Åssen låter'e me turbo? 8)JanR skrev:
Åssen låter'e me turbo? 8)JanR skrev:
Takk og det er vel egentlig jeg som skal takkeVermin skrev:Grattis Jan!
Spooky shit det der, lyser "PÅ" med knappen "AV"
Hadde fått noia jeg ;D
Har vel alltid spilt bra her ffs.Gago skrev:jammen så skriv litt om lyden da mann!
JanR skrev:Tja, vet da fan om det er noe å hente ::-*
/jan
R.S. skrev:JanR skrev:Tja, vet da fan om det er noe å hente ::-*
/jan
I og med strømføring via multikåre er det vel heller tvilsomt.. ???
Mvh. RS
Hehe. Han var sikker på at jeg "tustet" den bort helt så tilfeldig mens den var i min besittelse ;DFallenA skrev:Grattis da Jan!
Dette holdt du jamt kjeft om når jeg var der![]()
Har det noe for seg å bruke en sånn på en dac montro?impulse skrev:Jan tar liksom aldri helt av når han skal beskrive hvordan greiene hans låter. "Slett ikke ille" "Låter ikke så gæli" "ingen nedturer så langt" osv er vanlige betraktninger der i gården. Hifi-poesi som en deppa Alf Prøysen. ;D
Gratulerer, Jan! Skulle gjerne hatt en sånn til dac´en !![]()
;D ;D ;DBHO skrev:RS har åpenbart ikke titta inni svampen. ;D 8)
Tja, 70cm eller deromkring tenker jeg.R.S. skrev:Berre ein stutting, hvor lang må`n være for å virke ???
Mvh. RS
FallenA skrev:Grattis da Jan!
Dette holdt du jamt kjeft om når jeg var der
Gleder meg til noen lyttebeskrivelser her nå!
Ikke tenk på det engangVermin skrev:Hmmm, den derre i midten der, underst. Den kan jeg ta i innbytte ;D
Takk for det MilMilenko skrev:Ser jo skikkelig ordentlig og ryddig ut, ytterst stilig anlegget ditt![]()
Takk takk Trondimpulse skrev:Jan tar liksom aldri helt av når han skal beskrive hvordan greiene hans låter. "Slett ikke ille" "Låter ikke så gæli" "ingen nedturer så langt" osv er vanlige betraktninger der i gården. Hifi-poesi som en deppa Alf Prøysen. ;D
Gratulerer, Jan! Skulle gjerne hatt en sånn til dac´en !![]()
;D ;Drolfozzy skrev:Og som du kanskje har lagt merka til så har jeg klistra et Dylanmerke i metall over bryteren på min.
Har ikke du noen Boney M buttons liggende og slenge som du kan bruke? Tøffft!
Takkerrolfozzy skrev:Duverden, Jan. Endelig kan svampen gi illusjon av kraftpakke også. Og smart med bypassinga av av/på bryteren. Merka godt forskjell når R.S. gjorde det på min.
Men gratulerer med et fornuftig valg ihvertfall.
Psu'n er som en/ei hushjelp :Gago skrev:jammen så skriv litt om lyden da mann!
That is a good vending, Jan.JanR skrev:Psu'n er som en/ei hushjelp :Gago skrev:jammen så skriv litt om lyden da mann!
Rydder opp, setter ting på plass, sørger for at allting forblir på plass og ikke minst sørger for at "sjefen" er nøyd
/jan
Takk for det gamle vennrolfozzy skrev:That is a good vending, Jan.JanR skrev:Psu'n er som en/ei hushjelp :Gago skrev:jammen så skriv litt om lyden da mann!
Rydder opp, setter ting på plass, sørger for at allting forblir på plass og ikke minst sørger for at "sjefen" er nøyd
/jan
Bare å prøve det vet dushaunv skrev:Har det noe for seg å bruke en sånn på en dac montro?
