Hehe han ba om litt svadabjornh skrev:WTF?kise skrev:weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
Hehe han ba om litt svadabjornh skrev:WTF?kise skrev:weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
Er vel ikke verre enn at du får testet om det er noe du vil bruke penger på før du gjørt det.JanR skrev:Burde vel strengt tatt fått meg en til M2'n også, sånn etterhvert iaf.
/jan
Det har du selvsagt helt rett ishaunv skrev:Er vel ikke verre enn at du får testet om det er noe du vil bruke penger på før du gjørt det.JanR skrev:Burde vel strengt tatt fått meg en til M2'n også, sånn etterhvert iaf.
/janFire loddinger er ikke store arbeidet akkurat. Hehe
Det er jo helt klart en bedre løsning ;Dshaunv skrev:Mente du kunne låne en annen sin PSU jeg da!Birger har ekstra kabel til overs vet jeg.
Passer riktignok ikke til nyeste typen PSU, for der er det litt annerledes kontakt.
Bare å selge unna litt det!JanR skrev:Det er jo helt klart en bedre løsning ;Dshaunv skrev:Mente du kunne låne en annen sin PSU jeg da!Birger har ekstra kabel til overs vet jeg.
Passer riktignok ikke til nyeste typen PSU, for der er det litt annerledes kontakt.
Men hva skal en stakkar gjøre om det blir det løftet jeg tror....da må jeg begynne å selge unna litt igjen
/jan
Ahh, er som å selge ungene mine det, nesten iaf 8)shaunv skrev:Bare å selge unna litt det!JanR skrev:Det er jo helt klart en bedre løsning ;Dshaunv skrev:Mente du kunne låne en annen sin PSU jeg da!Birger har ekstra kabel til overs vet jeg.
Men hva skal en stakkar gjøre om det blir det løftet jeg tror....da må jeg begynne å selge unna litt igjen
/jan![]()
Hehe det har du helt rett i ;Dpengesluk skrev:Takk for i går aften, Jan! Rent terapeutisk å stige ned i bunkersen for første gang - definitivt et lytterom hvor jeg kunne tømt flere kanner kaffe og hele godtebollen, på en og samme kveld Meget høy hyggefaktor.
Godt å høre et anlegg med "ånkli" bass og evne til å lade rommet med lyd - det liker vi!!
Ikkeno' stativhøyttalere og nærfelt her nei ;D ;D Fine kompakthøyttalere, de der Khorna. Men jeg skjønner nesten ikke hvordan du rekker både skruing, HFS og spilling, med den herlige familien! Det tøyt katter, unger og gullfisk ut overalt, i begge etasjer og garasjen med. Reine maurtua. Fantastisk!!!
Det kaller jeg en verdig avsluttning på kvelden ;Dpengesluk skrev:Fuckin' aye!!!
Akkurat hatt ei økt på Solo'ene, runda av seansen med "Strange kinda woman" på eksakt 100 dB max. på instrumentet.
Made in Japan, "Special Edition" gul transparent vinyl (slitt ut et par standardutgaver opp igjennom åra)
Byr 800 spenn for Micro'en!JanR skrev:(-) da må jeg begynne å selge unna litt igjen![]()
Kjeltring ;DLagga skrev:Byr 800 spenn for Micro'en!JanR skrev:(-) da må jeg begynne å selge unna litt igjen![]()
8)
Morten
Ikke tenk på det engang !!pengesluk skrev:Ene katta så god ut - hvor mye?
;Dkise skrev:Du må gi dem veksthormoner Jan
så kan vi spise dem !
![]()
Vist pokker er de "rå" :kise skrev:de er jo rå ... hehe ikke bare i form av ukokt....
Ungene sviktet meg :-\cardas skrev:Bilder, bilder, bilder!!!!!! ;D
Sikker blitt lurt, men smiler endå ;D ;Dshaunv skrev:Kondiser fra før de fikk mylar på trykk?=)
2feil? Montert på feil sted kanskje.![]()
Jeg stoler blindt på ekspertisenbambadoo skrev:Ser som paper in oil for min del. Ikke mylar in oil.
Slik skal de se ut:
Du har nok fått "forrige" generasjon.
![]()
Hehe - det kan jeg ikke svare på. Husker ikke. Uansett så skal signal inn kobles der som den "streken" står. Disse (og andre) kondisene er retningsbestemte.JanR skrev:Er vel dine gamle, bamba, som står i Svampen pr i dag, hvis jeg ikke husker feil.
/jan
Jeg huskerbambadoo skrev:Hehe - det kan jeg ikke svare på. Husker ikke. Uansett så skal signal inn kobles der som den "streken" står. Disse (og andre) kondisene er retningsbestemte.JanR skrev:Er vel dine gamle, bamba, som står i Svampen pr i dag, hvis jeg ikke husker feil.
/jan
Selvsagt er jeg ikke lurt.shaunv skrev:Du er nok ikke lurt, du bare har fått kondiser fra før de hadde trykkutstyr som sa mylar...
Kondisene fungerer visst begge veier også, men at de anbefaler signal inn ved streken av en grunn jeg aldri har fått. :![]()