|
2 5fotere ;D ;DCanales skrev:har janr kjøpt seg tresnekke?
hvorfor snakker dere om båtpuss?
du sovner med sikkel rennende ut av munnviken og en pizzaslice i handa?jan#jan skrev:Det frykter hu som svimer rundt her og ;D
Veit hva som skjer da ....... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;Djan#jan skrev:2 5fotere ;D ;DCanales skrev:har janr kjøpt seg tresnekke?
hvorfor snakker dere om båtpuss?
Ikke sikler jeg ... har ikke engang pizza her ..........Canales skrev:du sovner med sikkel rennende ut av munnviken og en pizzaslice i handa?jan#jan skrev:Det frykter hu som svimer rundt her og ;D
Veit hva som skjer da ....... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
jan#jan skrev:Ikke sikler jeg ... har ikke engang pizza her ..........Canales skrev:du sovner med sikkel rennende ut av munnviken og en pizzaslice i handa?jan#jan skrev:Det frykter hu som svimer rundt her og ;D
Veit hva som skjer da ....... ;D ;D ;D ;D ;D ;D![]()
Oj, ny for meg.Ludo skrev:Fransk epleskvip... har epler sjæl!!!
Skal vi ha noe som smaker litt eple så blir'e sånn:
![]()
EhhhLudo skrev:Den er snill, ikke så rå som Caol Ila Cask Strength - og smaker masse forskjellig digg etterhvert som man nyter ettersmaken...!
Noen kaller den damewhisky![]()
Da kan den godt forbli uprøvd noen år til..... ;DLudo skrev:Den er snill, ikke så rå som Caol Ila Cask Strength - og smaker masse forskjellig digg etterhvert som man nyter ettersmaken...! Kosedrikk!
Da blir'e vel Laphrohaig Quarter Cask eller Triple Wood antar jeg...BHO skrev:Da kan den godt forbli uprøvd noen år til..... ;DLudo skrev:Den er snill, ikke så rå som Caol Ila Cask Strength - og smaker masse forskjellig digg etterhvert som man nyter ettersmaken...! Kosedrikk!
Trår vel ikke feil derLudo skrev:Da blir'e vel Laphrohaig Quarter Cask eller Triple Wood antar jeg...BHO skrev:Da kan den godt forbli uprøvd noen år til..... ;DLudo skrev:Den er snill, ikke så rå som Caol Ila Cask Strength - og smaker masse forskjellig digg etterhvert som man nyter ettersmaken...! Kosedrikk!
![]()
Ludo skrev:Fransk epleskvip... har epler sjæl!!!
Kan ikke sies for ofte, det der er en jævla god ampJanR skrev:Har huket opp Svampen igjen, pokker ta den leverer![]()
Tror jaggu den skal få spille hele helgen før jeg huker av BP psu'n.
Kan ikke fatte at jeg engang vurderte å selge den, skammer meg :-[
/jan
Storkoser meg, med begge ampenejan#jan skrev:Godt og lese Jan - at du koser deg i bunkersen med musikk og litt småtesting.
Du koser deg vel uansett kjenner jeg deg rettjan#jan skrev:Bra det der - det blir min tid og ... en eller annen gang :![]()
Ser ut som den og hønna følger meg til gravaMilenko skrev:Svampen er vel en klassiker
Bra den kommer til heder og ære ;D
Det er lenge siden jeg huket den på så pokker ikke lett å huske.rolfozzy skrev:Svampen er en eviggrønn ungdom. Du skal nok lete lenge for og finne noe bedre. Som spiller like bra hos deg.
Hvordan opplever du forskjellen med og uten BP psu?
Kunne vært interresant og fått en uttalelse om det.
Kjøkkenet nærmer seg ferdigJanR skrev:Men skjønner at du gleder deg ille til å bli ferdig - få opp anlegget.
/jan
Grei prioritering ;Djan#jan skrev:Kjøkkenet nærmer seg ferdigJanR skrev:Men skjønner at du gleder deg ille til å bli ferdig - få opp anlegget.
/janog etter det så kommer stua ... så anlegget ;D
.
.
.