Jeg har jo en BP psu stående til pynt![]()
Er vel ikke bare bare og få prøvd for jeg tør ikke utføre opperasjonen selv, i alle fall ikke forløpig. :JanR skrev:Bare å prøve det vet dushaunv skrev:Har det noe for seg å bruke en sånn på en dac montro?
Hvis ikke er det bare å slenge den over, kunne jo vært kjekt med en på M2'n
/jan
Koser meg glugg ihjel her, vurderte å ta en 3 dagers men klarte å dy meg ;DMilenko skrev:Grattis, har kun lest positive omtaler om bp psu.
Alltid fint å få rydda litt i lydbildet
Kos deg![]()
shaunv skrev:Er vel ikke bare bare og få prøvd for jeg tør ikke utføre opperasjonen selv, i alle fall ikke forløpig. :JanR skrev:Bare å prøve det vet dushaunv skrev:Har det noe for seg å bruke en sånn på en dac montro?
/janDessuten trenger jeg vel en oppskrift på hvor kablene skal loddes på. Er jo riktignok bare fire stykker da, hvor av to er med på å skru den av og på. Husker du hvilken av av de tre koblingene inni BP psu'en som tilsvarer hvilken strømstyrke? Hvilken farge altså.
Det ligger jo noen få beskrivelser på siden til BP, men nå er det jo som vi vet med AN produkter mye forrandringer fra tid til annen.
Hovedplanen var å skaffe enda en lik PSU, og bruke en på hver monoblokk. Men spørs om ikke det er overkill. Hehe
Ikke noe som heter overkill J-Vshaunv skrev:Er vel ikke bare bare og få prøvd for jeg tør ikke utføre opperasjonen selv, i alle fall ikke forløpig. :JanR skrev:Bare å prøve det vet dushaunv skrev:Har det noe for seg å bruke en sånn på en dac montro?
/janDessuten trenger jeg vel en oppskrift på hvor kablene skal loddes på. Er jo riktignok bare fire stykker da, hvor av to er med på å skru den av og på. Husker du hvilken av av de tre koblingene inni BP psu'en som tilsvarer hvilken strømstyrke? Hvilken farge altså.
Det ligger jo noen få beskrivelser på siden til BP, men nå er det jo som vi vet med AN produkter mye forrandringer fra tid til annen.
Hovedplanen var å skaffe enda en lik PSU, og bruke en på hver monoblokk. Men spørs om ikke det er overkill. Hehe
impulse skrev:shaunv skrev:Er vel ikke bare bare og få prøvd for jeg tør ikke utføre opperasjonen selv, i alle fall ikke forløpig. :JanR skrev:Bare å prøve det vet dushaunv skrev:Har det noe for seg å bruke en sånn på en dac montro?
Hva med å bruke en på Audion-riaa´n?
Hvorfor ikke.... ;D det er bare å prøve ;Dimpulse skrev:Hva med å bruke en på Audion-riaa´n?
Ja hvorfor ikke, du har riaa/bp psu liggende.shaunv skrev:BP på Audion'n riaan hørtes i grunn mest spennende ut! Superriaa med turbo må jo være bra? Gav en tankevekker i alle fall.
Da er det bare for noen å melde seg frivillig til å hjelpe med montering. Så kunne jo du f.eks tatt med deg din riaa for litt sammenligningstesting.JanR skrev:Ja hvorfor ikke, du har riaa/bp psu liggende.
Kunne vært ett spennende eksperiment, tror jeg
/jan
Å få noen kyndige til å hjelpe med montering må vel la seg gjøreshaunv skrev:Da er det bare for noen å melde seg frivillig til å hjelpe med montering. Så kunne jo du f.eks tatt med deg din riaa for litt sammenligningstesting.JanR skrev:Ja hvorfor ikke, du har riaa/bp psu liggende.
Kunne vært ett spennende eksperiment, tror jeg
/janDumt å doble riaaprisen hvis det ikke gir noen faktisk gevinst :
![]()