K
kbwh
Gjest
Det er vel plass for kategoriløs musikk i "generelt"?
|
hmm usikker.... Men syntes det var få tråder om blues og sådann blir det kanskje mer ryddig i genenelt. Uenig med Zomy_Woof.Høvdingen skrev:Hva med å flytte blues til pop/rock?Lyngen skrev:Gjentar meg selv nå men synes generelt, klassisk, jazz, lyd og konserter er bankers. Flytt Blues til generelt (enkel jobb).
Pop/rock har jeg 50/50 forhold til.. Den kan jo gå seg litt til og vurderes senere.
Mvh
Høvdingen
"Jazz er jazz alene"..?Valentino skrev:Jeg synes blues godt kan bo sammen med pop/rock, og er temmelig sikker å at Keith Richards ikke ville være uenig.
Jazz er jazz alene, og jeg synes den fortjener sin egen kategori for ikke å drukne helt. Spesifikke jazztråder dukker jo til stadighet opp, så det blir nok ingen død kategori tror jeg.
Det er en oppdeling jeg er hjertens enig i. Fint sted å starte, så kan man da heller se om fremtiden vil bringe behov for ytterligere fragmentering av "Musikk generelt".noruego skrev:Generelt
Klassisk
Jazz
Konserter
Hva gjelder diskutable audiofile kvaliteter, kanskje man i stedet kunne merket den slags innlegg med et audiofilt "emotikon"?
Det klassiske forumet koker.bambadoo skrev:Siden den nye oppdelingen av musikksjangre kom - har jeg knapt nok vært innom noen der i det hele tatt.. Er jeg den eneste?
Var du der før?bambadoo skrev:Siden den nye oppdelingen av musikksjangre kom - har jeg knapt nok vært innom noen der i det hele tatt.. Er jeg den eneste?
Bare om Jeffrey Tate. Jeg lover.bambadoo skrev:Ok - ikke sleng dritt der du![]()
Nei, bambadoo. Du er ikke den eneste. Jeg synes det blir mer klikking enn kikking. For meg er gleden ved musikkhjørnet alvorlig sabotert av delingen. Klassisk, konserter og innspillingskvalitet for seg er fint. Resten er i beste fall tull.bambadoo skrev:Siden den nye oppdelingen av musikksjangre kom - har jeg knapt nok vært innom noen der i det hele tatt.. Er jeg den eneste?