Fikk koblet opp PS Audio forsterkeren til Hifiman Adapteret og bruker Holo Audio Bliss som preamp. Bliss er jaggu meg en god hodetelefon forsterker med mange innganger, og den har i tillegg utganger slik at den kan brukes som preamp. Funker knall!
Så da ble det testing, og som vanlig ble billigste hodetelefonen prøvekanin

. Dette funket , så da var det bare å koble opp Susvara som denne forsterkeren er beregnet for. Umiddelbart ble lydbildet større, og det er mer dynamikk og slam. Samme opplevelse fikk jeg med Abyss Diana. Begge disse hodetelefonene trenger mye strøm, så dette var veien å gå. Nå er forsterkeren helt ny og trenger nok innspilling, men umiddelbart så låter Susvara slik meningen er, og en hører hvorfor dette blir regnet for å være en av verdens beste hodetelefoner. Det er bare helt magisk!
Prøvde også med Hifiman HE-1000 V2 og HE-R10P, men her var det ikke like opplagt bedre lyd. HE-1000 fungerer fantastisk sammen med Bliss, og HE-R10P fungerer best sammen med Cayin HA-300.
Nå har jeg 3 ulike forsterkere å bruke sammen med alle hodetelefonen, så nå er det fullt i racket, og det er vel på tide å pause flere innkjøp
Men en ting har jeg oppdaget. Jeg har aldri klart å få disse nymotens klasse D, switch mode, eller hva en skal kalle de, til å spille bra. Nå funker det godt med PS Audio Stellar ampen, men siden jeg kjører alt gjennom PS Audio P5 strømrenseren kan jeg lese av støy, og selv Stellar ampen sender ut litt støy på nettet, slik som Gold Note ampen gjorde, dog med feil i strømforsyningen. Kanskje dette er grunnen til at jeg aldri har fått denne type forsterkere til å fungere?
Til sammenligning er det ingen av de andre komponentene mine som sender støy tilbake på strømnettet....