Du får begynne med lagerleie
Selvsagt er det det.pengesluk skrev:Er det ikke fint da, få prøve ut en masse ting uten å måtte kjøpe alt hele tiden..
På cd (Blackwater Park) og med JM Lab sub så er det -->jan#jan skrev:For å få rockereferansen : Hvordan funker Opeth på dem ??
Det er genialt. Derfor har jeg ikke lyst til å kvitte meg med Altecene. Når jeg har mulighet for et 3 ganger så stort lytterom borti gata så er vel det greitpengesluk skrev:Er det ikke fint da, få prøve ut en masse ting uten å måtte kjøpe alt hele tiden..
;Dhel skrev:LMC: "paragonblokker" du liksom.....jeg synes åpen baffel har god lyd jeg![]()
Tut og kjør det dahel skrev:Det er genialt. Derfor har jeg ikke lyst til å kvitte meg med Altecene. Når jeg har mulighet for et 3 ganger så stort lytterom borti gata så er vel det greitpengesluk skrev:Er det ikke fint da, få prøve ut en masse ting uten å måtte kjøpe alt hele tiden..![]()
Skal gjøre ett forsøk på å skrive litt om det, i kveld.HCS skrev:Så hva består forskjellene i da Jan? På det du har og det du låner.
Med tanke på at du skal teste basshorn, kommer vel akkurat det litt an på hvordan man ser det.JanR skrev:ro i heimen![]()
Ja du sluket, du får sagt detpengesluk skrev:Huset ditt er herved offisielt omdøpt til "Maurtua" grunnet konstant bevegelse og et ukjent antall levende skapninger som befinner seg der til enhver tid.
Kanskje det er et svenskt "Myresjö-hus"?? ;D ;D Jeg tror jeg dør...
Takk.Nikko03 skrev:Flott lytterapport. Morro med høytalere som fløtter litt på sveisen ;D
Og helt sannhel skrev:/jan"somharvondtimellomgulvetetteråhablittbombardertmed98dbtrykkfraaltec"olsen
den var fin ;D
Det tviler jeg ikke på.hel skrev:PS! 100 db er følsomheten. Dvs at de kan drives med absolutt alt. Tom en liten fis av en t amp for kr 100 på ebay gir kraftig bass 8)
jan#jan skrev:Floters Jan .... bare og pøse på med Opeth - NIN - TOOL - P.T
Ja - og Ayreon da selvsagt ;D
Hva med Sigvardt Dagsland, Chet Baker og Solveig Slettahjell da? ;DJanR skrev:jan#jan skrev:Floters Jan .... bare og pøse på med Opeth - NIN - TOOL - P.T
Ja - og Ayreon da selvsagt ;D![]()
![]()
/jan
Dagsland er ikke på lista over artister jeg ikke liker engang.hel skrev:Hva med Sigvardt Dagsland, Chet Baker og Solveig Slettahjell da? ;DJanR skrev:jan#jan skrev:Floters Jan .... bare og pøse på med Opeth - NIN - TOOL - P.T
Ja - og Ayreon da selvsagt ;D![]()
![]()
/jan
Nja...noe og noen sin tid kommer aldri her hos megjan#jan skrev:Alt til sin tid hel .... 8)
Sånn må det være.Lagga skrev:Nemlig!
La oss i det minste få beholde vår smak,
og gjerne fordommer også.... ;D
8)
Vennlig hilsen
Morten
Det er den rette innstillinga, Jan. Vi er atter en gang på samme bølgelengde.JanR skrev:Sånn må det være.Lagga skrev:Nemlig!
8)
Vennlig hilsen
Morten
At alle andre har feil og jeg rett kan jeg leve med :
/jan
rolfozzy skrev:Det er den rette innstillinga, Jan. Vi er atter en gang på samme bølgelengde.JanR skrev:Sånn må det være.Lagga skrev:Nemlig!
8)
Vennlig hilsen
Morten
At alle andre har feil og jeg rett kan jeg leve med :
/jan
Hornarrogansen har en chat, vi har endel smileys derhel skrev:Du har så mange kule smileys Jan. Hvor har du fått dem fra?
Hans Erik
Klipschorn vs Altec horn.HCS skrev:Så hva består forskjellene i da Jan? På det du har og det du låner.
Det er ikke det jeg sier, slask ;Djan#jan skrev:Høres ut som at det er liv i bunkersen ihvetfall - uansett et godt tegn.
Så Altec og hornsubb så er en i mål - er det det du sier ?? ;D
Det her er første gangen at jeg har sittet med fingeren på "moderer" knappen.jan#jan skrev:;D jeg er ikke en slask vel ;D ;D
Sikker på at dem Khorna er mest duganes til sånn Sigvart Dagsland musikk nå ... og så er det Altec`ene som vil ha Opeth 8)