» herje i The Grand Tour.
    838DFE2B-69DF-4D36-957A-676A41A4BA65.jpeg

    Kona har lagt seg etter ei hard arbeidsveke, og tenåringsgutane har eg ikkje sett sidan me åt taco. Slår eg av wifien kjem dei nok fort!

    «Einaste» eg er plaga med er akillesen, men over helga får eg svaret frå MR-undersøkinga eg var på i dag. Sjukmeld ut månaden foreløpig. Little Feat passar godt no!
    4B2BAF15-E671-4AB1-94EE-3F691716F5F4.jpeg
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Stakkars May.. I siste episode :)... Forøvrig, de fleste har det brukbart i vårt lille land.. Det er iallefall mitt inntrykk etter 8 år med blå beret i varmere strøk.. Ha en fin lørdag :)
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Stakkars May.. I siste episode :)... Forøvrig, de fleste har det brukbart i vårt lille land.. Det er iallefall mitt inntrykk etter 8 år med blå beret i varmere strøk.. Ha en fin lørdag :)
    Ja, May og Hammond hadde eit «rollebytte» der! Gjekk heldigvis bra! ..og ja, dei fleste har det godt i vårt lille land! Har i grunnen vunne i Lotto me som er fødde her. God helg! 🙂
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Har vore ute i friskluft ein liten tur. Nødvendig handel..

    Ser at andre har vore i gong ei stund, men startar ei lita lytteøkt med denne..
    D7830F83-0745-49B1-8504-78EB3AEBE853.jpeg

    Mat, og passande drikke om ei stund! God laurdag, folkens!😃💿🎶
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Virkelig lekkert det oppsettet ditt! DCS, Conrad Johnson og Euphonia bør kunne trylle frem et tiltalende lydbilde 😊
    Takk! Det let ikkje verst, synest eg. 😃

    Ideelt sett burde det ha vore gjort fleire akustiske tiltak. Men, det er ei dagligstove/tv-stove alle i familien brukar, så det set nokre grenser.
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    @jmolnes - kjenner meg godt igjen i det med akustikktiltak i stuen. Møbler og tepper kommer man langt med IME.
    Det er sant!

    Me har ei stor opning mot spisestova på ei side, og ei bokhylle på den andre. I andre enden av stova, har me ein stor hjørnesofa i stofftrekk. Det hjelp litt. Har av og til hatt nokre ulltepper mellom høgtalarar og lytteposisjon.

    Kunne tenkt meg å prøve å gjere noko i taket, dempeplater/spiler til dømes..
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Var innom Hovdebygdas Platebar etter familiebesøk i Ørsta. Vart med eit lite knippe heim😃
    48D218D0-52A1-46A4-8232-77CE6B68DEA7.jpeg

    Vert ei lita lytteøkt i kveld, men først vert det fotballkamp! Kryssar fingrane for tre poeng!⚽
     
    Sist redigert:

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Jaja, raudvinen laurdag viste seg å vere eddik! Fekk bytta den i dag! Takk til Vinmonopolet. Har fått ny tanninfeksjon, og skal til oralkirurg i morgon. Må truleg trekke tanna. På veg heim ringde ortopeden med resultatet frå mr-undersøkinga. Det er ny totalruptur av akillessena, og endå ein operasjon ventar…

    Veret er dårlig, men humøret ikkje verst. Set på ei CD-plate og drøymer meg vekk litt..
    53BF0C1E-74DF-479A-95E3-CF6468831A84.jpeg
     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.965
    Antall liker
    81.738
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Det er sikkert ikke noe ok (hva det nå er), men god bedring og lykke til på flere fronter. Jeg måtte google Totalruptur, da det sikkert er et faguttrykk og dette var det første som kom opp. 😱🙄😩

    5F7596DC-D2F0-4365-962A-9350FE626D23.png
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Jaja, raudvinen laurdag viste seg å vere eddik! Fekk bytta den i dag! Takk til Vinmonopolet. Har fått ny tanninfeksjon, og skal til oralkirurg i morgon. Må truleg trekke tanna. På veg heim ringde ortopeden med resultatet frå mr-undersøkinga. Ny totalruptur, og ny operasjon ventar…

    Veret er dårlig, men humøret ikkje verst. Set på ei CD-plate og drøymer meg vekk litt.. Vis vedlegget 856682
    Det er mye sant i det gamle ordtaket om at en ulykke sjelden kommer alene........ :( God bedring!

    Mvh
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Kjipt, men det ordner seg til slutt. Eller så gjør det ikke det :) .... En får ha litt tro på at ting går bra..Og takk for påminnelse om musikk det er altfor lenge siden jeg har hørt på :)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.983
    Antall liker
    20.114
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    God bedring mr. Det pleier å gå seg til. Blir mer tid til musikk fremover da regner jeg med.
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Som @Retep var inne på, vert det mykje tid til musikk framover! Har heldigvis noko i bestilling, og det vert handla inn meir snart! Har brukt Discogs ein del i det siste. Finn mykje der som ikkje er å finne på platekompaniet, cdon, eller Amazon (us/uk).
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Akkurat komen heim frå Stryn tannklinikk og har ei tann, og eit problem mindre! Då er operasjon av akillessena neste punkt å hake av.

    Kanskje lukka kjem seg no? Vann gåvekort på Intersport i «gå til jobben aksjon», som gjekk no i vår og sommar!🚶🏻‍♂️

    No er det sofateneste, med fjernkontrollar og smertestillande innan rekkevidde!💿🎶💊

    Ha ein fin dag, folkens!
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    To album som av ulike grunnar har vore lite spelt, trivelig gjenhør i dag. The The - Dusk vart nærast spelt ihjel på nittitalet, så eg vart rett og slett lei av det. Aasmund Nordstoga - Ein Visefugg, blar eg meg forbi nesten utan å tenke meg om. Synd, for det er eit bra album om ein kan like litt viser. Mindre «poppis» enn det den meir kjende broren gjev ut av musikk
    2403CDBE-F53F-41C2-B17C-5C109F2E9030.jpeg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn