Ett meget godt poeng det der Birger ;DBHO skrev:Håper guttungen vil trives, men det er sikkert ikke tema engang, da han sikkert er mer enn happy med å få dere andre på litt avstand. ;D ;D
/jan
Ett meget godt poeng det der Birger ;DBHO skrev:Håper guttungen vil trives, men det er sikkert ikke tema engang, da han sikkert er mer enn happy med å få dere andre på litt avstand. ;D ;D
har faktisk rot i virkeligheten.JanR skrev:ps: håper ikke mine etterfølgere finner så mange Aass burker som ELK hinter innpå her![]()
Takk for detkise skrev:Ser kjempe fint ut.
+1 ;DJanR skrev:Hehe ikke værst at dere la merke til det
"ytterveggene/langveggene" er liggende panel, 125mm, utv og innv.
Tak og "kortveggene" er 95mm stående, gjort med vilje selvsagt. Bryte opp litt vet dere
Og som BHO nevner, billigste sort panel/3 sort. (som jeg liker med tanke på liv i trevirket) og da tager man det de haver på trelasten.
Guttungen nøyd + mor nøyd = far veldig nøyd ;D
Kan også leses som " far slipper (lettere) unna med at skrotet han drar inn i bunkersen "
ps: håper ikke mine etterfølgere finner så mange Aass burker som ELK hinter innpå her
/jan"pilserogkoserseg"olsen
Takk duR.S. skrev:Du er flink Jan!
Inspirerende teråd, henta meg en Aass
Mvh. RS
Syns sjøl det ble bra, lov å skryte litt av seg selvFallenA skrev:Det rommet ble dritbra JanR.... Føler meg forøvrig også inspirert og løper sporenstreks ut i kjøleskapet ;D
Takk for oppmuntringen ;DMilenko skrev:Fortjener en Aas da ja
Viktig å tilføre kroppen proteiner etter fysiske utskeielser ;D
Ikke nesten engang, det er derimot meget bra musikk.bjornh skrev:Hva er det der? -War of the Worlds II?
I leiligheten ble det merkbart bedre med "brødfjøler" bak Forte'ene.ØivindJ skrev:Jan, har du tidligere skrevet noe om de "brødfjølene" du hadde bak Forte`ne ?
Hvor hjalp det mest? Bassen? Andre områder?
Flere som har prøvd det samme, med samme/andre ht ?
Mvh
-jo det regnet jeg jo med da..! ;DJanR skrev:Ikke nesten engang, det er derimot meget bra musikk.bjornh skrev:Hva er det der? -War of the Worlds II?
Iaf for oss som liker det
/jan
Hei dumaskinisten skrev:Grattis med vel utført snekring av garasjebunkerskal du behandle panelet med lakk eller noe?
I know the feeling! ;DJanR skrev:3: og sist men ikke minst. Slipper kjerringkjeften som lurer på om jeg skal sette i gang med å bygge rommet snart.
;D ;DR.S. skrev:Først må panelen spilles inn
Mvh. RS
Hehehe noe i den durenrolfozzy skrev:Ser veldig bra ut dette Jan. Du kan dette med hammer og spiker, eller hva det nå heter. ;D
Takk takkRoDa skrev:I know the feeling! ;DJanR skrev:3: og sist men ikke minst. Slipper kjerringkjeften som lurer på om jeg skal sette i gang med å bygge rommet snart.
Har gått helt glipp av dette! :-[
Kjempeprosjekt av en orntli snekker, du kan dette du! (jeg bare gjør ting jeg ikke har peiling på ;D )
Gratulerer med gromt garasjerom.
Skal ikke vise dette til kjærringa, vi har tross alt mulighet for å bygge et rom på toppen av garasjen....![]()
R
JanR skrev:Jo, det var vist en liten ting til men det kan vi ta i morgen :
/jan"smilerfraøretiløre"olsen
HT kablene er 6kv solid core jaElektron skrev:Er det solidcore, Jan?
Elektron
Hehe tusen takk for at du hentet og oppbevarte for megH.R skrev:Grattis med nyervervelsen JanR! Godt å få ting ut av hus![]()
Ikke no for meg - derimot så kom et par Calsson OA50 inn døren tiltenkt kontoret i tillegg til 70-80kg monoblokker. ;DJanR skrev:HT kablene er 6kv solid core jaElektron skrev:Er det solidcore, Jan?
Elektron
Når jeg tenker meg om så har de vært der lenge
Den ved siden av derimot har ikke vært der lenge :
Hehe tusen takk for at du hentet og oppbevarte for megH.R skrev:Grattis med nyervervelsen JanR! Godt å få ting ut av hus![]()
Hadde jeg ikke hentet i går så hadde jeg vel ikke sett mere til det
Vermin:
Vært ute og spist med mine små og fruen. Tålamod unge venn, tålamod ;D
/jan
Ojoj, monoblokker som veier såpass....da blir jeg nysgjerrig.H.R skrev:Ikke no for meg - derimot så kom et par Calsson OA50 inn døren tiltenkt kontoret i tillegg til 70-80kg monoblokker. ;D
aaargh - sån går det når man tenker noe og tror det blir rett. er nok bare mellem 35 og 40kg pr blokk, men så er de jo på hele 18w.....JanR skrev:Ojoj, monoblokker som veier såpass....da blir jeg nysgjerrig.H.R skrev:Ikke no for meg - derimot så kom et par Calsson OA50 inn døren tiltenkt kontoret i tillegg til 70-80kg monoblokker. ;D
Carlson også ja, pokker du handler inn da mannStort kontor ???
/jan
Neste gang, om ikke så altfor lenge. Du har jo endel annet spennende der ogH.R skrev:kontoret fikk du ikke audiens i denne gangen da det lå kassevis med plater der inne....glemte det, ellers skulle du fått rotet i bunkene å sett om det var noe av interesse der. En annen gang.