Hehe kanskje begynne å vokte ordene mine ;Dhel skrev:Du må kanskje ha en messingknott og volumpot også da?![]()
Mm, skjærte seg litt i helgen så har satt av førstkommende lørdag. Da skal han få frie tøyler herhel skrev:Lydfreak?
Himalaya ... da blirre liv i bunkersenJanR skrev:Mm, skjærte seg litt i helgen så har satt av førstkommende lørdag. Da skal han få frie tøyler herhel skrev:Lydfreak?
/jan
Vi får jo håpe detjan#jan skrev:Himalaya ... da blirre liv i bunkersenJanR skrev:Mm, skjærte seg litt i helgen så har satt av førstkommende lørdag. Da skal han få frie tøyler herhel skrev:Lydfreak?
/jan![]()
Og så må du gjøre som HEL sier .... 8) Litt finnish på den ampen .. Loook alike ANJanR skrev:Vi får jo håpe detjan#jan skrev:Himalaya ... da blirre liv i bunkersenJanR skrev:Mm, skjærte seg litt i helgen så har satt av førstkommende lørdag. Da skal han få frie tøyler herhel skrev:Lydfreak?
/jan![]()
/jan
Jo ser den, hadde vært kult.jan#jan skrev:Og så må du gjøre som HEL sier .... 8) Litt finnish på den ampen .. Loook alike ANJanR skrev:Vi får jo håpe detjan#jan skrev:Himalaya ... da blirre liv i bunkersenJanR skrev:Mm, skjærte seg litt i helgen så har satt av førstkommende lørdag. Da skal han få frie tøyler herhel skrev:Lydfreak?
/jan![]()
/jan
Svart matt ... OG med flammer ... 8) Kjør på med Monster Magnet ... og det er en vinner ;DJanR skrev:Jo ser den, hadde vært kult.jan#jan skrev:Og så må du gjøre som HEL sier .... 8) Litt finnish på den ampen .. Loook alike ANJanR skrev:Vi får jo håpe detjan#jan skrev:Himalaya ... da blirre liv i bunkersenJanR skrev:Mm, skjærte seg litt i helgen så har satt av førstkommende lørdag. Da skal han få frie tøyler herhel skrev:Lydfreak?
/jan![]()
/jan
Vi får se, liker å bruke ting, ikke å bruke dagesvis på å få det til å fungere/se ut.
Man er en enkel person 8)
Svart matt hadde vært tøft, tror jeg.
/jan
Skal prøve å ikke bli helt revet medjan#jan skrev:Svart matt ... OG med flammer ... 8) Kjør på med Monster Magnet ... og det er en vinner ;D
Come on .. det er tøff musikk 8) V8 ... flammer ... damer .. rockn roll .. FETTCanales skrev:jeg gadd ikke å trykke på den siste youtubesnutten der, men bildet borger for en kvalitetslåt av dimensjoner.
tviler ikke.jan#jan skrev:Come on .. det er tøff musikk 8) V8 ... flammer ... damer .. rockn roll .. FETTCanales skrev:jeg gadd ikke å trykke på den siste youtubesnutten der, men bildet borger for en kvalitetslåt av dimensjoner.
Godt med hud der ja ;D tøser er bra og ha ;D ;DCanales skrev:tviler ikke.jan#jan skrev:Come on .. det er tøff musikk 8) V8 ... flammer ... damer .. rockn roll .. FETTCanales skrev:jeg gadd ikke å trykke på den siste youtubesnutten der, men bildet borger for en kvalitetslåt av dimensjoner.
får vi se mye til disse tøsene i videoen, forresten?
Monster Magnet? Jo, i høyeste grad!rolfozzy skrev:Det er vel ingen som hører på noe sånt?
på slike videor er lyd en biting , man bruker øyarolfozzy skrev:Det er vel ingen som hører på noe sånt?
Pingler.Dazed skrev:Monster Magnet? Jo, i høyeste grad!rolfozzy skrev:Det er vel ingen som hører på noe sånt?
Arch Enemy? Næææh.
Rocker iaf, hardt og hardt fru blom. Spørs hva en er vant medDazed skrev:OK?
Rocker hardt, gjør det!
Stoner rock blir ikke bedre. Tekstene er morsomme også. "Driving the tractor on the drug farm".![]()
Jo - det er det , men det er ingen tvangrolfozzy skrev:Det er vel ingen som hører på noe sånt?
Takk for tilbudet men står overDazed skrev:Trenger ikke ha growling og doble basstrommer med juksepedaler for at det skal være hardt. Ingenting er hardere enn Lemmy, f.eks. Svartmetall-gutta kan prøve så mye de bare vil.