Så resten av huset![]()
Hvorfor jeg spør, er som følgende.JanR skrev:Det er lenge siden jeg huket den på så pokker ikke lett å huske.rolfozzy skrev:Svampen er en eviggrønn ungdom. Du skal nok lete lenge for og finne noe bedre. Som spiller like bra hos deg.
Men i grove trekk (fritt fra hukommelsen) --> bedre kontroll, ikke noe slingring, bedre på "hifi" parametrene men låter da fortsatt rør. Ikke akkurat gigantiske forskjeller men godt hørbare. Alt ble vel en tøddel bedre men noen ting skilte seg ut. Luftighet og stålkontroll nedover bla.
Får komme med en revidert utgave av med - uten bp psu etterhvert.
/jan
Ser den, vi er litt rare sånn. Med det menes, når man gjør en forandring i anlegget så har det lett for å bli til at det er til det bedre.rolfozzy skrev:Hvorfor jeg spør, er som følgende.JanR skrev:Det er lenge siden jeg huket den på så pokker ikke lett å huske.rolfozzy skrev:Svampen er en eviggrønn ungdom. Du skal nok lete lenge for og finne noe bedre. Som spiller like bra hos deg.
Men i grove trekk (fritt fra hukommelsen) --> bedre kontroll, ikke noe slingring, bedre på "hifi" parametrene men låter da fortsatt rør. Ikke akkurat gigantiske forskjeller men godt hørbare. Alt ble vel en tøddel bedre men noen ting skilte seg ut. Luftighet og stålkontroll nedover bla.
/jan
Jeg har jo hatt min i noen år. Brukte 75 RB når jeg fikk den, og integrert 300B. Da var det en godt hørbar oppgradering. Det ble veldig bra. 300B på turbo.
Den har vært kobla opp og i bruk siden da. Den har opplevd høytalerbytte, integrert ble effekt, div. pre. Fram til det jeg har i dag.
Men. Nå måtte jeg koble den vekk, defekt. Og nå opplever jeg at det spiller bedre uten. Mer oppløsning, mer luft, bedre utklinging og strammere bass. (ikke mer bass)
Kanskje jeg innbiller meg det. Men jeg tror ikke det.
Det der har jeg lurt en del på: Forandrer ikke den hele konstruksjonen. Jeg tror det.rolfozzy skrev:Hvorfor jeg spør, er som følgende.JanR skrev:Det er lenge siden jeg huket den på så pokker ikke lett å huske.rolfozzy skrev:Svampen er en eviggrønn ungdom. Du skal nok lete lenge for og finne noe bedre. Som spiller like bra hos deg.
/jan
Jeg har jo hatt min i noen år. Brukte 75 RB når jeg fikk den, og integrert 300B. Da var det en godt hørbar oppgradering. Det ble veldig bra. 300B på turbo.
Den har vært kobla opp og i bruk siden da. Den har opplevd høytalerbytte, integrert ble effekt, div. pre. Fram til det jeg har i dag.
Men. Nå måtte jeg koble den vekk, defekt. Og nå opplever jeg at det spiller bedre uten. Mer oppløsning, mer luft, bedre utklinging og strammere bass. (ikke mer bass)
;DSerial skrev:Må høre den "svampen" din en dag. Litt rart det her å snakke om andre menns "svamper".
Min 2a3 jævel har ihvertfall pirret svampen min i natt![]()
Du kan være inne på noe der. Det første jeg reagerte på etter den var kobla bort var at det virka som noe bunndrag var borte. (Jada, det er bunndrag i Heresy ;D)Serial skrev:Det der har jeg lurt en del på: Forandrer ikke den hele konstruksjonen. Jeg tror det.rolfozzy skrev:Hvorfor jeg spør, er som følgende.JanR skrev:Det er lenge siden jeg huket den på så pokker ikke lett å huske.rolfozzy skrev:Svampen er en eviggrønn ungdom. Du skal nok lete lenge for og finne noe bedre. Som spiller like bra hos deg.
/jan
Hvis jeg kobler på en slik strømforsyning på min forsterker, så får den helt sikkert mer
energi i bånn,men den vil også oppføre seg helt annerledes enn det konstruktøren har ment.