K
kbwh
Gjest
Og jeg er ikke alene om det, O Store Høvding. Bare følg tråden, så kommer argumentene allerede fra første svar:
Vidar P skrev:Absolutt! Disse svært interessante trådene drukner fort i musikkavdelinga, for ikke å snakke om på forsiden (jeg er så luta lei av alle disse OT krangle-trådene som forsøpler forsiden!).toref skrev:PS: Skulle vi tatt et nytt initiativ overfor høvdingen for å opprette en klassisk undergruppe på musikkforumet?
Klassiske musikktråder forblir aktuelle i et langt tidsperspektiv, og slik sett er det synd at de forsvinner nedover lista så fort; en egen avdeling kunne ha spart en hel masse spørsmål om "tips til en nybegynner" osv, mye lettere for nybegynneren å finne frem i en egen klassiskavdeling.
OT må vekk fra "Siste innlegg" på forsiden; det er en sann pest og plage!bambadoo skrev:Kanskje det er mulig å dele inn i noen forskjellige tema under kategorien musikk.
Klassisk
Gode innspillinger
Annet
Eller lignende?
Å ha flere kategorier på "forsiden" er ikke jeg for. Det er for mange allerede.
Stemmer vel det. Innenfor rimelighetens grenser, all den tid jeg som sagt ikke er særlig godt kjent med verket ennåValentino skrev:@ Vidar P: Mahler 7 med NYPO/Lenny var vi da enige om i går kveld?
Hva med en avdeling for "Musikk av varig verdi"?C._Alshus skrev:Hva med egen avdeling for klassisk og jazz?
Og en for resten?
Mulig det er litt subjektivt?Karma skrev:Hva med en avdeling for "Musikk av varig verdi"?C._Alshus skrev:Hva med egen avdeling for klassisk og jazz?
Og en for resten?![]()
Hvem er så herre til å mene hva som er det eller ikke. :Karma skrev:Hva med en avdeling for "Musikk av varig verdi"?C._Alshus skrev:Hva med egen avdeling for klassisk og jazz?
Og en for resten?![]()
Hva med en egen tråd for "interessante" forslag?Karma skrev:Hva med en avdeling for "Musikk av varig verdi"?C._Alshus skrev:Hva med egen avdeling for klassisk og jazz?
Og en for resten?![]()
Ja, hvorfor ikke egen avdeling for klassisk. Men da synes jeg også Jazz kan få en egen avdeling. Ja hvorfor ikke...Høvdingen skrev:Ok, da lager vi en egen for klassisk musikk. Jeg skal også få tilbake "gode innspillinger".
Jeg holdt også på å skille ut ot på fra "siste innlegg", men jeg driver med en rekke oppgraderinger om dagen, og jeg er snart ferdig.
Mvh
Høvdingen
Hva med:Lyngen skrev:Hva med:
- Pop/rock
- Jazz
- Klassisk
- Annen musikk
- Spesielt gode innspillinger og teknikk
- Konserter
Ufattelig enig. Foreslår ligesågodt å skille ut OT som eget forum...Vidar P skrev:OT må vekk fra "Siste innlegg" på forsiden; det er en sann pest og plage!bambadoo skrev:Kanskje det er mulig å dele inn i noen forskjellige tema under kategorien musikk.
Klassisk
Gode innspillinger
Annet
Eller lignende?
Å ha flere kategorier på "forsiden" er ikke jeg for. Det er for mange allerede.
Mvh Vidar P
Det blir altfor mange kategorier. Antallet jeg listet opp synes jeg er nær maks. Det skaper bare lite konstruktive innlegg av typen ErosLoveKing kommer med.el_mariachi skrev:Da bør vi nok ha egen avdeling for blues/bluesrock og pop/rock må nok deles, ettersom populermusikk fanger et så vidt antall utøvere, jeg mener her er det jo det som til en hver tid er populert som regjerer.Lyngen skrev:Hva med:
- Pop/rock
- Jazz
- Klassisk
- Annen musikk
- Konserter
Og rock må jo også deles opp ettersom så mange forskjellige utøvere sorterer under denne kategorien.
Beklager at jeg sto opp på riktig bein idag.Lyngen skrev:Det blir altfor mange kategorier. Antallet jeg listet opp synes jeg er nær maks. Det skaper bare lite konstruktive innlegg av typen ErosLoveKing kommer med.el_mariachi skrev:Da bør vi nok ha egen avdeling for blues/bluesrock og pop/rock må nok deles, ettersom populermusikk fanger et så vidt antall utøvere, jeg mener her er det jo det som til en hver tid er populert som regjerer.Lyngen skrev:Hva med:
- Pop/rock
- Jazz
- Klassisk
- Annen musikk
- Konserter
Og rock må jo også deles opp ettersom så mange forskjellige utøvere sorterer under denne kategorien.
Rock/Pop kan dekke over veldig mye men vet ikke helt om "annet" er så bra ord. Hvis klassisk får egen avdeling synes jeg i allefall Jazz bør gå samme vei. Og jeg synes de er lurt å ta med diskusjon om innspillingsteknikksammen med de audiophile innspillingenes avdeling.
Enig! (Nå står ikke verden til morsdag...)Lyngen skrev:...jeg synes de er lurt å ta med diskusjon om innspillingsteknikksammen med de audiophile innspillingenes avdeling.