Jeg var på konsert i dag/går!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• KvennaMekaniske

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.02.2016
    Antall liker
    60
    Sted
    Sandsvær
    Hellbillies 30 år på vegen, Hamar kulturhus 5/03/20.
    Innfrir alltid Live. Med åra høres de mer og mer ut som Grateful Dead og Allmann Brothers, og det synes ikke jeg gjør noe.
    Nei, det kan jo ikke bli feil [emoji3].
    Jeg hørte Br. Haugen m.fl. i Respatexans i sin begynnelse, mye av de samme referansene da.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    8.853
    Sted
    MDG´s forsøkslaboratorium
    Torget vurderinger
    12
    Av sine årsaker har det ikke vært så mange konserter denne våren og forsommeren, så når Nickels & Dimes sto på plakaten på Rammerokk i går måtte jeg ta turen. Vel - ta turen - Ramme Gård ligger et par hundre meter unna hytta, så det var jo bare å rusle bort.

IMG_1375.JPG

IMG_1378.JPG

Det er kanskje ikke så mange som kjenner til dette Toten-bandet som har holdt på (med et avbrudd) siden slutten av 80-tallet. Men, om jeg nevner at brødreparet Jon og Lars Chr Narum er med ringer det kanskje noen bjeller. Lars Chr trakterer for øvrig også tangenter i Hellbillies.

torf

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.06.2003
    Antall liker
    121
    Mimrebilde, konsertbilletter på veggen:

Konsertbilletter.png

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    8.853
    Sted
    MDG´s forsøkslaboratorium
    Torget vurderinger
    12
    Veldig annerledes enn det jeg vanligvis er på, men positivt overrasket.
    Oppsetningen Hjerteblod der Lars Lillo Stenberg har satt melodier til noen av Munch’s tekster

2A3048FC-3E5B-45EC-A164-5EFBFCE206F9.jpeg

00D5D9F9-B09F-4053-A555-C09F23B8CFBD.jpeg

Fortsatt noen få billetter igjen til de kommende oppsetningene

Sist redigert:

bluesbreaker

The Green Manalishi.
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    23.749
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    august raknes bass vokal.jpg

08.08; Steinar Raknes solo , men med loops, diverse "moderne" effekter og pedaler. MYE lyd fra en bass fra 1700-tallet.
    Meget sympatisk møte også denne gang. På Gregers, ute i bakgården til gamle brannstasjonen på Hamar.
    Raknes spilte ett langt sett på over 2 timer, mye kjent eget stoff, og også låter fra album som kommer om ikke lenge.
    Som vanlig, meget gode coverlåte i ny innpakning. Springsteen, John Prine, Rowland Salley/ Plant& Krauss, Dylan, Depeche Mode, Gillian Welch m.m. På oppfordring fra u.t. fikk vi også Deeper Well, skrevet av David Olney, Emmylou Harris og Daniel Lanois. Fabelaktig godt framført av Steinar Raknes.
    Hyggelig selskap av S og T:):)
    august raknes publikum.jpg

Sist redigert:

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    5.822
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Fantastisk Bowie-hyllest i går med bokbad og konsert på Sentralen. Et spillesugent Goon Squad + en lang rekke gjesteartister gav full gæzz i mer enn 3 timer. Boka lanseres 18. sept og fåes hos Big Dipper ...og den kan varmt anbefales!
    Konserten kommer på stream senere.

15985156623615383027695140880461.jpg

2m

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Antall liker
    535
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Jeg var på Nils Økland Band konsert på Spriten Kunsthall i Skien i går. Veldig fin konsert. Dersom bandet skulle dukke opp i nærheten er det bare å kjenne sin besøkelsestid.

NØB.jpg

bluesbreaker

The Green Manalishi.
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    23.749
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    okt pc 1.jpg

RBN og jeg var på slippkonsert med PAPER CROWN på Festiviteten- Hamar, i går kveld.
    Fabelaktig nytt band som spiller en slags avansert popmusikk med gode melodier og sterke influenser fra jazz.
    Ørnulf Snortheim -låtskriver og gitarer, Johanne Kippersund; vokal og ak.gitar, Andreas Ulvo; tangenter, Børre Flyen; trommer, og
    Ellen Andrea Wang; el bass og ståbass.
    Jeg har trua på dette.:)

sims

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.09.2006
    Antall liker
    80
    Sted
    Trondheim
    Savner konserter som F. Ser virkelig frem til Enslaved 04.11 på Byscenen i Trondheim. Ser no at det skal være sittekonsert pga smittevernhensyn. Sittekonsert med Enslaved 😎 jaja det blir en ny opplevelse, ser for mæ at det bli jævlig vanskelig å sitte stille🤘🤘🤘

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn