Smakt godt hele tia det iofsjokris skrev:mao da begynner det å smake fugl av M2 ? ;D ;D
ble litt flåsete sagt av meg, seff har M2 smakt fugl hele tiaJanR skrev:Smakt godt hele tia det iofsjokris skrev:mao da begynner det å smake fugl av M2 ? ;D ;D
Men morro å leke litt, se hvor langt det kan dra's. Kan jo slå begge veier selvsagt. Derfor er det viktig å passe på at ting er reversibelt, imho.
/jan
Min har vel vært tilnærmet original hele tiden. Men ja, lenge siden jeg har hørt en "stock" M2.jan#jan skrev:Lenge siden du har hørt en original ved siden av din modda Jan ??
Hehe skjønte denjokris skrev:ble litt flåsete sagt av meg, seff har M2 smakt fugl hele tiaJanR skrev:Smakt godt hele tia det iofsjokris skrev:mao da begynner det å smake fugl av M2 ? ;D ;D
Men morro å leke litt, se hvor langt det kan dra's. Kan jo slå begge veier selvsagt. Derfor er det viktig å passe på at ting er reversibelt, imho.
/jan![]()
Kråke er også en fugl. ;DJanR skrev:Hehe skjønte denjokris skrev:ble litt flåsete sagt av meg, seff har M2 smakt fugl hele tiaJanR skrev:Smakt godt hele tia det iofsjokris skrev:mao da begynner det å smake fugl av M2 ? ;D ;D
/jan![]()
/jan
Hehehe kråker er fine fugler.rolfozzy skrev:Kråke er også en fugl. ;DJanR skrev:Hehe skjønte denjokris skrev:ble litt flåsete sagt av meg, seff har M2 smakt fugl hele tiaJanR skrev:Smakt godt hele tia det iofsjokris skrev:mao da begynner det å smake fugl av M2 ? ;D ;D
/jan![]()
/jan
Neida, dette tror jeg har vært en god oppgradering. Og ryddig gjort som vanlig av mentor BHO.
Må vel snart ta en tur og høre på dette kanskje. Er jo stadig oppgraderinger hos deg nå.
Har det blitt mer hifi nå?
Takk du.hel skrev:Fine bilder oppi M2en Jan, du utvikler deg på hobbyfotograf fronten
Det var noen Dynabel 18 tommere på brukten nå, dropp racket og bygg en 400 liters monstersubb ;D
God fræddagg forresten.
Vet ikke helt om jeg tror på det.JanR skrev:Fader det ble tomt her, brrr.
Ehhh, kom ut litt feil det der.Dazed skrev:Vet ikke helt om jeg tror på det.JanR skrev:Fader det ble tomt her, brrr.![]()
For de er jo så STORE at de fyller ut tomrommet jajan#jan skrev:Få deg Heresy du - så kan du variere litt ;D
Sagt det før og sier det igjen, du er en herlig fyr. Snill som dagen er lang. Bra tiltak foresten, få de bort fra pc skjermene.hel skrev:Jeg skal i gang med et prosjekt med husets fjortis og hans kompis. Vi skal bygge høyttalere, jeg spanderer alt hvis de blir med og at de frigjør seg fra Facebook etc.
Hvordan høyttalere vil dere ha spurte jeg? De svarte: de må være .............nettopp...........BASS
Bare glede her vettujan#jan skrev:Alt vel i bunkersen ?? Blir det spillt no skikkelig musikk for tia ... ?? eller går det bare i gamle minner ?? ;D
Helt enig, gamle skivene til zz er grisekulejan#jan skrev:Oki - bra og sjekke litt gammelt og innimellom.... Her går det i ZZ Top for tia .. svinger jo litt av det gamle gode - det nye er så som så ...
Ellers så er det Berrys i glasset her - beste blended jeg har drukket ihvertfall ... !!!!!!!!
Der sier du noe. Jeg har et par på vinyl. Det må være noe å varme opp RF-63 med!JanR skrev:Helt enig, gamle skivene til zz er grisekule![]()
Hehe neida, jobb den 18'ende vettuDazed skrev:Jaggu stille her hos JanR om dagen. Uggen etter nasjonaldagen enda?
Jepp, prøver å få til noe derDazed skrev:Jan: Du har fått med deg at PT har sluppet Anesthetize på fire-skivers vinyl. 3000 ex. limited edition.
Løp og kjøp i PT Store.![]()
Ah. Kjedelig. Kona sliter også med det der. Kjør på med antihistaminer! De nye, moderne greiene må du glemme. Klin til med de gammeldagse knockout-pillene!JanR skrev:Hehe neida, jobb den 18'ende vettu
Og sliter litt med bjørk og denslags tull, tung i kroppen.
Jeg prøver å la være. Dyr ting. ...Men hvis jeg vil ha den om noen måneder tipper jeg det blir dyrere. Hmmm...JanR skrev:Jepp, prøver å få til noe derDazed skrev:Jan: Du har fått med deg at PT har sluppet Anesthetize på fire-skivers vinyl. 3000 ex. limited edition.
![]()
Skal bortom legen til onsdagen, skal nevne det med "skikkelig medisinering"Dazed skrev:Ah. Kjedelig. Kona sliter også med det der. Kjør på med antihistaminer! De nye, moderne greiene må du glemme. Klin til med de gammeldagse knockout-pillene!JanR skrev:Hehe neida, jobb den 18'ende vettu
Og sliter litt med bjørk og denslags tull, tung i kroppen.
Jeg prøver å la være. Dyr ting. ...Men hvis jeg vil ha den om noen måneder tipper jeg det blir dyrere. Hmmm...JanR skrev:Jepp, prøver å få til noe derDazed skrev:Jan: Du har fått med deg at PT har sluppet Anesthetize på fire-skivers vinyl. 3000 ex. limited edition.
![]()
![]()
;D ;DDazed skrev:Det var ikke så ille som fryktet.
£66 inkl. frakt til Norge som forhåndsbestilling. Eks. mva og fortollingsgebyr, selvsagt.
Da var den forøvrig bestilt. Faen at man skal ha så liten selvdisiplin!![]()
Ha visa-kortet klart og klikk på bildet over, så er du i boks.JanR skrev:Ta en titt på det der når jeg komer hjem.
vargen skrev:F*en ta dekk.Neia! Har søren meg tulte i granskauen lyst på den deilige utgaven av Anesthetize!
Hrmf! Noen som er keen på ei nyre?
Måtte sensurere litt ;Dvargen skrev:
Nei, jeg får stå over denna. Studentdublonene strekker ikke til, dessuten har jeg Signify på vinyl på vei etterhvert, i tillegg til en råbillig Anathema-pakke. Dessuten har jeg jo den røde Anesthetize i mitt eie. ;D
Da er den bestilt hos http://www.mamut.net/panoramarecords/Dazed skrev:
Spurte ikkeDazed skrev:Hva ble prisen der?