JanR's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.403
    Antall liker
    3.171
    Torget vurderinger
    1
    Kjære Jan,

    Selv om vi ønsker det så inderlig, så er du trolig ikke lengre blant oss. Men minnet om deg lever og du har satt spor som vil bestå hos alle som kjente deg.

    Du gikk bort så alt for tidlig. Når dine små vokser opp vil de stille seg spørsmålet; «hvem var egentlig far?». Gud vet hvordan framtiden vil se ut, men såfremt Høvdingen kan holde dette loppesirkuset gående, så vil barna dine før eller siden finne tilbake til Hifisentralen. De vil lese alle dine 30.924 innlegg. Alt du skrev og alle tilbakemeldingene du fikk. Og de vil forstå hvor avholdt og hvilken kjernekar deres far var.

    -Og vil junior vekke til livet det gamle stereoanlegget som har støvet ned, så vit at vi skal ta i mot og hjelpe poden likeså hjertelig som du har tatt i mot og hjulpet så mange av oss.

    Hvil i fred.
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.240
    Antall liker
    8.199
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Det er ikke til å fors dette, men Jan er borte.
    jeg for min del kommer aldri til å glemme hvem han var.
    han hadde mange meninger om mye, men de flesteparten meg en del å tenke på.
    la os leve med minnene.

    Steinar.
     

    BanjoArrne

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    1.433
    Antall liker
    30
    Mine dypeste kondolanser til de pårørende. Uvirkelig og veldig trist å lese dette.

    Jeg kjente ikke Jan, men har inntrykk av at han var en som spredte mye glede rundt seg.

    Hvil i fred.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.764
    Antall liker
    50.370
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Så utrolig trist at det er stille i denne tråden,var en av høydepunktene og lese her inne
    Savner JanR :(

    O
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    definnetivt høydepunktet her inne ja, trist så trist
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.764
    Antall liker
    50.370
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78

    Aerik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    2.307
    Antall liker
    5.284
    Sted
    Moss
    Hadde gått glipp av dette, da jeg selv fikk ett dødsfall brått i de dager.
    Meget trist lesning.
    Hvil i fred Jan
    Mine varmeste tanker til konemor og alle barna.

    Måtte hans minne vare


    -Arild-
    Moss
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Tror jeg har takket alle som har kondolert, gitt penger i både bryllup og begravelse tidligere, men enda en gang vil jeg gi dere en stor klem og en takk, en takk for at netopp dere er dere. Min kjære mann lever videre her ved min side usynlig, men allikevel levende sånn jeg ser på dette nå. Han følger nok litt med innimellom på hva dere driver med. Han levde og åndet for denne sentralen og for musikken og for alle dere som var hans venner, han satt med ipaden til den dagen han ikke klarte mer, han ville så gjerne, men han ble for syk til å klare det. Nå har han det ikke vondt mer, han har det godt, men vi som må leve videre har det vondt. Vi ville så gjerne at han skulle bli frisk. At han skulle leve og bli ivertfall 75, men hans liv ble bestemt og ende ved 47 år. Hans minne og hans glød ig engasjement lever videre i oss andre som må dra lasset videre. Og anlegget hans støver nok aldri ned så lenge jeg lever, og når jeg en dag reiser herfra, så tar nok den eldste poden til Jan over. Skal lære alle å elske musikk det er terapi og det gir deg glede og livsnytelse:) igjen en stor takk til alle som har bidratt til min manns glede den 19 jan og hans bortggang den 18 feb klemme til dere alle sammen
     
    J

    J.J

    Gjest
    Et IKON som deg JanR, var godt og ha med oss på turen til Okka By!!!
    Du er en ledestjerne for oss andre, selvom vi ikke klarer og følge på alle områder.
    Vi gjør så godt vi kan lell.

    Vi måtte sitte der og si hælle måne selv.... dem orda passet nok best når dem kom ut av din munn... men sånn erre bare.
    Vi skåla og gjorde det vi kunne for å holde stemningen der du ville ha den.
    Ultima Thule, Goijra, Opeth, Ayreon, PT... ja alle gromlåtene som du ville ha kom som perler på en snor...

    Det er godt og ha deg med oss, og det vil du alltid være.

    Når det gjelder Bowmore 12 years, så vet dem impliserte hvor stolte vi var, og hvilken hyllest som kom.




    Skål igjen JanR
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Tenker ofte på JanR med klump i halsen. Han var en så stor del av både HFS og hifi-miljøet heromkring. Han holdt det nesten egenhendig sammen. En god kamerat fra første gang man traff han.

    En skål for Jan istemmes herfra!

    Savner deg, kompis! Tenk at det er snart tre og et halvt år siden vi fikk vite at du var syk! Husker det som om det var i går.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.154
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Dypt savnet av meg også. Må dessverre si at etter mitt comeback på sentralen i det siste har jeg ikke brydd meg noe særlig om Klipsch-vennetråden lenger. Jan var kongen der, med sin raushet og kunnskap. Det blir nok aldri det samme igjen. Hvil i fred, gode Jan.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Jan var helt klart one-of-a-kind, en mann som en følte glede, trygghet og humor med. Frontene her inne er ikke noe mindre da enn nå, men alikevel føles HFS som mer fragmentert nå. Om dette er meg eller hva vet jeg ikke. En får prøve å holde en trivelig tone, eller la være å si noe. Det er en tilnærming jeg prøver å holde, men ikke like lett alltid. Uansett, Jan R, han vil alltid bli savnet på den måten han var, unik.
     
    Sist redigert:

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.897
    Antall liker
    13.154
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    utrolig glad for at vi hadde det treffet her ......det står som et utrolig fint minne av en kjernekar som vi alltid kommer til å savne
    rip
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Det var vel verdens beste Jan, en kammerat i alle fall jeg kunne prate med uansett tema. Privat, hobby (hifi f.eks) eller hva det måtte være. En fantastisk person det var jævla enkelt å bli glad i. Veldig takknemlig for at jeg fikk gråte en skvett med Jan når vi skjønte hvor det ville ende. Takk til LMC for at vi fikk til en siste samling for og med Jan. Det er jaggu ikke ofte jeg tenker på de døde, men Jan er innom stadig vekk, så han har åpenbart satt sine spor. En jævla bra mann han var!!! 👍🍻 og som Vermin har nevnt .....hfs ble aldri det samme for meg heller etter Jan sin bortgang.
     
    Sist redigert:

    Rubyred

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Innlegg
    950
    Antall liker
    1.463
    Sted
    Fredrikstad
    Hadde mitt første innlegg i 2008. La inn et spørsmål om å starte opp med vinyl igjen, eller legge pengene i en bedre digital løsning. Den første som svarte var Jan, og typisk ham, var svaret. "Kjøp platespiller. Ta deg en tur hjem til meg, så skal du høre hvorfor". Jan dro meg med på masse besøk til kompiser. På den måten ble jeg kjent med Rolfozzy, Lagga, HCS og alle de andre i Østfold gjengen.
    Jan var en utrolig positiv, og trivelig kar som tok seg tid til alle. Savnet er fortsatt stort etter mange år.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn