Og tro meg, det er ikke ett vakkert syn 8)jan#jan skrev:Ja det er noen som får grini seg til det meste 8) Men det er nok et kamera som som du får knipset mange bilder med.
/jan
|
Og tro meg, det er ikke ett vakkert syn 8)jan#jan skrev:Ja det er noen som får grini seg til det meste 8) Men det er nok et kamera som som du får knipset mange bilder med.
Ta det helt med ro Jan, har ved nok for resten av vinteren!!JanR skrev:Bare så det ikke bli noen misforståelser, Khorn er god på det meste men savner litt mere kløs i mellombassen men regner med at det retter seg når bunkersen er ferdig ila sommeren. Så sluket, du får ikke kjøpt de. Slutt med anonyme sms, pm under fakenic, NEI NEI. Sånn. :HCS skrev:Så hva består forskjellene i da Jan? På det du har og det du låner.
/jan
Slem du som sier sånt om "barna" minepengesluk skrev:Ta det helt med ro Jan, har ved nok for resten av vinteren!!JanR skrev:Bare så det ikke bli noen misforståelser, Khorn er god på det meste men savner litt mere kløs i mellombassen men regner med at det retter seg når bunkersen er ferdig ila sommeren. Så sluket, du får ikke kjøpt de. Slutt med anonyme sms, pm under fakenic, NEI NEI. Sånn. :HCS skrev:Så hva består forskjellene i da Jan? På det du har og det du låner.
/jan
Å den ja.pengesluk skrev:HEVN for den "Sluket denger seg selv" smileyen 8) 8) 8)
Hmffr, litt støv skal det være. Så bare ikke så jævlig ut igjennom linsa 8)Brasse skrev:Litt filmaktig, syns eg ser hint av støvkorn i fotografiet.
![]()
Mye bedrepengesluk skrev:Låter det nye kameraet bedre ;D ;D
Fruen kom akkurat inn døra med SD kort så skal knipse litt etterpå.Gemini13 skrev:Kjør på med vinyl snurrer bilder
Hva er benevnelsen på armen du har ???
Mvh Geir
ER ikke helt der ennåCanales skrev:se der ja, fine bilder.
skal du danke ut finger som ha's fotosjef?
Som sagt ;DJanOlav skrev:Danke ut finger? Nope, det klarer han ikke!
Ikke fjernet de gamle venn, bare flyttet litt på de :rolfozzy skrev:Ser ut til at du har fått deg et greit kamera, Jan.
Men hvorfor fjerner du Boney M bildene dine hver gang du fotograferer i kjellern?
Jeg har sagt til deg mange ganger nå, at det er ikke noe og være flau for. Mange som liker de.
Ser bra ut de bildene syns jeg.JanR skrev:Ikke fjernet de gamle venn, bare flyttet litt på de :rolfozzy skrev:Ser ut til at du har fått deg et greit kamera, Jan.
Men hvorfor fjerner du Boney M bildene dine hver gang du fotograferer i kjellern?
Jeg har sagt til deg mange ganger nå, at det er ikke noe og være flau for. Mange som liker de.
Kamera virker ok det, bruker'n som trenger litt opplæring bare
/jan
Ikke tvil i min sjel ;Drolfozzy skrev:Har du også lagt merke til at lyden er best før støvtørking?
TZ-10ØivindJ skrev:Lumix Zx10 var det?
Fornøyd så langt?
;D ;D ;DCanales skrev:![]()
i alle fall ikke en gjeng som ser halvveis åndssvak ut i videoen din, slik som det var i snutten som hr la ut i lmc-tråden.
Hehehe, sånn blir det når man har fått ny leke i hus vettu ;Djan#jan skrev:Jålekåpp 8) Må lissom legge ut video på YT av anlegget nå ... skal det værre no :
Jaja.. nytter ikke med bilder som er fremkalt på papir mer nå...skjønner jeg .........
;D ;D ;D
Akustikkradiator .................. :HCS skrev:Er den derre hvite greia i video'm en slik rom-diffusor ? Akustikk-kunnskapene er visst litt lav her... 8) ;D
JanR skrev:Diffusor- absorbent -varmedings, fan rene kinderegget.
Skal få meg en til, symetri vet dere
/jan
Det kom jo fra rett mann ;DCanales skrev:JanR skrev:Diffusor- absorbent -varmedings, fan rene kinderegget.
/jan
jåle
jan#jan skrev:Syntes det er en trend i i hønnmiljøet fortia at det er jåle og dårskap som gjelds ..... :
;D ;D ;D
JanR skrev:Det kom jo fra rett mann ;DCanales skrev:JanR skrev:Diffusor- absorbent -varmedings, fan rene kinderegget.
/jan
jåle
/jan