Bra skive å begynne med fra Monster magnet? Hmmm. Vel, Powertrip (den med låta over) er jo bra. ...Eller kanskje Superjudge.
Kan rippe (få flac-filer) av meg hvis du vil.
En som virkelig har skjønt det ;D Øl og M.M er som hånd og handske 8)Milenko skrev:Space lord var en stor favoritt på saftige vorspiel under den såkalte student tiden i mitt liv sammen med store mengder øl![]()
Det også må jeg få lov til å legge til.jan#jan skrev:En som virkelig har skjønt det ;D Øl og M.M er som hånd og handske 8)Milenko skrev:Space lord var en stor favoritt på saftige vorspiel under den såkalte student tiden i mitt liv sammen med store mengder øl![]()
Seff ... så klart det er det .. MEN som du oxo vet Jan .. noen artister er det ekstra gøy og finne frem noe tweakevann til ... ;DJanR skrev:Det også må jeg få lov til å legge til.jan#jan skrev:En som virkelig har skjønt det ;D Øl og M.M er som hånd og handske 8)Milenko skrev:Space lord var en stor favoritt på saftige vorspiel under den såkalte student tiden i mitt liv sammen med store mengder øl![]()
Kanskje nevne at det spilles mere musikk her i edru tilstand enn bedugget ;D
/jan
AA neste, iaf for oss som spiller (mye) musikk. De andre som hører på lyder og denslags sliter nok ikke :jan#jan skrev:Seff ... så klart det er det .. MEN som du oxo vet Jan .. noen artister er det ekstra gøy og finne frem noe tweakevann til ... ;DJanR skrev:Det også må jeg få lov til å legge til.jan#jan skrev:En som virkelig har skjønt det ;D Øl og M.M er som hånd og handske 8)Milenko skrev:Space lord var en stor favoritt på saftige vorspiel under den såkalte student tiden i mitt liv sammen med store mengder øl![]()
Kanskje nevne at det spilles mere musikk her i edru tilstand enn bedugget ;D
/jan
hehhee... skulle tatt seg ut om en måtte drikke all den tid en spillte musikk 8) ( hadde vel sagt det meste OM det meste )
Her er vi oxo enige ............... det der .... det handler om livskvalitet. Det kan ikke måles med noe .... fader og det er nydelig 8)JanR skrev:Når sant skal sies så er det utrolig deilig med en lille en i glasset og ett par kalde på bordet, spesielt på fredags kveld. Slutten på uka, senke skuldrene, kose seg
/jan
Godt det snart er helg igjen 8)jan#jan skrev:Her er vi oxo enige ............... det der .... det handler om livskvalitet. Det kan ikke måles med noe .... fader og det er nydelig 8)JanR skrev:Når sant skal sies så er det utrolig deilig med en lille en i glasset og ett par kalde på bordet, spesielt på fredags kveld. Slutten på uka, senke skuldrene, kose seg
/jan
Det er vel 2 plattgattere du har i bunkersen ... og dem må jo være strøkne hele tia.... ikke rart det lukter litt båtpuss da 8)JanR skrev:Godt det snart er helg igjen 8)jan#jan skrev:Her er vi oxo enige ............... det der .... det handler om livskvalitet. Det kan ikke måles med noe .... fader og det er nydelig 8)JanR skrev:Når sant skal sies så er det utrolig deilig med en lille en i glasset og ett par kalde på bordet, spesielt på fredags kveld. Slutten på uka, senke skuldrene, kose seg
/jan
I dag har det kun gått på Rega/Naka/Altec. Musikk må man ha, selv om man sitter bak pc
I kveld blir det vel litt vinyl og khorn, kjenner jeg meg sjøl rett. Skal jaggu koste på meg en lille "båtpuss" au.
/jan
jan#jan skrev:Det er vel 2 plattgattere du har i bunkersen ... og dem må jo være strøkne hele tia.... ikke rart det lukter litt båtpuss da 8)JanR skrev:Godt det snart er helg igjen 8)jan#jan skrev:Her er vi oxo enige ............... det der .... det handler om livskvalitet. Det kan ikke måles med noe .... fader og det er nydelig 8)JanR skrev:Når sant skal sies så er det utrolig deilig med en lille en i glasset og ett par kalde på bordet, spesielt på fredags kveld. Slutten på uka, senke skuldrene, kose seg
/jan
I dag har det kun gått på Rega/Naka/Altec. Musikk må man ha, selv om man sitter bak pc
I kveld blir det vel litt vinyl og khorn, kjenner jeg meg sjøl rett. Skal jaggu koste på meg en lille "båtpuss" au.
/jan